nyt kun tämä uusi gta tuli psp:lle niin haluaisin kysyä pelin omistajilta että onko se hyvä peli?
itselläni ei ole psp:tä enkä oikeen viitti ostaa sitä vain yhen pelin takia.
eli jäänkö paljon paitsi jos en hommaa tota peliä?
gta liberty city stories
4
338
Vastaukset
- mä vain
minulla on gta 3
onko liberty city stories sama peli mutta vain psp:llä- The Rock
en tiedä mutta luin tuolta yhden scuubin viestin että olisi sama kuin gta 3 vain vähän parannettuna.
The Rock kirjoitti:
en tiedä mutta luin tuolta yhden scuubin viestin että olisi sama kuin gta 3 vain vähän parannettuna.
se on sama kuin gta 3 eli sama kaupunki ja samat hahmot mutta tehtävät ja ajoneuvot on erit esim. moottoripyörät,lentokoneet jne psp:n omistajat jotka muutenkin tykkää gtasta kannattaa ostaa
- Ernesti
scuubi kirjoitti:
se on sama kuin gta 3 eli sama kaupunki ja samat hahmot mutta tehtävät ja ajoneuvot on erit esim. moottoripyörät,lentokoneet jne psp:n omistajat jotka muutenkin tykkää gtasta kannattaa ostaa
Kyllähän ton nyt läpi jakso pelata mutta ei jää mistään mullistavasta paitsi jos ei tota hommaa. Ens kesänä on tulossa uusi gta psplle ja jos se on joku tyyliin vice city stories niin saa jäädä kaupan hyllylle, vaikka olen tähän mennessä ostanut kaikki muut paitsi gba version.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777