Ei vesimies ole oikeesti tällainen

unikukka

Tätä keskustelua kun seuraa niin tuntuu, että vain hormoonit pyörittää veskareita. Mutta se ei todellakaan ole totuus. Siis porukat, mitä harrastatte? Muuta kuin elämänkumppanin metsästystä:)
Minun harrastuksia: tietotekniikka, henkisen kasvun jutut, vaihtoehtohoidot, luomuilu, valokuvaus, ystävät...

8

2392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskari(N)

      Harrastuksiin kuuluu maalaus,kuntosali,ystävät,henkinen kasvu,mystiikka,hassuttelu ja ihan vaan oma rauha silloin tällöin.;)
      Kumoan väitteen,että veskari kammoaa sitoutumista,,,minä haluaisin kovinkin sitoutua mutta en ole "miehen metsästäjä-tyyppiä".=)Uskompa,että ihana mies mulle löytyy ilman metsästystäkin.=)

      Rauhaisaa Joulua kaikille!!!

    • musiikkin kuuntelua ja ihmisten piikkitelemistä näin jouluna...=) se on hauskaa se..

      • veskariN42

        itse..en todellakaan ole miestenmetsästäjä tyyppiä....
        Odottelen..että eteen tupsahtaa jostain joskus...ehkäpä

        vaan....erottisesti aika...*mielikuvitusrikas*........vai onkos se vaan tää yksinolo..joka saa mielen mylläämään;)


      • satu-tiina
        veskariN42 kirjoitti:

        itse..en todellakaan ole miestenmetsästäjä tyyppiä....
        Odottelen..että eteen tupsahtaa jostain joskus...ehkäpä

        vaan....erottisesti aika...*mielikuvitusrikas*........vai onkos se vaan tää yksinolo..joka saa mielen mylläämään;)

        Mielikuvitusta ja idearikkautta riittää meillä veskareilla varmaan joka taholle. Eihän varmaan löydy asiaa, jota emme haluaisi jollain tavalla muuttaa, parantaa tms. .monet meistä ovatkin taitelijoita, kirjailijoita...


      • Marge
        satu-tiina kirjoitti:

        Mielikuvitusta ja idearikkautta riittää meillä veskareilla varmaan joka taholle. Eihän varmaan löydy asiaa, jota emme haluaisi jollain tavalla muuttaa, parantaa tms. .monet meistä ovatkin taitelijoita, kirjailijoita...

        periaatteessa avoin kaikille ideoille mutta myös vanhoillisuutta löytyy. Miestenmetsäsätäjää minustakaan ei millään saa, odotan yhä sen oikean tupsahtavan))


    • Hysteria

      Yleisurheilua, muiden ihmisten auttamista...Ja tykkään lukea muitten ongelmia ja silleen opin ja saatan jo tietää miltä jokin asia tuntuu, musiikin kuuntelu, kielet ja myös ystävät. siinä oli nyt jotain esimakua :)
      Ja niin kuin joku tuossa aikasemmin mainitsi, että erotiikanpuolella rikas mielikuvitus niin olen aivan samaa mieltä :D minun osalla paikkansa pitää ;)
      Mutta näin ..

    • Marge

      olen huomannu että vanhemmiten kiinnostus yhteiskuntaan lisääntynyt. Tilasin tuossa just Suomen Kuvalehden jota olen pitänyt parhaimpan kaikista lehdistä mutta valitettavasti vasta nyt raaskinut sen tilata. Liikunta harrastuksena ei saa olla liian sitova, mitä milloinkin mielialan mukaan )))) Tietsikasta o kiva etsiä tietoa

    • veskarityttö

      Veit jalat suustani, kun tyrmistyneenä lueskelin näitä juttuja.
      Ainakin tämä kylmä vesimies haluaa parantaa maailmaa, maalailla taivaanrantaa, runoilla ja olla täysipainoisesti elossa. Selvittää mysteereitä, mutta jättää tietyt arvoitukset arvoituksiksi. Sivistää itseään ja rakastaa elämää. Kuten siis tähänkin asti. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe