Tietääkö joku....??

öö..

Eli, tietääkö joku kuka tappoi Valedrot(Riddle:t)? silloin kun 4:sessa(kirjassa) kerrottiin niistä juoruista siinä alku kirjasta, ennen kuin Frank kuoli... Kertokaa pliis!!

8

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • James Potkukelkka

      Se oli voldemort itse, kun hän oli nuori.Hän itse kertoi harrylle nelosen lopussa, että hän itse tappoi isänsä.Ja muistaakseni Frank oli nähnyt aiemmin samana päivä nuoren kalpeaihoisen pojan (siis silloin kun Valedrot tapettiin), jos en väärin muista...korjatkaa jos olen erehtynyt =)

      ainii hyvää joulua kaikille!! =)

      • Irina

        Joo elikkä Voldemort tosiaan murhasi isänsä Tom Valedron, ja tämän vanhemmat. Voldemorthan oli nimetty isänsä mukaan.


      • Eveleynee
        Irina kirjoitti:

        Joo elikkä Voldemort tosiaan murhasi isänsä Tom Valedron, ja tämän vanhemmat. Voldemorthan oli nimetty isänsä mukaan.

        Kirjassa kuvailtiin Valedron perhettä jotenkin näin että isä äiti ja teini-ikäinen poika, eihän Voldemortin isä ollut teini-ikäinen???
        TIETÄÄKSENI


      • bungie
        Eveleynee kirjoitti:

        Kirjassa kuvailtiin Valedron perhettä jotenkin näin että isä äiti ja teini-ikäinen poika, eihän Voldemortin isä ollut teini-ikäinen???
        TIETÄÄKSENI

        Eihän me periaatteessa tiedetä, kuinka vanha Voldemortin isä on ollut. Teini-ikäinen on aika laaja käsite kuitenkin, että on voinut olla ihan 18-vuotiaskin tämä Tom.

        Mutta Voldemort kuitenkin murhasi isänsä Tomin ja isovanhempansa siihen taloon, missä ha asuivat.
        Voldemortin äidin isä Marvolo oli Riddleille töissä, ja taisi V:n äiti ja velikin tehdä siellä jtn töitä?
        Kuitenkin, V:n äiti rakastui Tomiin, ja hän tuli raskaaksi tälle. Tom ei halunnut olla V:n äidin kanssa missään tekemisissä, joten sen vuoksi V:n äiti synnytti Voldemortin lastenkotiin. hPian tämän jälkeen V:n äiti kuoli, koska oli niin huonossa kunnosssa.


      • öö..
        bungie kirjoitti:

        Eihän me periaatteessa tiedetä, kuinka vanha Voldemortin isä on ollut. Teini-ikäinen on aika laaja käsite kuitenkin, että on voinut olla ihan 18-vuotiaskin tämä Tom.

        Mutta Voldemort kuitenkin murhasi isänsä Tomin ja isovanhempansa siihen taloon, missä ha asuivat.
        Voldemortin äidin isä Marvolo oli Riddleille töissä, ja taisi V:n äiti ja velikin tehdä siellä jtn töitä?
        Kuitenkin, V:n äiti rakastui Tomiin, ja hän tuli raskaaksi tälle. Tom ei halunnut olla V:n äidin kanssa missään tekemisissä, joten sen vuoksi V:n äiti synnytti Voldemortin lastenkotiin. hPian tämän jälkeen V:n äiti kuoli, koska oli niin huonossa kunnosssa.

        Siis kun Frank kuvailee pollarille sen teini-ikäisen pojan, niin oliko se Voldemort?? Ja kuka se Valedrojen(Riddle:jen) poika oli? Oliko se Voldemortin isä?


      • bungie
        öö.. kirjoitti:

        Siis kun Frank kuvailee pollarille sen teini-ikäisen pojan, niin oliko se Voldemort?? Ja kuka se Valedrojen(Riddle:jen) poika oli? Oliko se Voldemortin isä?

        Siis siellä talossa asui Tom Riddle ja hänen vanhempansa. Tom Riddle on Voldemortin isä, ja Voldemortin oikea nimi on myös Tom, isänsä mukaan nimetty.
        Ja se teini-ikäinen poika, joka tappoi Tomin ja hänen vanhempansa, oli Voldemort.


      • Anonyymi
        bungie kirjoitti:

        Siis siellä talossa asui Tom Riddle ja hänen vanhempansa. Tom Riddle on Voldemortin isä, ja Voldemortin oikea nimi on myös Tom, isänsä mukaan nimetty.
        Ja se teini-ikäinen poika, joka tappoi Tomin ja hänen vanhempansa, oli Voldemort.

        Mutta eikö Tom ole Voldemort?!?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikö Tom ole Voldemort?!?!

        on, mutta Voldemortin isän nimi oli myös Tom


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe