Moi,
harrastaako kukaan Helsingin Sanomien ristikoita ? Ja varsinkin "tapahtui..."-teemaa, jossa päivämäärän-ja vuoden perusteella saadaan vaakariviin jokin oleellinen tai olematon tapahtuma, esim. "Ariel Sharon heitti lusikan nurkkaan" jne. Mainio ja vaikeahko, täysin oma maailmansa.
Hesarin ristikot
7
1570
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, nyt menossa hs 3146 ristikko, perjantaisin ilmestyy hesarissa
- Anonyymi
3147:sta on oma säie ja mm. siinä on historiatapahtumia (ristikkoa on alettu siinä käsittelemään). Periaattessa sellaiset ovat mielenkiintoisia. Ikävää niissä (kuten jotensakin kaikissa Auliksen nykyristikoissa) on tosi oudot Googlen avulla löydetyt ratkaisusanat.
- Anonyymi
Ristikot ilmestyvät torstai iltana HS viikko -digilehteen n. klo 19 paikkeiila.
- Anonyymi
Ristikko 3152, kuka/mikä on tyttö 1D
- Anonyymi
Etkö näe, että tytöllä on kuumemittari suussa? Yritä tajuta pienillä aivoillasi! Ei sitä tarvitse tietää kuka se tyttö on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö näe, että tytöllä on kuumemittari suussa? Yritä tajuta pienillä aivoillasi! Ei sitä tarvitse tietää kuka se tyttö on.
Kato, triplatohtori on paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023