Asensin HP pavilion kannettavaan uusiks windowsin ja muut perusohjelmat kun oli jo vuoden pyörinyt. Nyt olen taas törmännyt samaan ongelmaan joka oli jo ennen formatointia. Eli kone pyörii TODELLA hitaasti, firefox on vain auki ja pari välilehteä ja ihan perusjutut kestävät ikuisuuden ja HDD valo palaa jatkuvasti. Mikään virus/kaappaus tuskin on syynä koska toisella koneella on sama norton internet secrurity 2005 ja hyvin toimii. Mikähän ihme syynä voisi olla?
T-O-D-E-L-L-A hidas kannettava
12
1193
Vastaukset
- HP pavilion
kannettava, eikä se ole hidas. Tää on zv5329EA, hyvin toimii. ;))Onkos se joskus ollut nopeampi sitten, kerros tietoja siitä koneestasi, osataan paremmin ihmetellä sitä hitautta.
- löytyy
On tä nyt toiminut sillon aikasemmin, nyt esim. firefoxin välilehtien lataus saattaa kestää minuutin kun seilaa toiselle. Tai joku wordin käynnistys kestää ikuisuuden.
- robinhood
löytyy kirjoitti:
On tä nyt toiminut sillon aikasemmin, nyt esim. firefoxin välilehtien lataus saattaa kestää minuutin kun seilaa toiselle. Tai joku wordin käynnistys kestää ikuisuuden.
Oletko tehnyt spyware skannausta ? Spywarella on ikävä tapa hidastaa koneen toimintaa. Myöskin kovalevyn eheytys vaikuttaa ja se pitäisi tehdä säännöllisesti.
- robinhood
robinhood kirjoitti:
Oletko tehnyt spyware skannausta ? Spywarella on ikävä tapa hidastaa koneen toimintaa. Myöskin kovalevyn eheytys vaikuttaa ja se pitäisi tehdä säännöllisesti.
Täältä löytyy spywaren poisto-ohjelmia. http://groups.msn.com/FileShareFinland/tietoturva3.msnw
- varmasti
madot ym. spyware, joka on pesiytynyt koneelle. Sen nortonin internet securityn voi heittää helvetin kuuseen, aivan hanurista koko ohjelma. Paljon parempia ja ilmaisia ovat esim. Zonealarm-palomuuri ja AVG-antivirus, spywaret voi sitten tutkailla vaikka PestPatrol, Ad-Aware, Spybot ohjelmilla. Kyllä jos kannettava tai pöytäkone alkaa hidastelemaan, niin 100% varmuudeella koneessa pesii spywarea ja paljon.
- Jepe.....
Norton on ihan hyvä virustorjuntaohjelma, mutta ei se matoja estä (ellei siihen nyt ole tullut spyware etsintä).
F-securessa on nykyisin lisensiotuna Ad-aware mukana (Anti-spyware nimellä). - ---
Jepe..... kirjoitti:
Norton on ihan hyvä virustorjuntaohjelma, mutta ei se matoja estä (ellei siihen nyt ole tullut spyware etsintä).
F-securessa on nykyisin lisensiotuna Ad-aware mukana (Anti-spyware nimellä). - pavilionissa
Norton Internet Security 2005 ,,hyvin pelittää eikä ole örkit pesimässä koneella, tää kyllää laittaa sellaset koneelle pyrkijät välittömästi karanteeniin. Olen ollu tosi tyytyväinen Nortoniin, luulen että joku muu juttu hidastaa nyt tota konetta.
- Jusu
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,20100,00.asp
Asenna tuo,niin se vie selaimen turhat pois,voi nopeutua se kone silläkin.Siivoaa myös muutakin"tauhkaa"konelta.Käytän tota päivittäin,ja ei ongelmaa. - ...
Tarkista ettei Windows-kovalevy käytä PIO-modea,
jolloin tiedonsiirto on äärimmäisen hidasta. Ohjeet:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=4500000000000628&posting=22000000012416360#22000000012416360 - nortti
Silloin tällöin kannattaa tehdä levyn eheytys nopeutuu kummasti kone jos jostain syystä hidastalee.
- portton
Älkää asennelko RASKAITA f-sekureita tai norttoneita,ilmaiset on yhtä hyviä.
Ne vaan hidastelee koneita ja vittuilee jostain tsonealarmin palomuureista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291