Tätä keskustelua kun seuraa niin tuntuu, että vain hormoonit pyörittää veskareita. Mutta se ei todellakaan ole totuus. Siis porukat, mitä harrastatte? Muuta kuin elämänkumppanin metsästystä:)
Minun harrastuksia: tietotekniikka, henkisen kasvun jutut, vaihtoehtohoidot, luomuilu, valokuvaus, ystävät...
Ei vesimies ole oikeesti tällainen
8
2392
Vastaukset
- veskari(N)
Harrastuksiin kuuluu maalaus,kuntosali,ystävät,henkinen kasvu,mystiikka,hassuttelu ja ihan vaan oma rauha silloin tällöin.;)
Kumoan väitteen,että veskari kammoaa sitoutumista,,,minä haluaisin kovinkin sitoutua mutta en ole "miehen metsästäjä-tyyppiä".=)Uskompa,että ihana mies mulle löytyy ilman metsästystäkin.=)
Rauhaisaa Joulua kaikille!!! musiikkin kuuntelua ja ihmisten piikkitelemistä näin jouluna...=) se on hauskaa se..
- veskariN42
itse..en todellakaan ole miestenmetsästäjä tyyppiä....
Odottelen..että eteen tupsahtaa jostain joskus...ehkäpä
vaan....erottisesti aika...*mielikuvitusrikas*........vai onkos se vaan tää yksinolo..joka saa mielen mylläämään;) - satu-tiina
veskariN42 kirjoitti:
itse..en todellakaan ole miestenmetsästäjä tyyppiä....
Odottelen..että eteen tupsahtaa jostain joskus...ehkäpä
vaan....erottisesti aika...*mielikuvitusrikas*........vai onkos se vaan tää yksinolo..joka saa mielen mylläämään;)Mielikuvitusta ja idearikkautta riittää meillä veskareilla varmaan joka taholle. Eihän varmaan löydy asiaa, jota emme haluaisi jollain tavalla muuttaa, parantaa tms. .monet meistä ovatkin taitelijoita, kirjailijoita...
- Marge
satu-tiina kirjoitti:
Mielikuvitusta ja idearikkautta riittää meillä veskareilla varmaan joka taholle. Eihän varmaan löydy asiaa, jota emme haluaisi jollain tavalla muuttaa, parantaa tms. .monet meistä ovatkin taitelijoita, kirjailijoita...
periaatteessa avoin kaikille ideoille mutta myös vanhoillisuutta löytyy. Miestenmetsäsätäjää minustakaan ei millään saa, odotan yhä sen oikean tupsahtavan))
- Hysteria
Yleisurheilua, muiden ihmisten auttamista...Ja tykkään lukea muitten ongelmia ja silleen opin ja saatan jo tietää miltä jokin asia tuntuu, musiikin kuuntelu, kielet ja myös ystävät. siinä oli nyt jotain esimakua :)
Ja niin kuin joku tuossa aikasemmin mainitsi, että erotiikanpuolella rikas mielikuvitus niin olen aivan samaa mieltä :D minun osalla paikkansa pitää ;)
Mutta näin .. - Marge
olen huomannu että vanhemmiten kiinnostus yhteiskuntaan lisääntynyt. Tilasin tuossa just Suomen Kuvalehden jota olen pitänyt parhaimpan kaikista lehdistä mutta valitettavasti vasta nyt raaskinut sen tilata. Liikunta harrastuksena ei saa olla liian sitova, mitä milloinkin mielialan mukaan )))) Tietsikasta o kiva etsiä tietoa
- veskarityttö
Veit jalat suustani, kun tyrmistyneenä lueskelin näitä juttuja.
Ainakin tämä kylmä vesimies haluaa parantaa maailmaa, maalailla taivaanrantaa, runoilla ja olla täysipainoisesti elossa. Selvittää mysteereitä, mutta jättää tietyt arvoitukset arvoituksiksi. Sivistää itseään ja rakastaa elämää. Kuten siis tähänkin asti. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514