Jep vuodelle 2006 on tulossa taas uus GTA!
se kyllä saattaa tulla vast vuonna 2007 ps3:lle mut ens vuonna Xbox360:lle! Siinä voi kuulemma ihan ite editoida hahmonsa alussa (niinku kasvonpiirteet , ihonväri) ja mukana uusii autoi ja asita! VITTU EN VOI OOTTAA!! Siinä pitäis olla mukana myös "Pimp my Ride" moodi elikkä pystyy pitää omaa West Coast Customs tallii pihalla. Uusii vaatteitaki luvattii tuoda (adidas , nike , reebok..)
peli perustuu 2000-luvulle , päähenkilölle sai antaa oman nimen , pystyy liittyy bändii ja kaikkee muuta mitä mä en tiedä. IHAN HUIPPU VARMAA!
GTA : LIBERTY CALL
7
644
Vastaukset
- dfsfds
tuleeko tuo kyseinen peli myös pc:lle
- Jerry Low
Luin et se saattaa tulla jo ens vuonna
kyseessä ei ole gta vaan saints row peli millä ei ole mitään tekemistä gta:n kanssa Gta tulee ensin vain ja ainoastaan Ps3:selle ja vuotta myöhemmin muille konsoleille ja pc:lle
- En tiää
Oliks se pimp my ride juttu totta.
- Jerry Low
Okei.. ennees tiedä mikä on saints row mutta se kyllä tulee!
En tiää kirjoitti:
Oliks se pimp my ride juttu totta.
mitä luultavimmin sellanen tulee seuraavaan gta;han.laitappa googleen haku sanaks saints row niin löydät tietoa ja kuvia peli julkaistaan näillä näkymin helmikuussa 2006
- totta että se
Jerry Low kirjoitti:
Okei.. ennees tiedä mikä on saints row mutta se kyllä tulee!
uus gta tulee eka ps3 ja sit pc:lle ja xbox:lle sama juttu oli San Andreasein kans se tuli eka ps2 ja sit vuotta myöhemmin pc:lle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685