rekkakolarista

selvinnyt

Rekkakolarista tässä 2 kuukauta sitten selvisin itse yllättänän vähällä, oikee käi 2 kohtaa rikki, vasen käsi kämmenen kohdalla olevassa luussa pari hiusmurtumaan, vasen jalka 3 kohtaa ihan muusina. Auto ihan rikki, mutta ELOSSA, ihme kyllä.

3

1856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lensin 5 metriä

      Hei!
      Minä selvisin kolarista, jossa pikkuauto ajoi suojatiellä päälleni. Työnsin vauvaani lastenvaunuissa ja vauva selvisi täysin vammoitta. Minulla on kävelykepit 3 kuukautta enkä voi hoitaa kotona vauvaani. Täällä on jatkuvasti joku tekemässä kaiken.

      Minulle sanotaan aina, että hyvä, että vauva selvisi enkä minä kuollut. Onhan se totta. Hyvä niin. Mutta sitten kun katsoo ohjeita, kuinka selvitä tästä henkisestä traumasta. "Harrasta liikuntaa, tee kävelylenkki." Heh heh. Liukasta on enkä kyllä kovin pitkälle voi lähteä noiden sauvojeni kanssa. "Jatka töitäsi normaalisti." Minä hoisin vauvaa kotona. Nyt en saa olla vauvan kanssa kahdestaan. Toki yritän pöydässä olla se, joka syöttää ja voin istua ja pitää sylissä ja pukea lapsen. Mutta ei nyt oikeastaan voi väittää, että jatkaisin töitäni. Uutena ongelmana tuli myöhemmin hammas, joka alkoi heilua. Taksilla tässä ajelen hammaslääkäriin, välillä terveyskeskukseen, apteekkiin, sairaalaan röntgenkuvaukseen... Minulla on kovat kivut jaloissa.

      Onhan se hyvä juttu, että selvisin, mutta en tosiaankaan ole onnellinen täällä kotona maatessani. Ainahan täällä on joku auttamassa ja kaupasta käsken sitten ainakin tuoda herkkuja. Kun minun henkinen tukeni ovat herkut, ei tuo kepeillä kävely paljon kyllä helpotu. Lisäkiloja tulee mukavasti.

      • piupau papin kello...

        ota nyt kaikki irti siitä vauvan kanssa olosta. Eli, tuotata kirjastosta lorukirjoja, kuvakirjoja, laulukirjoja, alat katella niitä sen vaavin kanssa. (joojoo et osaa laulaa, äänellään se variskin laulaa)
        Soita vauvamusiikkia, sitäkin saa lainata.
        Puhut ja juttelet, jumppaat siellä lattialla vauvan kanssa, anna vauvahierontaa. Mitä siitä jos et voi tehdä töitä, ei ne minne karkaa. Ota rennosti ja nauti siitä vaavistasi! Kuntoudut siinä itteki sivussa.


      • Selvisin minäkin
        piupau papin kello... kirjoitti:

        ota nyt kaikki irti siitä vauvan kanssa olosta. Eli, tuotata kirjastosta lorukirjoja, kuvakirjoja, laulukirjoja, alat katella niitä sen vaavin kanssa. (joojoo et osaa laulaa, äänellään se variskin laulaa)
        Soita vauvamusiikkia, sitäkin saa lainata.
        Puhut ja juttelet, jumppaat siellä lattialla vauvan kanssa, anna vauvahierontaa. Mitä siitä jos et voi tehdä töitä, ei ne minne karkaa. Ota rennosti ja nauti siitä vaavistasi! Kuntoudut siinä itteki sivussa.

        Olipa kiva saada tuollainen myönteinen viesti ja fiksu idea. Juuri tuollaisia asioita sitä voi tehdä, kun ei kävele. Olen minä kyllä nyt laulellutkin vauvalle - sitä en ennen ollutkaan juuri tehnyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe