Tätä keskustelua kun seuraa niin tuntuu, että vain hormoonit pyörittää veskareita. Mutta se ei todellakaan ole totuus. Siis porukat, mitä harrastatte? Muuta kuin elämänkumppanin metsästystä:)
Minun harrastuksia: tietotekniikka, henkisen kasvun jutut, vaihtoehtohoidot, luomuilu, valokuvaus, ystävät...
Ei vesimies ole oikeesti tällainen
8
2368
Vastaukset
- veskari(N)
Harrastuksiin kuuluu maalaus,kuntosali,ystävät,henkinen kasvu,mystiikka,hassuttelu ja ihan vaan oma rauha silloin tällöin.;)
Kumoan väitteen,että veskari kammoaa sitoutumista,,,minä haluaisin kovinkin sitoutua mutta en ole "miehen metsästäjä-tyyppiä".=)Uskompa,että ihana mies mulle löytyy ilman metsästystäkin.=)
Rauhaisaa Joulua kaikille!!! musiikkin kuuntelua ja ihmisten piikkitelemistä näin jouluna...=) se on hauskaa se..
- veskariN42
itse..en todellakaan ole miestenmetsästäjä tyyppiä....
Odottelen..että eteen tupsahtaa jostain joskus...ehkäpä
vaan....erottisesti aika...*mielikuvitusrikas*........vai onkos se vaan tää yksinolo..joka saa mielen mylläämään;) - satu-tiina
veskariN42 kirjoitti:
itse..en todellakaan ole miestenmetsästäjä tyyppiä....
Odottelen..että eteen tupsahtaa jostain joskus...ehkäpä
vaan....erottisesti aika...*mielikuvitusrikas*........vai onkos se vaan tää yksinolo..joka saa mielen mylläämään;)Mielikuvitusta ja idearikkautta riittää meillä veskareilla varmaan joka taholle. Eihän varmaan löydy asiaa, jota emme haluaisi jollain tavalla muuttaa, parantaa tms. .monet meistä ovatkin taitelijoita, kirjailijoita...
- Marge
satu-tiina kirjoitti:
Mielikuvitusta ja idearikkautta riittää meillä veskareilla varmaan joka taholle. Eihän varmaan löydy asiaa, jota emme haluaisi jollain tavalla muuttaa, parantaa tms. .monet meistä ovatkin taitelijoita, kirjailijoita...
periaatteessa avoin kaikille ideoille mutta myös vanhoillisuutta löytyy. Miestenmetsäsätäjää minustakaan ei millään saa, odotan yhä sen oikean tupsahtavan))
- Hysteria
Yleisurheilua, muiden ihmisten auttamista...Ja tykkään lukea muitten ongelmia ja silleen opin ja saatan jo tietää miltä jokin asia tuntuu, musiikin kuuntelu, kielet ja myös ystävät. siinä oli nyt jotain esimakua :)
Ja niin kuin joku tuossa aikasemmin mainitsi, että erotiikanpuolella rikas mielikuvitus niin olen aivan samaa mieltä :D minun osalla paikkansa pitää ;)
Mutta näin .. - Marge
olen huomannu että vanhemmiten kiinnostus yhteiskuntaan lisääntynyt. Tilasin tuossa just Suomen Kuvalehden jota olen pitänyt parhaimpan kaikista lehdistä mutta valitettavasti vasta nyt raaskinut sen tilata. Liikunta harrastuksena ei saa olla liian sitova, mitä milloinkin mielialan mukaan )))) Tietsikasta o kiva etsiä tietoa
- veskarityttö
Veit jalat suustani, kun tyrmistyneenä lueskelin näitä juttuja.
Ainakin tämä kylmä vesimies haluaa parantaa maailmaa, maalailla taivaanrantaa, runoilla ja olla täysipainoisesti elossa. Selvittää mysteereitä, mutta jättää tietyt arvoitukset arvoituksiksi. Sivistää itseään ja rakastaa elämää. Kuten siis tähänkin asti. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.453608Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462191Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611956Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941793- 471606
- 961461
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333