rekkakolarista

selvinnyt

Rekkakolarista tässä 2 kuukauta sitten selvisin itse yllättänän vähällä, oikee käi 2 kohtaa rikki, vasen käsi kämmenen kohdalla olevassa luussa pari hiusmurtumaan, vasen jalka 3 kohtaa ihan muusina. Auto ihan rikki, mutta ELOSSA, ihme kyllä.

3

1932

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lensin 5 metriä

Hei!
      Minä selvisin kolarista, jossa pikkuauto ajoi suojatiellä päälleni. Työnsin vauvaani lastenvaunuissa ja vauva selvisi täysin vammoitta. Minulla on kävelykepit 3 kuukautta enkä voi hoitaa kotona vauvaani. Täällä on jatkuvasti joku tekemässä kaiken.

Minulle sanotaan aina, että hyvä, että vauva selvisi enkä minä kuollut. Onhan se totta. Hyvä niin. Mutta sitten kun katsoo ohjeita, kuinka selvitä tästä henkisestä traumasta. "Harrasta liikuntaa, tee kävelylenkki." Heh heh. Liukasta on enkä kyllä kovin pitkälle voi lähteä noiden sauvojeni kanssa. "Jatka töitäsi normaalisti." Minä hoisin vauvaa kotona. Nyt en saa olla vauvan kanssa kahdestaan. Toki yritän pöydässä olla se, joka syöttää ja voin istua ja pitää sylissä ja pukea lapsen. Mutta ei nyt oikeastaan voi väittää, että jatkaisin töitäni. Uutena ongelmana tuli myöhemmin hammas, joka alkoi heilua. Taksilla tässä ajelen hammaslääkäriin, välillä terveyskeskukseen, apteekkiin, sairaalaan röntgenkuvaukseen... Minulla on kovat kivut jaloissa.

Onhan se hyvä juttu, että selvisin, mutta en tosiaankaan ole onnellinen täällä kotona maatessani. Ainahan täällä on joku auttamassa ja kaupasta käsken sitten ainakin tuoda herkkuja. Kun minun henkinen tukeni ovat herkut, ei tuo kepeillä kävely paljon kyllä helpotu. Lisäkiloja tulee mukavasti.

• piupau papin kello...

ota nyt kaikki irti siitä vauvan kanssa olosta. Eli, tuotata kirjastosta lorukirjoja, kuvakirjoja, laulukirjoja, alat katella niitä sen vaavin kanssa. (joojoo et osaa laulaa, äänellään se variskin laulaa)
        Soita vauvamusiikkia, sitäkin saa lainata.
        Puhut ja juttelet, jumppaat siellä lattialla vauvan kanssa, anna vauvahierontaa. Mitä siitä jos et voi tehdä töitä, ei ne minne karkaa. Ota rennosti ja nauti siitä vaavistasi! Kuntoudut siinä itteki sivussa.

• Selvisin minäkin
        piupau papin kello... kirjoitti:

ota nyt kaikki irti siitä vauvan kanssa olosta. Eli, tuotata kirjastosta lorukirjoja, kuvakirjoja, laulukirjoja, alat katella niitä sen vaavin kanssa. (joojoo et osaa laulaa, äänellään se variskin laulaa)
        Soita vauvamusiikkia, sitäkin saa lainata.
        Puhut ja juttelet, jumppaat siellä lattialla vauvan kanssa, anna vauvahierontaa. Mitä siitä jos et voi tehdä töitä, ei ne minne karkaa. Ota rennosti ja nauti siitä vaavistasi! Kuntoudut siinä itteki sivussa.

Olipa kiva saada tuollainen myönteinen viesti ja fiksu idea. Juuri tuollaisia asioita sitä voi tehdä, kun ei kävele. Olen minä kyllä nyt laulellutkin vauvalle - sitä en ennen ollutkaan juuri tehnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2697
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1987
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      36
      1392
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1133
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1050
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      966
    Aihe