Huurrekukkia#3

lettie

Kun Ginny oli päässyt Malfoyn kohdalle,tämä alkoi puhua.
-Miksi sinä nörtti olet jäänyt Tylypahkaan? Miksi et ole kotona itkemässä sitä, että tyhmä poikakaverisi jätti sinut?
-Mitä se sinulle kuuluu? Ja miksi sinua minun ihmissuhteeni kiinnostavat? Ginny tiuskaisi Malfoylle. Samalla hän oli astunut askeleen lähemmäs ja tyrkännyt Malfoyn järven heikolle rantajäälle. Jää ei kestänyt pojan painoa, ja murtui tämän alla. Ginny alkoi nauramaan hullunkuriselle ilmestykselle, Malfoyn istumassa hölmistyneenä matalassa, jääkylmässä rantavedessä.

-Kappas, puuterisi eivät levinneet, Ginny kikatti.
-Vai väitätkö olevasi muka oikeasti niin kalpea, hän jatkoi. Malfoy oli niin hölmistynyt, ettei saanut sanaa suustaan. Ginny tuhahti ja ojensi kätensä. Poika tarttui siihen, ja Ginny veti hänet kuivalle maalle. Malfoy hytisi kylmästä seisoen yhä paikallaan. Tuskastuneena Ginny lähti taluttamaan häntä kohti linnaa ohi tuijottavien Korpinkynsien.

Päästyään linnan suurille pääoville Ginny tyrkkäsi umpijäässä olevan Malfoyn sisälle. Tämä lensi kuonolleen kovalle ja kylmälle kivilattialle.
-Oletpas sinä nyt avuton, Ginny nauroi. Oudon poissaolevana Malfoy nousi seisomaan, käveli tyrmiin vieville kiviportaille ja katsoi taakseen sanoen:
-Muuten, ei minulla ole puuteria. Tuon sanottuaan hän katosi tyrmiin.

Ginny katsoi hänen peräänsä hetken, ajatellen Malfoyn avuttomuutta. Mikähän häneen on mennyt? Hetken siinä seistyään Ginny kohautti olkiaan ja lähti kävelemään kirjastoon. Siellä hän käveli taikaolentoja (Ginny oli erittäin kiinnostunut niistä) käsittelevien kirjojen luo, otti niistä lupaavimman näköisen, lainasi sen ja painui Rohkelikkotorniin. Siellä hän käpertyi takan vieressä olevaan nojatuoliin ja alkoi lukemaan.

Neljän tunnin päästä Ginny havahtui, vei kirjan pikapikaa makuusaliin ja juoksi Suureen Saliin päivälliselle. Malfoy istui omalla paikallaan Luihuisten pöydässä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Pojan poissaolevuudesta tai avuttomuudesta ei ollut jälkeäkään. Ginny meni istmaan Hermionen, Ronin ja Harryn luokse,kauhoi lautaselleen perunamuussia, lihapullia ja kastiketta, ja alkoi syömään. Samalla hän kuunteli Harryn selitystä siitä, mitä kamalaa Dursleyt olivat taas kesällä suunnitelleet hänen päänsä menoksi.
-Kesä oli taas aivan kamala, Dursleyt tekivät sitä ja tätä ja blaablaablaa... Vähitellen Ginnyä lakkasi kiinnostamasta. Hän söi ruokaansa puhumatta mitään, lähti salista ja meni Rohkelikkojen oleskeluhuoneeseen. Siellä hän mietti mitä tehdä, kunnes muisti kirjastosta lainatun kirjan ja meni makuusaliin lukemaan sitä. Pikkuhiljaa hätä alkoi väsyttämään yhä enemmän ja enemmän ja kohta hän oli jo unessa...

3

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tlank

      Mun novellitkaan ei yllä ton tasolle.

      • falcon

        Kyllä ne yltäs, jos edes yrittäsit


    • falcon

      Kirjota ny äkkiä lisää! Noi on niin hyviä!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe