mun mielestä on tosi seksikästä kun tytöt käyttää valkosia sukkia skeittikenkien kanssa. Vieläpä sellasia mitkä menee vähä rullalle nilkan yläpuolelta...onko muita samanhenkisiä?
Vastaukset 9
- ,,,,,
sulla halvat huvit...
- Katrinen
Olisko ne aerobic sukat mutsi ainaski käyttää sellasii lenkkareiden kanssa onpa mullaki ollu niitä siltä lainassa kesällä mut addun superstareissa et silleen.
- minä
Henkilökohtaisesti en katsele tyttöjä, mutta sama juttu jätkällä niin se on seksikästä.
- aerobic fani vm 2010
Aerobic sukat, etenkin valkoiset pukee naista monesti. JA SYRJÄYTTÄÄ MAHDOLLISIA LIIKAKILOJA. Eivätkä purista kuulemma pohkeiden vrisuonien toimintaa
- cbab
Saisi taas palata muotiin takas. Paljaat nilkat kaameat
- Muotia
Säälittää katsoa -15 pakkasella ja näin talvella ulkona tyttöjen punasia paljaita sääriä. On tehnyt monesti mieli kysyä eikö palele itseäni meinaa kylmätä vaikka on pitkät kalsaritkin ja sukat.
- sukatjalkaan
Valkoiset sukat ja mustat sukkahousut näkyy lahkeen alta . Nam ! Pakkasessa kangas tennarit ja paljaat jalat, hyi h-vetti !! Typeriä muodin orjia ,joilla ei ole omaa älliä..
- eivalkoisille
Pidättekö sandaalien kanssa valkoisia tennissukkia? :D Oikeastaan valkoisia sukkia ei pitäisi olla ollenkaan.
- Anonyymi
Onneksi valkoset sukat ovat palanneet ja nuorisokin peittää niillä paljaat nilkat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451