kysymyksiä tytöille.

OonOlli

Tässä olis muutama kysymys tytölle..

1. Millaisen poikaystävän haluat? Luonne, pukeutuminen, käyttäytyminen, ulkonäkö ym...

2. Millasta poikaystävää et haluaisi? Millainen poikaystävä EI saa olla?

3. Mitä toivot poikaystävältäsi? Rakkautta, hellyyttää, seksiä ym...

Kiitos etukäteen. :)

33

6051

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruusu

      1. Millaisen poikaystävän haluat?
      Kivan, söpön, kohteliaan, huomaavaisen, ei polta tai juo, ei valehtele tai petä, osaa ottaa vastuun teoistaan...

      2. Millasta poikaystävää et haluaisi? Millainen poikaystävä EI saa olla?
      En haluaisi poikaystävää, joka pitää tyttöystäväänsä itsestäänselvyytenä ja on tämän kanssa vain siksi, että on joku jolla kerskailla. En haluaisi myöskään poikaystävää, joka jättää heti viikon kuluttua seurustelun alkamisesta.

      3. Mitä toivot poikaystävältäsi?
      Rakkautta ennen kaikkea.

    • 16v

      1. Kiltti, mukava, huomaavainen, urheilullinen, huumorintajuinen, ei polta, ei juo, ulkonäollä ei mitään väliä, mutta jos ihanne täytyy sanoa niin sellainen vaaleahiuksinen ja kiltin näköinen, ei mikään muodikas,

      2. Itsekäs, kovis, esittäjä

      3. rakkautta

    • pieni tyttönen

      1. Luonne: Kiltti, mutta myös osaa olla ''tuhma'' ;P
      pukeutumisella ei niinkään ole väliä, varsinkaan jos on oikein rakastunut, mutta siistit vaatteet, ei vuoden pesemättömiä vaatteita! Eikä mitään tyttömäistä. Käyttäytyminen: Osaa olla kiltisti, ei häiriköi esim. koulussa tunneilla, yms.
      Ulkonäkö: ei liian komea machomn, mutta ei kyllä paksukaan. Ei mulla ole mitään paksuja vastaan, mutten vaan pidä niistä. Pojan pitää osata pitää huolta kunnostaan.

      2. en haluaisi poikaystävää, joka: ajattelee vain panoa yms., on liian läheinen, määräilee minua, ei anna tehdä omia juttuja... Poikaystävä ei saa olla liian itsevarma, hän ei saa flirttailla muille tytöille, eikä kerskua tyttöystävällään, vaikkapa ''mä paninkin mun tytii eilen perseelle!''. Tietysti hän voi sanoa kavereilleen, että hänen tyttöystävänsä on aivan ihana.

      3. Hellyyttä ja rakkautta, seksi ei ole tärkein asia elämässä!

    • tytttoliini

      1. Millaisen poikaystävän haluat? Luonne, pukeutuminen, käyttäytyminen, ulkonäkö ym...
      No sellaisen joka olis kiltti ja vähän tuhma sekä joka rakastaa hellyyttä :>

      2. Millasta poikaystävää et haluaisi? Millainen poikaystävä EI saa olla?
      Sellainen joka aina ajattelee seksiä ja polttaa tupakkia... juoda saa jonkun verran muttei liikaa :>

      3. Mitä toivot poikaystävältäsi? Rakkautta, hellyyttää, seksiä ym...
      Suukottelua koulussa, kuhertelua, rakkautta, Kaikkea oikeestaan :> :>

    • junneiluu

      1. Millaisen poikaystävän haluat? Luonne, pukeutuminen, käyttäytyminen, ulkonäkö ym...
      Mielellään sellanen ihana lökäpöksy ja huppari("isot kuteet"), kohtelias, mutta tietyissä tilanteissa raju ;) , ei saa olla ihan kauheen ruma, mutta ei ulkonäöllä paljon väliä ole. Tärkeintä kaikessa on luonne.

      2. Millasta poikaystävää et haluaisi? Millainen poikaystävä EI saa olla?
      En haluaisi mitään punkkaria tai hevaria, tai liian ujoa. Ei mielellään tupakoijaa.

      3. Mitä toivot poikaystävältäsi? Rakkautta, hellyyttää, seksiä ym...
      Paljon rakkautta,läheisyyttä sekä mielettömästi hellyyttä!

    • Tramam

      Haluaisin poikaystävän , joka pitäisi minusta.
      Pitäisi minusta kaikesta muusta huolimatta.
      Eikä janoaisi seksiä.

    • Moonlight

      1. Hauska, luotettava, kiltti, rehellinen, huumorintajunen, ilonen..Osaa käyttäytyy tilanteen mukasesti. Ulkonäköön ei nyt oo mitään kriteereitä..Kunhan mua miellyttää :) (oon vaatimaton). Pukeutuu miten haluaa, mut siististi..

      2. Tosikkoa, ilkeetä..enkä sellasta joka pettää.

      3. Haluun, että poikaystävän kanssa voi puhuu kaikesta..Ja tietenkin läheisyyttä ja seksiä..jos siis toinen haluaa :) Ja tärkein melkeen unohtui: rakkautta!

      Nää oli vaan tälläsiä unelma-juttuja, kaikis nimittäin on virheitä :)

    • Tyttttteliini.

      1. Millaisen poikaystävän haluat? Luonne, pukeutuminen, käyttäytyminen, ulkonäkö ym...
      -Huumorintajuinen, hiukan pervo (ei todellakaan aina, mutta esimerkiks mun seurassa), mukava ja herrasmies. ;> Pukeutuminen vois olla vähän urheilullista, mutta kuitenkin arkista. Joku söpöläinen, vaikka tolla ulkonäöllä ei ole loppupeleissä kauheesti merkitystä. :>

      2. Millasta poikaystävää et haluaisi? Millainen poikaystävä EI saa olla?
      -Suoraan sanottuna; paskiaista. En halua ylimielistä paskaa joka kertois meidän asiat kaikille. :/ Eikä valehtelijaa.

      3. Mitä toivot poikaystävältäsi? Rakkautta, hellyyttää, seksiä ym...
      -Rakkautta, seksiä, hellyyttä, hulluutta. :D Seksi ei todellakaan ole mikään pakollinen tarve, mutta jossain vaiheessa ainakin. :>

    • Sändyyy

      1. Millaisen poikaystävän haluat? Luonne, pukeutuminen, käyttäytyminen, ulkonäkö ym...
      * Kunhan on käytöstavat ja omaitsensä niin sen pitäs riittää ;p

      2. Millasta poikaystävää et haluaisi? Millainen poikaystävä EI saa olla?
      * "millään ei oo mitään väliä" -asenne vois jäädä pois heti alkukäsittelyssä =D

      3. Mitä toivot poikaystävältäsi? Rakkautta, hellyyttää, seksiä ym...
      *Kaikkia noita, heh.. Sen mukaan miten itsensä kokee "valmiiksi" ^_^

    • happyone

      1.Huumorintajuinen,huomioonottava,mukava,luotettava,
      rehellinen..Pukeutuu suht tyylikkäästi,hyvännäkönen

      2.Ei saa olla täys ääliö,narsisti jne..

      3.Noita kaikkia

      Ja olen vielä erittäin onnekas koska minulla on poikaystävä joka täyttää kaikki nämä toiveet:D

    • Pimu

      1. Millaisen poikaystävän haluat? Luonne, pukeutuminen, käyttäytyminen, ulkonäkö ym...

      Luonne: Ystävällinen ja huomaavainen (osaa käyttäytyä herrasmiesmäisesti) Välillä romanttinen, itsevarma, huumorintajuinen, hyvä kuuntelija, rehellinen sopivassa määrin, itsenäinen (ei siis kysy koko ajan et "mitä mä teen?" tms)

      Pukeutuminen: Suht hyvä tyylitaju.
      Voi olla hevari, hoppari tai joku kunhan osaa pukeutua niin että kadulla kehtaa kulkea.
      Pukeutuu siis niin mikä on sen kasvoille ja kropalle edullista ja minkä tyylinen ihminen on..

      Ulkonäöllä ja Käyttäytymisellä ei oo niin paljon väliä.
      Kunhan on kohtalaisen söpö/komee, mielummin ehkä söpö...
      (taas rajana et kehtaa kadulla kulkea)
      Ja sitten ois kiva jos jätkä ois vahva..


      2. Millasta poikaystävää et haluaisi? Millainen poikaystävä EI saa olla?

      EI saa takertua
      EI saa roikkua
      EI saa olla avuton
      EI saa olla epätoivonen
      EI saa pettää
      EI saa valehdella
      EI saa olla massatuotantoa
      EI saa yrittää liikaa
      EI saa kieriä itsesäälissä
      EI saa hyödyntää mun heikkouksia
      EI saa yrittää miellyttää liikaa

      Siinä nyt jotain alkuun


      3. Mitä toivot poikaystävältäsi? Rakkautta, hellyyttää, seksiä ym...

      Kaikkia noita ja myös silloin tällöin romanttisia hetkiä.
      Myös arkielämän onnea mä haen parisuhteesta. Siis sitä et nautitaan ihan vaan tavalisista arkisista asioista...

    • emma

      >hauskan, romanttisen, hellän, söpön ja hassun.
      pukeutuminen mielummin vähän lökäpöksytyylistä, mutta ei paljoo väliä ,kuhan ei mikään verkkari tai hevari :)
      käytös normaalii kummiski, ei se hassuus ois pahaksi ;P

      >ei sais olla hmmp..
      kiero, kaksnaamane, ilkee yms :)


      >kaikkea toivon jätkältä :D

    • - - -

      1.luotettava, rakastava, avulias, kiltti yms. luonteeltaan. pukeutumisella ja ulkonäöllä ei ole niin suurta väliä..

      2.Ei saa olla naisia alentava, rikollinen, liian itsekäs

      3. Toivon poikaystävältä rakkautta ja hellyyttä(tietenkin). Kukapa ei tahtoisi..

    • tyttö16*

      1.Luonteeltaan pojan pitää olla rehellinen, luotettava ja huumorintajuinen. Pukeutumiseen ei ole muuta vaatimuksia kuin että pukeutuu siististi, ei mitään rääsyjä juhliin, muttei sentään mitään smokkeja kauppaan. Ei kuitenkaan tarvitse olla mikään muodin perässä juoksija. Pojan kuuluu olla kohtelias, mutta pitää osata pitää hauskaa. ulkonäöllä ei väliä.

      2.ei saa olla mikään esittäjä...

      3.yhdessäoloa enimmäkseen. Siihen kuuluu oikeastaan kaikkea, hellyyttä, halailua, pussailua, seksiä (ei kuitenkaan muutaman viikon tuntemisen jälkeen)

    • OonOlli

      Kiitos, erittäin hienoista vastauksistä.

    • tyttönen93

      1.
      Haluan poikaystävän joka rakastaa, suojelee, puollustaa, luottaa, on luotettava, rento, hieman pervo ;). pukeutuu oman mielen mukaan, mutta ei liian erottuvasti joukosta. ulkonäkö ei ole se tärkein asia, mutta hyvn näköisyys olisi plussaa. :)
      2. semmoista joka on liian pervo ja juoruaa meistä muille.
      3.Rakkautta, hellyyttä, suojelua, aikaa, ymmärrystä.
      hyvää jatkoa :)

    • -Neiti.88-

      1. Millaisen poikaystävän haluat? Luonne, pukeutuminen, käyttäytyminen, ulkonäkö ym...
      *Semmoisen huomaavaisen, hellän, kohteliaan, romanttisen, luotettavan, rehellisen, ehkä hieman ujon joka hyväksyy miut sellaisena kun oon. Pukeutumisessa semmonen aika tavallinen tai "old school"-tyylinen (kuten O.C:n Seth) tai vaikka molempia sekotettuna, tietty eihän sitä tiedä vaikka ihastuis muunkin tyyliseen. Vaihtais vaatteita ja kävis pesulla säännöllisesti, puhdas on parempi kun hienhajunen. Käyttäytymisen nyt näkee tuosta luonteestakin, semmonen kohtelias ja mukava :> Ulkonäöllä ei paljoa väliä, sopusuhtainen ja semmonen vähän minua pidempi. Siniset silmät on ihanat ^^

      2. Millasta poikaystävää et haluaisi? Millainen poikaystävä EI saa olla?
      *En haluis väkivaltaista, rasistista ja semmosta joka kiroilee joka välissä ja juo joka viikonloppu tai useammin. Ei semmosta joka painostaa esim. seksiin, tai huomauttelee koko ajan jotain negatiivista. Eikä mielellään polttais..

      3. Mitä toivot poikaystävältäsi? Rakkautta, hellyyttää, seksiä ym...
      *Rakkautta ja hellyyttä, hyväksyntää, yksinkertaisesti yhdessäoloa. Seksin ehtii kyllä myöhemminkin, sillä ei oo kiirettä.

    • oon15vuotta

      1. Millaisen poikaystävän haluat? Luonne, pukeutuminen, käyttäytyminen, ulkonäkö ym...
      - luonne: sellanen persoonallinen, eikä massamönkijä, kohtelias, hassu, rento, mukava, omat mielipiteet, sellanen joka tykkää jutella ja puhua, mut ei pälpätä liikaa turhaa, itsevarma( ei itserakas)sellanen rytmi veressä, tanssivainen, semmonen joka jaksaa välittää asioista ja tykkäää esim kävellä illal jossai ulkona ja kuunnella musaa ja jutella, eikä koko aikaa tarvii jutella, voi vaan olla ihan hiljaisuudessa :) mut ei yritä liikaa miellyttää, on sellanen kuka oikeesti on

      -pukeutuminen: sellanen rento, käyttäis sellasii vaatteit jollasii ei heti oo kaikil, mut muodikkait sillee, joku skedetyylinen tai snoukka :P söpö , ei mitää fruidetyylii tai muutakaa massamönkijäjuttui ja sit joku siisti pipo :D

      - käyttäytyminen: tietty hyvinkäyttäytyvä, ei mitää kauheit kännei joka viikonloppu, rento heebo :)sellanen joka haluu jutella asioista eikä oo tuppisuuna murjottamas

      - ulkonäkö: ei sen tietenkää tarvii olla mikää "sikahyvännäkönen ja komee" mut sellanen söpö, lutunen, symppiksen näköne tyyppi ois ihana :) ja ruskeet hiukset viehättää mua, mut ei mikään pakko tietenkää :D ja puhtaat hiukset, ei sellaset lyttänät ja rasvaset, mut ei mitää fruidegeelifledaakaan mut ihan blondit ei vedä mua puoleensa. mikään tosi paha aknekaan ei viehätä, eli semmonen et huolehtii hygieniastaan hyvin mut ei sellanen et kattelee koko ajan itteään peilist

      2. Millasta poikaystävää et haluaisi? Millainen poikaystävä EI saa olla?
      -sellanen joka ei oo mun tyylinen tai ei oo kiinnostunu mistää samoista jutuista ku mä, eli ei tyyliltää esim gootti tai joku tosi pullamössö. Sit ei sellanen hiljanen, vaivaantunu, epäitsevarma, omahyvänen, kovista yrittävä, nolo, heittää jotai sikahuonoo läppää tai mikää kusipää, eikä pessimisti, ei sellasii jaksa kuunnella, ei tylsä


      3. Mitä toivot poikaystävältäsi? Rakkautta, hellyyttää, seksiä ym... hellyyttä, välittämistä, sellast et se jaksaa tehä myös jotai mun kanssa :) ehkä seksiä, mut ei viel täs iäs :P

      • oon15vuotta

        ja sit viel rakkautta tietty :)


    • chiksu-96

      1. haluaisin hopparin, semosen vähän riehakkaan, höpön, hauskan, söpön, huomaavaisen ja sellasen joka pitää samoist asioista kuin mää, ja tietenkin et se tykkäis musta!

      2. en haluais fruidee. tai sitten jotain ylimielistä, kamalan hissukkaa, ärsyttävää jne.

      3. toivoisin rakkautta, huomiota (ei liikaa), ehkä vähän kuhertelua, jonkin verran hellyyttä ja joskus vanhempana ehkä seksiä.

    • chiksu-96

      3. ja antais silti tehdä omia juttui kans ja niin... :'D

      • mabe-sisko-

        1. semmone sulonen ja kiltti ja hellä. ei polta, ei juo eikä mulla nii välii sillä ulkonäkö puolella koska jos se on mun kundi nii se on mun mielestä aina söpö:)

        2. ei sais olla liian fruide tai pettää tai valehella

        3. toivoisin et se rakastais mua 


    • tyttö15v

      1. luonne: normaali, saa olla kovis mutta ei mikään että jokaselle tulee turpaan joka vastaan tulee tyyppiä
      käyttäytyminen: kohtelias ja osaa arvostaa muita mutta myös itseään
      ulkonäkö: itseäni viehättää juuri sellaiset vähän kovis pojat, löysät housut mutta ei niin että perse näkyy!! hyvä kroppa, vain vähän treenattu!

      2.ei ylipainoinen, itserakas, itsestään saa pitää mutta kohtuus kaikessa!

      3.rakkautta,hellyyttä ja välillä seksiä

      • Mss.X

        Tässä olis muutama kysymys tytölle..

        1. Millaisen poikaystävän haluat? Luonne, pukeutuminen, käyttäytyminen, ulkonäkö ym...
        No söpö, hauska, kiva, ystävällinen ei hevaria!! Eikä polta !

        2. Millasta poikaystävää et haluaisi? Millainen poikaystävä EI saa olla?
        Poika EI saa polttaa eikä saa olla liian pervo eikä epäkohtelias eikä sellainen joka ottaa huomioon vain kaverinsa eikä tyttöystäväänsä..

        3. Mitä toivot poikaystävältäsi? Rakkautta, hellyyttää, seksiä ym...

        Rakkautta, hellyyttä ja huomion osoituksia(:


    • tytttönen1

      1. Millaisen poikaystävän haluat? Luonne, pukeutuminen, käyttäytyminen, ulkonäkö ym...
      -Pojan täytyy olla 100% luotettava, ihana ja saahan huumorintajuakin löytyä. Pojan täytyy pukeutua siististi ja muutenkin pitää hyvää huolta hygieniastaan. Pojan ei täydy olla mikään "maailman kiltein ihminen", mutta totta kai kiltti. En halua mitään hulttiota - niin kuin ei varmaan kukaan muukaan. Ulkonäöstä sen verran että pojan täytyy olla hyvännäköinen. Valkoiset, suorat hampaat, pituudeltaan pitkä, ei mikään sotanorsu eikä finnejä naamassa. Hyvännäköinen, söpö poika 

    • :)

      1. Millaisen poikaystävän haluat?
      No söpö, kiva, hauska, mukava, ei polta, romanttine(ees vähä), 100% luotettava

      2. Millasta poikaystävää et haluaisi? Millainen poikaystävä EI saa olla?
      EI polta, EI epä luotettava, EI iha surkee koulus, EI liia pervo, EI epä kohtelias, EI itserakas

      3. Mitä toivot poikaystävältäsi?
      Hellyyttä, vähän romantiikkaa, luotettavuutta

    • tyttö-94

      1. Mulla on jo poikaystävä ja oon ollu sen kaa yhdes 4 vuotta, mutta se on siis semmonen vaaleatukkainen ja sinisilmäinen, hyvännäköinen, harteikas, 183 cm pitkä ja painaa 76 kg mikä on oikeestaan aivan ihanne koska hän omistaa myös lihasta.

      Käytökseltään hän on huumorintajuinen, iloinen, yllätyksellinen, joskus hiukan romanttinenkin jos sille päälle sattuu ja myös aika läheisyyden hakuinen.

      Pukeutuu ihan millon mitenkin, esim just t-paita, huppari ja farkut ja hän ostaa tosi paljon vaatteita juuri jack and jonesista jos se kertoo jtn :)

      2. En haluais sellasta poikaystävää joka katselee muita, polttaa tupakkaa, käyttää nuuskaa, juo alkoholia, pettää, johon ei voi luottaa, joka ei kuuntele, joka ei huolehdi hygieniastaan, joka on ylenpaltin arka ja hiljanen, joka esittää jotain mikä ei ole ja paljon muutakin just ton tyylist!

      3. Rakkautta tottakai, miksi muuten seurustelisinkaan ja hellyyttä kaipaa jokainen joskus samoin myös seksiä. Mitään unohtamatta ja tottakai yhteisiä harrastuksia/tekemisiä mistä kummatkin tykkää.

      • mööi

        1. Mieluiten brune joka pitää farkkui ja hupparii (: silmienväril ei oo välii ei mikää hirvee kovis ja semmoin hieno kampaus

        2. Öö ei mikää öykkäri ei läski ei mikää leijuja ei platina hiuksii ja sit ei sellasii potta hiuksii

        3.


    • ei seinäruusu!!!

      1.
      Luonne: Ilonen ja vähä villi ja ois ihanaa jos poika halailis ja pussailis minkä kerkee mut en tykkäis jos se vahtis koko aja mitä teen tai mitä puen tai meikkaan ettei vaan kukaan muu piä musta! ;)

      Ulkonäkö: Hiusten värillä ei oo sillai niin väliä vaalee musta ja ruskee on ok :3
      , muo pidempi, ei mikää maailman lihavin eikä laihin ja siistejä vaatteita ei sellasii jokka roikkuu nilkois eikä persettä erota housuista :))))).


      2.
      Luonne ei saa olla inhottava, ei polta eikä juo, ei liian pervo et lätkis koko aja takamukselle tai puristelis rintoja ( tuntuu et toinen haluis et mun erse ois pienempi ku se lätkii) ja ( oikeesti rintojen puristelu ottaa kipeetä ku toinen ei voi tietää milloon puristaa liian kovaa! Ja muutenki joskus alkaa oksettaa ku koskee esim. suihkun jälken rintaa ku laittaa rintikoita nii muljahtaa mahas inhottavasti... Ei kivaa..)

      Ulkonäkö: ei saa olla mikää kalju tai koko aja rasvaletti iu!
      Eikä mitään neon värejä tai muita epäluonnolisia hius värejä päässä ei lävistyksiä tai tatuointeja missään huolin korviksella varutetunki pojan mut ei mitää venytyksiä ne on sairaan rumia. :p
      Mun tutulla on lävistyksiä ja tatuointeja (18-v) eikä se musta oo kyllä mikään komistus!

      Käyttäytyminen: Ei manais 24/7 ei eisitä mitää mega kovista ees kavereiden kaa (ellei oo tehny ittelleen sellasta mainetta tai mielikuvaa muille et on kauheen kova ja joukon kingi, niin siitä on vaikee muuttuu...)

      3.
      Toivon pojalta tietty vasta rakkautta en haluu olla seinäruusu joka on kaunis mut jota ei rakasteta vaan kannetaan mukana kuin lemmikkiä ja esitelllään kaikille et tässä on mun uus koira eiks ookki kaunis ihailkaa ja kadehtikaa mitä löysin... Olis kyllä tooosi ihanaa :pppp
      En haluis harrastaa seksiä paljoo ku en oikee oo sitä mieltä et eka jonka kaa seukkaa nii sille pitää menettää neitsyys öö.... Se varmaanki sattuu mitä jos toisella on seksisairaus vai mikä se ny on niitä ihee tauteja voi tarttuu toiselle....

    • Tyttö savosta..

      1. Hauskan, luotettavan, positiivisen, herrasmiehen, kiharat hiukset (mieluiten, ne on niin ihanat :3 mut ei oo pakko olla) ja ennen kaikkea sellaisen joka ymmärtää ja pyrkii ymmärtämään minua ja joka rakastaisi elämää on vastuullinen :)

      2. Itserakas, itsekäs, negatiivinen, vastuuton, polttaa, juo (juo liikaa)

      3. Toivon tasa-arvoisuutta ja toistemme kunnioitusta :)

    • hhjkbjkiso

      1. hauskan, älykkään, luotettavan, vähän pervon, sellase aaww tyypin, ei mieluusti polta, itsevarma, sosiaalinen, romanttinen ... ja ulkonäkö: siniset tai vihreät silmät, blondi/vaaleenruskee hiukset. mieluusti pitempi kun mä, vartalo samanlaine ku funforlouis.. ja vaatteet ois sellaset perusmuodikkaat sellaiset, juu tiiän te tajuutte
      2. itserakas, ällöttävä ( muista että ällöttävä voi tarkoittaa sellasta mitä muut ei tajuu ku mä, esim puhuu ällöttlättävästi ), kokoajan hiljaa, esittää jtn wnbkovist, ym, ei lähesty vaan tuijottaa, polttaa joka päivä ( ei haittaa jos polttaa joskus ?)
      3. rakkautta ja sille puhumista ;)
      ja nää on siis mun ihanteen mut ainakin 1 suurin osa pitää olla ja ei mtn 2

    • Anonyymi

      1. Perus mukava, hauska, omaa synkän huumorin, hieman pidempi kuin minä, kiinostunut samoista asioista, käy suihkussa tarpeeksi usein, pitää eläimistä / on okei että on eläin, plussaa jos on tummat hiukset.

      2. Huono hygienia, käyttää päihteitä lähes joka päivä ja sitten tietysti nää perus ilkeä yms.

      3. Sitä että on hauskaa, tehdään asioita yhdessä.

    • Anonyymi

      1. kohtelias, mukava, rohkea ja romanttinen. Ulkonäkö nyt ei ole se tärkein, mutta lihakset näyttää niin hyvältä ja lyhyet hiukset. Pitkät kundit on kans hyvii.

      2. En tykkäisi yhtään jos poika haisee eli olisi huno hygienia. (Poikien dödöt on niin hyvän hajusia!) Päihteet ja tommoset kans...

      3. Pojalta toivoisin vastakaikua ja rakkautta. Ihanaa olisi jos poika ehdottaisi asioita mitä voitaisiin tehdä yhdessä ja tietysti ottaisi huomioon omat toivomukseni. Läheisyys on itselleni tärkeää, mutta hyväily yms. olisi vaan plussaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe