Ni eli mulla on tollanen nissani ja oon ajatellu laittaa ahtopainetta lissää, pitäis tulla noin 200 hepoo ja 30kg vääntöö mites mahtaa perä tykätä jos nyt ei harrasta mitään kuminpolttoja ja muita teini leikkejä
ja onko omakohtasia kokemuksia lastuista hyviä/huonoja
aijon ajaa pitkän tovin kyseisellä autolla ja nautiskella väännöstä
PS perässä on ihan inasen "tyhjää" eli ku ykkösellä ajelee ja tökkii kaasua niin kuuluu vaimea ääni onko normaalia vai onko entinen omistaja antanu raskasta tennaria ajettu vasta vajaa 100T
s13 200sx kuskit miten on perä kestäny
6
1020
Vastaukset
- Nisse
Perä kestää hyvin jopa yli 300hvta jos se vaan on
kunnossa, ekana antaa periksi kytkin, mutta kyllä
sekin riittää sinne 250hv nurkille. Oletko varma
ettei se ääni tulee jostain muualta?- S13
Kun esim ykkösellä pistää auton "nykimään" eli tökkii kaasua niin tuntus et jossain on vähän tyhjää mistä muualta voimansiirto vois tollalailla "väljiintyä"?
- S13
S13 kirjoitti:
Kun esim ykkösellä pistää auton "nykimään" eli tökkii kaasua niin tuntus et jossain on vähän tyhjää mistä muualta voimansiirto vois tollalailla "väljiintyä"?
vai kuuluuko perässä olla inanen välystä ei siällä varmaan puristusta ha mmaspyörien välillä saa olla vai kuinkas on?!
- Nisse
S13 kirjoitti:
vai kuuluuko perässä olla inanen välystä ei siällä varmaan puristusta ha mmaspyörien välillä saa olla vai kuinkas on?!
Kyllä perässä ihan pieni välys kuuluu olla mutta
kun sanot että se jopa ajossa tuntuu vaikuttaa
siltä että sulla on useammassa paikassa vikaa.
Esim. nivelissä tai vaihteistossa jotkut kiilat.
Ei kai tossa muu auta kuin tutkia.
Takaakselin kehdon puslat on muuten aika yleinen
ongelma noissa. - S13
Nisse kirjoitti:
Kyllä perässä ihan pieni välys kuuluu olla mutta
kun sanot että se jopa ajossa tuntuu vaikuttaa
siltä että sulla on useammassa paikassa vikaa.
Esim. nivelissä tai vaihteistossa jotkut kiilat.
Ei kai tossa muu auta kuin tutkia.
Takaakselin kehdon puslat on muuten aika yleinen
ongelma noissa.niin auto nytkähtää 5-10 milliä taitaa olla normaali välys?
- Nisse
S13 kirjoitti:
niin auto nytkähtää 5-10 milliä taitaa olla normaali välys?
Jep, ihan normaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628