Tylypahkan Joulu

tlank

Harry heräsi aikaisin aamulla. Hän ruokki Hedwigin ja meni Suureen Saliin. Harry sujautti myrkkyä Luihuisten ruokiin. Pian syönti alkoi ja kuului Malfoyn ja muiden Luihuisten yrjöäänet. He kaatuivat lattialle oksentaen puviulleen. Ron alkoi räkättää ja siinä tiimellyksessä pieraisi. Kauhea lemu levisi kaikkialle. Kaikki paitsi Ron, pyörtyivät. Kalkaros oksensi. Kaikki vietiin sairaalasiipen hajun hävittyä. Sitten Ron pieraisi uudestaan ja vahingossa paskoi housunsa. Harry heräsi vuoteelta, hajuveden hajuun.

Hermione oli kävelyllä. Hän teki hirttosolmun tyrmiin ja oli valmiina itsemurhaan.
- Hermione, älä tee sitä! Harry huusi
Sitten Hermione kaatui.
- Älä tapa itseäsi, Harry sanoi.
Hermione yrjösi ja kaatui omaan yrjöönsä. Ron tuli paikalle ja paskansi Harryn tukkaan. Harry muotoili itselleen Elvis-tukan. Ron huomasi Hedwigin ja heitti sitä kivellä päähän. Hedwig putosi kaivoon.
- Senkin paskiainen!, Harry huusi
Harry otti Ronia kurkusta kiinni. Ron pyörtyi. Harry hakkasi hänen naamansa verille kivellä. Sitten Harry otti unilääkkeen ja kaatui maahan.

14

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tlank on kusinen

      Hahahahahha et kauan naura jos levitämme sinun oikeat henkilötietosi eteenpäin...

      • tlank

        Kiva kun katsoitte galleriaani. Ei noista tiedoista voi olla mitään hyötyä. Miks välittäisin sust? Yrätkö pelotella mua? Surkea pelottelu yritys.


      • sama
        tlank kirjoitti:

        Kiva kun katsoitte galleriaani. Ei noista tiedoista voi olla mitään hyötyä. Miks välittäisin sust? Yrätkö pelotella mua? Surkea pelottelu yritys.

        Tarkoitin henkilötietojasi.


      • falcon
        sama kirjoitti:

        Tarkoitin henkilötietojasi.

        ...vihaankin kaikkea tlankiin liittyvää, niin tuo on silti raukkamaista.....


    • Vekka8

      tällaista aattona ja joulupäivänäkin? /=

      • köyri

        Kylläpä täällä on paljon tosikkoja. Minusta tlankin jutut ovat tosi hauskoja! Jos ei tykkää niistä, niin ei tarvitse lukea. Eli valitus pois!


      • falcon
        köyri kirjoitti:

        Kylläpä täällä on paljon tosikkoja. Minusta tlankin jutut ovat tosi hauskoja! Jos ei tykkää niistä, niin ei tarvitse lukea. Eli valitus pois!

        Pakkohan ne on lukea, että niitä voi haukkua aivan paskoiksi! xD
        (taidat olla vähä oululainen) xD xD xD xD


      • Oululainen
        falcon kirjoitti:

        Pakkohan ne on lukea, että niitä voi haukkua aivan paskoiksi! xD
        (taidat olla vähä oululainen) xD xD xD xD

        Niin... Että sitä vaan että itse olen sitä mieltä että tlankin "novellit" eivät edes ole mitään novelleja, vaan jotain pikkulasten kirjoitusvirheitä täynnä olevia "juttuja". JA olen oululainen.


      • falcon
        Oululainen kirjoitti:

        Niin... Että sitä vaan että itse olen sitä mieltä että tlankin "novellit" eivät edes ole mitään novelleja, vaan jotain pikkulasten kirjoitusvirheitä täynnä olevia "juttuja". JA olen oululainen.

        ...mutta kehtaat siis vielä myöntää sen. =D


      • Oululainen.
        falcon kirjoitti:

        ...mutta kehtaat siis vielä myöntää sen. =D

        Kehtaanpa hyvinkin. Ja olen sitä mieltä että taidat olla hyvin lapsellinen kun tuomitset ihmisiä sen perusteella missä he asuvat. Etpä taida olla juurikaan tlankia vanhempi tai viisaampi.


      • falcon
        Oululainen. kirjoitti:

        Kehtaanpa hyvinkin. Ja olen sitä mieltä että taidat olla hyvin lapsellinen kun tuomitset ihmisiä sen perusteella missä he asuvat. Etpä taida olla juurikaan tlankia vanhempi tai viisaampi.

        Ja sinä tiadat olla ikäloppu tosikko? Siis noi on vaan vitsejä! Ei pidä ottaa kaikkea niin hankilökohtaisesti!! Onhan noita ruotsalais-, turkulais- ja laihialaisvitsejäki olemassa!
        Ja sitä paitsi kaikki oulussa asuvat ihmiset, jotka tunnen, niin ne ei oo kyllä ollu mitään maailman ystävällisipää porukkaa.. Sattumaa vai?


      • taitaa...
        falcon kirjoitti:

        Ja sinä tiadat olla ikäloppu tosikko? Siis noi on vaan vitsejä! Ei pidä ottaa kaikkea niin hankilökohtaisesti!! Onhan noita ruotsalais-, turkulais- ja laihialaisvitsejäki olemassa!
        Ja sitä paitsi kaikki oulussa asuvat ihmiset, jotka tunnen, niin ne ei oo kyllä ollu mitään maailman ystävällisipää porukkaa.. Sattumaa vai?

        tuolla oululaisella pipo kiristää,ystävissäni on turkulaisia,huh huh,tamperelaisia,hesalaisia ja paljon ympäri maata asuvaa porukkaa.Itse olen eteläpohjanmaalta ja herjaamme kyllä ihan tasapuolisesti toistemme asuinpaikkoja eikä siitä kukaan hernettä nenään vedä.
        Se sun OULULAINEN-herja tukee vielä niin hienosti paatoksella että hyvät naurut siitä oon saanut.Kummasti piristää noiden Tlank-"novellien" keskellä.


      • falcon
        taitaa... kirjoitti:

        tuolla oululaisella pipo kiristää,ystävissäni on turkulaisia,huh huh,tamperelaisia,hesalaisia ja paljon ympäri maata asuvaa porukkaa.Itse olen eteläpohjanmaalta ja herjaamme kyllä ihan tasapuolisesti toistemme asuinpaikkoja eikä siitä kukaan hernettä nenään vedä.
        Se sun OULULAINEN-herja tukee vielä niin hienosti paatoksella että hyvät naurut siitä oon saanut.Kummasti piristää noiden Tlank-"novellien" keskellä.

        Minäki oon etelä-pohjanmaalta kotoisin!!!


      • siksi
        falcon kirjoitti:

        Minäki oon etelä-pohjanmaalta kotoisin!!!

        ymmärretäänkin mikä on älykästä huumoria,me eteläpohojammaallahan tunnetusti hallitaan se taito.
        Onhan meiltäpäin kotoisin paljon fiksuja kirjailijoita,just tänään tuli esimerkiksi Antti Tuurista ohjelma.
        Ja sekin vielä ettei olla oulusta,huh helpotusta.Katoppas kun toi on tarttunut muhunkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe