Vikalista

fgrt45

Almera ollu 6kk.Seuraavat viat:
H7 sökö 2kpl
etuparkit sököt 2kpl
sisävalo sökö
bensamittari jumissa
lämpömittari jumissa
jarrun merkkivalo vilkahtelee
kaasupoljin jäykistynyt(liikkuu nytkähdellen)
mittarivalo pimeänä
tässähän sitä jo onkin.

16

12823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pvr

Paljonko ajettu, vm- tyyppi.

• frg45

Almera 1.5 2002 90000.

• ollakin
        frg45 kirjoitti:

Almera 1.5 2002 90000.

sportdeck malli?

• tuo

esim.pökötit palaa ja öljyt tulee pihalle kovilla pakkasilla.
      nuo valojen palaminen ei ole merkin vika vaan muissakin merkeissä ne palaa.
      halpoja vikoja,hajoais vaikka laatikko niin ois syytä vuodattaa.

• Jussi

Oletpa päässyt vähällä. Olet onnekas.

• frg45

Vaikka omistankin kyseessä olevan almeran,en katso olevani oikeutettu herjaamisen kohteeksi.Sinulle nm.jussi,sanoisin että en ole mikään onnenpekka,vaikka autossani on näin "vähän"vikoja.Esim.Vaimossani on huomattattavasti vähemmän vikoja,vaikka hänet on valmistettu italia merkin alla.En puollusta vaimoani enkä hänen autoaan,ajakoon millä lystää.Fiat Topolino on erittäin hieno ,ja tehokas auto olisko heppoja jotakin abaut 12.

• vaimosi
        frg45 kirjoitti:

Vaikka omistankin kyseessä olevan almeran,en katso olevani oikeutettu herjaamisen kohteeksi.Sinulle nm.jussi,sanoisin että en ole mikään onnenpekka,vaikka autossani on näin "vähän"vikoja.Esim.Vaimossani on huomattattavasti vähemmän vikoja,vaikka hänet on valmistettu italia merkin alla.En puollusta vaimoani enkä hänen autoaan,ajakoon millä lystää.Fiat Topolino on erittäin hieno ,ja tehokas auto olisko heppoja jotakin abaut 12.

on valmistettu italia merkin alla?
        onnea ja hyvää joulua vaan.

• etelän ihminen
        frg45 kirjoitti:

Minun vaimo on valmistettu Pohjanmaalla. Kitisee aina välillä. Rasvaus auttaa, mutta ei aina haluttaessa pääse rasvaamaan. Vaimo pistää hanttiin.

Muuten sanoisin, että pohjalainen malli on luotettava ja toimintavarma. Sillä ei aja muut kuskit.

• suomalainen
        etelän ihminen kirjoitti:

Minun vaimo on valmistettu Pohjanmaalla. Kitisee aina välillä. Rasvaus auttaa, mutta ei aina haluttaessa pääse rasvaamaan. Vaimo pistää hanttiin.

Muuten sanoisin, että pohjalainen malli on luotettava ja toimintavarma. Sillä ei aja muut kuskit.

Kitinä on suomalaisen vaimon tyyppivika. Eikä silti tuo säännöllisesti huoltoon, vaikka rasvarilla prässi aina valmiina.
        Mutta auttaa kyllä vähän aikaa, kun kunnolla rasvaa.
        Muuten lujatekoisia nuo suomalaiset. Tyytyväinen olen ollut, jo 27 vuotta, pieni, mutta kiihtyy hyvin. Aamukäynnistyminen joskus vaikeaa, mutta illalla ei meinaa sammua millään.

• JiiPee

Käsijarruvalon vilkahteluun löytyi ainakin itseltä yksinkertainen syy... On aika herkkä tuo anturi, joten vilkahtelee vaikka nesteet olisivatkin normaalin rajoissa. Lisää hiukka nestettä, niin korjaantuu.

• .

Eikö almera ole japanilaisvalmisteinen auto???

• *hihihih

Edellinen omistaja ei ole pitänyt huolta autostaan, vaan olet ostanut pommin, joka kohta laukeaa. Onnea vain!

• 68

Omistan nissan almeran 1,8 minulla jäi cd jumiin. Onko muilla samanlaista ongelmaa. Miten saisin cd:een ulos?

• B J

Minulla OLI Almera 1.8, 2002, vm ajelin noin 100 tkm, kunnes vikoja ilmeni, 5 vuotta sitten "pääsin" eroon ja vieläkin kaihertaa kun erehdyin hankkimaan almeran. Ja 68lle: vastaus cd jumissa vaimon auton soittimessa, diagnoosi sielllä on ja pysyy.
        Vaihdettava koko soitin, että sillai...

• fixbox

-Irrota radio, paina esim, kynän kärjellä reset nappulaa yhtäjaksoisesti n.5sek ja heitä radio paikoilleen ja ota ulos. avot!

• 10
        fixbox kirjoitti:

-Irrota radio, paina esim, kynän kärjellä reset nappulaa yhtäjaksoisesti n.5sek ja heitä radio paikoilleen ja ota ulos. avot!

mulla on 03 almera 1.5l ja oon kyl ollu tyytyväinen 140 tkm ajettu ja ei oo tarvinu kun laittaa bensaa ja öljyy sillontällön :D , tuo käsijarrun anturi on vissiin herkkä = ajat lätäkköön vähän lujempaa -> käsijarruvalo syttyy. Tyyppivikoina siis tietty noi umpiot :/ Ruostetta tullu läikkä takalasin syvennykseen. Kannattaa antaa vaa kunnolla syöttöö ni allus kestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      15
      3715
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1434
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1288
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      287
      1187
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      59
      1153
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1110
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      1045
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      951
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      875
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      818
    Aihe