mitäs mieltä olette oulaisista??..toivottavasti ette tiedä edes koko paikkakuntaa.muutin noin 2 vuotta sitten paikkakunnalle ja se oli virhe.esim poliiseihin olen erittäin tyytymätön.vain kerran olen saanut niiltä apua ja ne kerrat joilta en ole saanut niin niitä on lukemattomia..oulainen on tuttupaikka myös kauemapana asuville ja nekään ei oikein ymmärrä paikkakunnan"lakeja"ynm..toivonkin että jos joku muu on asunut oulaisissa niin kertois mielipiteensä paikkakunnasta.rikollisuutta tällä paikkakunnalla riittää ja tuntuukin että sitä oikein halutaan että se lisääntyy kun rangaistuksia ei anneta..olen erittäin pettynyt paikkakuntaan.ja onhan täällä niin sanoittuja"kovia jätkiä"jotka on aina haastamassa riitaa joillekkin.ja niillehän ei tietenkään löydy mitään lakia.olenkin tässä muuttamassa pois täältä ja kadun kun muutinkaan tänne.en halua haukkua ketään ilmaisin vaan mielipiteeni oulaisista.ja se ei ollut :)
OULAINEN
11
2342
Vastaukset
- ex-oulaistelainen
Oulainen on paras paikka ja poliisit varsinki huippuluokkaa!!!..vaikka empä oo pahemmin ajautunu niiden kaa tekemisiin.. mutta siis oikeesti asiantuntevaa meinikiä..oulainen on vireä pikku kaupunki...
- tuleva entinen oulaistelainen
oulainen on perseestä.
- mielestänikin!
Totta turiset, melkoinen paikka, onneksi ei tarvinut asua siellä kuin pari vuotta.
- sami sammakko
Ei Oulainen ole sen parempi, eikä pahempi paikkakunta, kuin muutkaan pikkukaupungit, on ainakin siistimmän näköinen, kuin pellolle rakennettu Ylivieska. Olen itse asunut O:ssa vähän aikaa joku vuosi sitten. Tunsin sieltä puolikymmentä hyvää tyyppiä ja yhden, jota en välitä muistella.
- Fredrika84
Haluan muuttaa pois nykyisestä kaupungistani. Olen asunnut muuallaki, pienemmissä paikoissa. Tämä paikka ahdistaa. Olen sanonut, että ehkä voin muuttaa Oulaisiin!! Vielä pienempään kuin nykyinen asuinpaikkani... Kokkolakin on mielestäni pieni kun siellä hetken on (en tosin ole asunut).
Oulainen on todellakin siististi rakennettu verrattuna Ylivieskaan. Oulaisissa tunnelma on mukavampi, ystävällisempi, kauniimpi, mutta valitettavasti JUNTTI.
Millaista on Oulaisten yöelämä? Onko stailaus salonkia tms? Millasia illanvietto paikkoja? Miten nuoriso pukeutuu? Tilaako moni Cosmopolitania(heh-heh.Ihan vitsinä tuli mieleen, että mikä nuoria aikuisia sielllä kiinnostaa)? - naapuriin
Käypäs tutustumassa Haapaveteen. Täälläkin on varmaan kovia jätkiä, mutta on kiva paikka. Haapavesi on paljon parempi paikka kuin mitä Oulaisissa tehty Pyhäjokiseutu-lehti kirjoittaa. Jätesotaa ja kaikkia muitakin sotia käyvät vain muutamat tyypit. Sattuu vain olemaan kyseiselle lehdelle mieluista sakkia.
Tervetuloa tutustumaan. Jos olet nuori, käypäs jonakin iltana kahvilla vaikka meidän uudella abcllä niin näet vähän paikallista meininkiä.- Hönötys
ai mitä kovia jätkiä vai tarkoitatko teinejä jotka etsivät itseään ja repivät kaupungin kukkaistutuksia, katkovat puita ja kivittävät ikkunoita...
oikein kovat jätkät tekevät ihan muuta... - Oulainen
Hönötys kirjoitti:
ai mitä kovia jätkiä vai tarkoitatko teinejä jotka etsivät itseään ja repivät kaupungin kukkaistutuksia, katkovat puita ja kivittävät ikkunoita...
oikein kovat jätkät tekevät ihan muuta...on ihan jees paikka mitä sen perusteella ajatellu ku käyny... Mut onneks ei tarvii asuu siellä sillä mun mieleen se oli hieman pieni paikka. Mut kyl mä sielä viihdyin/viihdyn! ;)
- pss.
Oulainen kirjoitti:
on ihan jees paikka mitä sen perusteella ajatellu ku käyny... Mut onneks ei tarvii asuu siellä sillä mun mieleen se oli hieman pieni paikka. Mut kyl mä sielä viihdyin/viihdyn! ;)
onko oulainen niinkään huippupaikka kun pedofiili liikuskelee nurkissa,linnassa istunut henkilö on kunnanvaltuuston jäsen,joissain lautakunnissa oliskohan koululautakunnassa istuu kaikenmailman akanhakkaajaa,elinkeino puolen pää saa kuulemma tonni tolkulla palkkaa vaikka on kuuluisa siitä ettei tee palkkansa eteen töitä...niin ja ympäristösihteeri kuulemma kuuluu samaan sarjaan,nääkö on niitä kuuluisia säästötoimia?????
- ilmastomuutos ajankohtainen
pss. kirjoitti:
onko oulainen niinkään huippupaikka kun pedofiili liikuskelee nurkissa,linnassa istunut henkilö on kunnanvaltuuston jäsen,joissain lautakunnissa oliskohan koululautakunnassa istuu kaikenmailman akanhakkaajaa,elinkeino puolen pää saa kuulemma tonni tolkulla palkkaa vaikka on kuuluisa siitä ettei tee palkkansa eteen töitä...niin ja ympäristösihteeri kuulemma kuuluu samaan sarjaan,nääkö on niitä kuuluisia säästötoimia?????
mistä ihmeestähän se johtuu että oulainen aina löytää sellaiset virkamiehet itselleen etteivät ne muille kelpaa.
- JousiMies-75
pss. kirjoitti:
...ne töitä paiskii, viisas pääsee vähemmällä ;D Pätee muuten kaikkiin byrokraatteihin!
Edelleenkin, ketkäs ne "akanhakkaajat ja muut huithapelit" onkaan valinneet kirstujemme vartijoiksi? Ihan itse jokainen äänioikeutettu.
Turhaa kait kenenkään yksityiselämää on kunnallispolitiikkaan, tai byrokratiaan sotkea, eiköähän kyse ole kuitenkin julkishallinnollisista asioista, joissa ei paljoa sänkykammaritempuilla brassailla ;P
Jos asiat on pielessä, niin sillon pitää hoitaa kansalaisvelvollisuutensa - enkä tosiaankaan tarkoita lauantaikoskista, vaan äänestää oikeasti "munaa" ja järkeä omaavaa ehdokasta.
Puolueella, tai uskonnollisella vakaumuksella ei todellakaan ole mitään "järjenkäyttötakuuta", eli oisko aika luopua näistä iänikuisista "Kepulesta" -vaaleista!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713