ON AIKA RAUHOITTUA JOULUN VIETTOON ELI KAIKILLE OIKEIN HYVÄÄ JOULUA...JOULUN JÄLKEEN ON AIKA SUUNNATA ASKELEET UUTEEN VUOTEEN REPUSSA EVÄINÄ KENTIES TUOREET UUDEN VUODEN LUPAUKSET...MITÄ NE SITTEN LIENEVÄTKÄÄN...
ELI TULOSSA VUODEN 2006 ENSINMÄINEN MIITTI LAUANTAINA 7.1.2006 RAVINTOLA FRIDAYSSÄ KLO 19 ALKAEN...TERVETULOA KAIKKI UUDET JA VANHAT SÄTTILÄISET...
UUSI VUOSI JA UUDET KUJEET 40+ MIITTI
8
2307
Vastaukset
- joulua
Hyvää joulua ja ponnekasta uutta vuotta SuperSeveriinakakkoselle.
Onneksi otit miitit pikkasiin handuihisiis. Nyt tää pelaa. Oot super.- noin mennyt
Kyllähän ne aina ennenkin on toiminut eikö se ole aivan sama kuka ton ilmon tänne laittaa.Me miiteissä kävijät sitä infoa eteenpäin viedään hekottaa
- kartsa45
Toteutan yhden uuden vuoden lupauksistani ja ilmottaudun mukaan 7.1.2006 olevaan miittiin.
Kaikille oikeen hyvää alkanutta vuotta ja pitäkää hauskaa toimitan miittikirjan paikalle tulijoille itse humaan Joensuussa silloin.Mutta tuskin te mua kaipaatte ;)))))))
- zabada
Heissan kaikille sättiläisille jotka miittin menossa:)
Toivotan teille ihanaa iltaa sinne..ite en tällä kertaa pääse joukkoonne mutta ehkäpä sit seuraavaan miittiin....
Nähtäillään:):) - utelias_
Kuis nyt on? Onko siis miitti Fridayssa? Kerro, oi, Sevis, kerro.
Osallistun mielelläni
- Puukiulu***
Tulen käymään siellä pikaisesti!!!
Kolmantena päivänä peräkkäin,sama aika
sama paikka :):)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408