Tiedoksenne

Lupatarkastaja EVP

Television käyttöönottoilmoituksen eli televisioilmoituksen tekeminen on helppoa. Sen voi tehdä puhelimitse, p. (09) 613 161 tai Internetin kautta. Ilmoituslomakkeita saa myös posteista.

http://www.tv-maksu.fi/navi1.html

Luvan lunastaminen on siis tehty todella helpoksi ja asian voi hoitaa myös iltaisin ja viikonloppuisin. Selittely "en ole ehtinyt" ei siis mene läpi.

Jatkossa suomessa otetaan käyttöön alan viimeisin teknologia luvattomien katselijoiden paljastamiseksi. On siis korkea aika tehdä Tv-ilmoitus!

- Tarkastaja EVP.

11

2859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppe

      > Jatkossa suomessa otetaan käyttöön alan viimeisin
      > teknologia luvattomien katselijoiden
      > paljastamiseksi. On siis korkea aika tehdä
      > Tv-ilmoitus!

      Heh-heh.

      Uusin teknologia tarkoittaa, että virastossa virkamiehet hierovat kassejaan ja pohtivat kenellä tv-saattaisi olla ja kenellä ei.

    • tässä näin

      Maksan typerän tv-luvan, koska olen typerän rehellinen. Ilman telkkua ollessani sain jatkuvasti tapella suomalaisen tv-gestapon kanssa maalla, merellä ja ilmassa. Hyi olkoon mitä porukkaa.

      En usko, että maksaisin luvasta senttiäkään vähempää, vaikka kaikki maksaisivat kiltisti maksunsa. Ehei. Eiköhän ylimääräinen fyffe valuisi ylen johtajien palkkoihin, optioihin ja musiikkitalon marmoriperustuksiin.

      Etkä sä mikään evp edes ole. Kunhan nyt vain vastasin ihan vaan ajan kuluksi.

    • nopeaa/helppoa
      • nyt vapaa maksusta

        Sylettikin maksaa tv-lupaa,ostan silläkin rahalla
        vaikka pari pulloa viinaa/kk.


    • Navia

      Yks v**un hailee!

    • daen*

      Järjestelmää on kertoman mukaan kokeiltu mm. Itä-Helsingissä Jakomäessä sekä Kannelmäessä samoin kuin Tampereen Hervannassa sekä muutamassa kunnassa Etelä-Savossa ja Pohjanmaalla.

      Nimenomaan kaupunkialueilta on löytynyt kymmeniä luvattomia käytössä olevia televisioita.

      Siinäpä on tullut television katselu huippukalliiksi.

      • Hillosipulis

        Kohta kun kaikista kodeista löytyy litteät ruudut, niin ei niillä seurantalaitteillakaan tee mitään. Toiseksi Suomessa ei niitä nykyäänkään käytetä. Koko valvontajärjestelmä ja sen markkinointi on niin kallista, että sillä varmaan rahotettaisiin luvattomien katsojien tv-maksut.

        Toiseksi Tv-hallinnon käytös on niin alhaista, että jossain vaiheessa heilahtaa kyllä kunnianloukkauksesta käräjille. Heillä kun on aina oletuksena, että olet rikollinen.


      • kun semmoinen
        Hillosipulis kirjoitti:

        Kohta kun kaikista kodeista löytyy litteät ruudut, niin ei niillä seurantalaitteillakaan tee mitään. Toiseksi Suomessa ei niitä nykyäänkään käytetä. Koko valvontajärjestelmä ja sen markkinointi on niin kallista, että sillä varmaan rahotettaisiin luvattomien katsojien tv-maksut.

        Toiseksi Tv-hallinnon käytös on niin alhaista, että jossain vaiheessa heilahtaa kyllä kunnianloukkauksesta käräjille. Heillä kun on aina oletuksena, että olet rikollinen.

        Etenkin kun tekninen tarkkailu on tässä maassa oikeuden luvan varaista hommaa. Ihan heppoisilla perusteilla ei niitä tarkkailulupia myönnetä.

        Toisekseen kyseinen mittari toimii korkeintaan ensimmäiseen kerrokseen, toisesta kerroksesta ylöspäin olet melkolailla turvassa.


      • Tarkastaja EVP
        Hillosipulis kirjoitti:

        Kohta kun kaikista kodeista löytyy litteät ruudut, niin ei niillä seurantalaitteillakaan tee mitään. Toiseksi Suomessa ei niitä nykyäänkään käytetä. Koko valvontajärjestelmä ja sen markkinointi on niin kallista, että sillä varmaan rahotettaisiin luvattomien katsojien tv-maksut.

        Toiseksi Tv-hallinnon käytös on niin alhaista, että jossain vaiheessa heilahtaa kyllä kunnianloukkauksesta käräjille. Heillä kun on aina oletuksena, että olet rikollinen.

        Oli ruutu litteä tai lattea, sillä ei ole merkitystä.

        Englannissa on BBC:n toimesta kehitelty luvattomien katselijioiden paljastustekniikka jo 50-luvulta lähtien ja uusi tietokonepohjainen teknolokia on todella lupaavan tuntuista.

        Kunhan lainsäädäntö suomessa saadaan korjattua alkaa täälläkin päitä putoilla lupapummien joukosta, enkä usko, että tähän menee kuin korkeintaan vuosi.

        Tästä löytyy hieman infoa vanhemmasta tekniikasta, uusinta ei juuri esitellä bbc:n tutkimuslaporatorin ulkopuolella.

        http://www.bushywood.com/tv_detector_vans.htm
        http://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressreleases/stories/2003/06_june/24/licensing_detector_vans.shtml

        - Tarkastaja EVP


      • poliiseista.
        Tarkastaja EVP kirjoitti:

        Oli ruutu litteä tai lattea, sillä ei ole merkitystä.

        Englannissa on BBC:n toimesta kehitelty luvattomien katselijioiden paljastustekniikka jo 50-luvulta lähtien ja uusi tietokonepohjainen teknolokia on todella lupaavan tuntuista.

        Kunhan lainsäädäntö suomessa saadaan korjattua alkaa täälläkin päitä putoilla lupapummien joukosta, enkä usko, että tähän menee kuin korkeintaan vuosi.

        Tästä löytyy hieman infoa vanhemmasta tekniikasta, uusinta ei juuri esitellä bbc:n tutkimuslaporatorin ulkopuolella.

        http://www.bushywood.com/tv_detector_vans.htm
        http://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressreleases/stories/2003/06_june/24/licensing_detector_vans.shtml

        - Tarkastaja EVP

        Ei nääs osaa kirjoittaa. Ainakin perimätiedon mukaan tarkastajat kun ovat usein poliiseja. Ja niistähän tunnetusti se toinen osaa kirjoittaa ja toinen lukea.


    • Anonyymi

      Nivala Op nosto rahat Nivala live perässä sängyt.
      40 euroa ei ole pankissa rahaa.
      50 euroa tilit.
      Optia puhekassi Nivalan Op Huttunen Arja lähdin ennenkuin avioeroa Optia tuli Optia rivit, ja Kalevi Kekkonen kohta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe