Mikä on mielestäsi Lappeenrannan pelottavin paikka pimeällä?
Pelottava paikka?
34
3456
Vastaukset
- pimeät
ja hämärät paikat jossa liikkuu vähemmin ihmisiä. Mitä sinä teet tuolla tiedolla?
- ossi
Sammonlahti!!
- Vire
Kourula, Skinnarila, Huhtiniemi jne.
- kake
skinnarila hovinpelto
- hgfhjdhd
kake kirjoitti:
skinnarila hovinpelto
kaikki paikat!
- Pelkäävä
hgfhjdhd kirjoitti:
kaikki paikat!
Pusupuisto ja sen polut. Jos jotain Lappeenrannassa tapahtuu kävelijälle niin siellä.
- ----...----..---.---
hgfhjdhd kirjoitti:
kaikki paikat!
Onnittelut! Nostit sitten 7 vuotta vanhan ketjun pinnalle, ja oikein asiaketjun löysitkin!
- 247
Huhtiniemi! pelottava paikka! Hahhahaa! Täällä ei asu kuin mummoja! Tietty Haarikkapub on aika pelottava paikka tai sen asiakkaat lähinnä......
- huijui
ja nykyisin myös mcdonaldsin/valintatalon piha-alue
- 7+4+8
en pimeän aikaan menisi, ainakaan keskustan,- Sammonlahden, tai Ratakadun Valintatalon luona.
- ????????
Lappeenranta kaikessa ankeudessaan on tosi peloittava paikka, autioita tyhjiä katuja, öisin mikäli tapahtuisi jotain tuskin kukaan avunhuutoja kuulisi, silminnäkijöistä puhumattakaan. Asuin aiemmin asukasluvultaan huomattavasti suuremmassa kaupungissa, ja nuorena miehenä tuli liikuttua myös öisin kaupungin keskustassa, jossa oli vilskettä melkoisesti ja turvallisella mielellä sai kävellä. 20vuoden aikana ei lyöty, ryöstetty, puukotettu, ei edes kertaakaan pummattu rahaa, tupakkaa.
- öööööh
Se on tuo Pallon/ Tyysterniemen junatunneli, siel pimiäl pelottaa jos se juna tuleekin just samaan aikaan.
- sehän on
tietysti lepolan hautausmaa.
- opperi2
sehän on kirjoitti:
tietysti lepolan hautausmaa.
Hovinpelto: sieltä löyttyy kaiken maalaisia ihmisiä ja väemmistörodun edustajia. Juopot örveltää yötä päivää, varmaan puolet on työttömii.
- Anonyymi
Mie olen kävellyt sen tunnelin läpi. Ihan kammo reissu. Silloin tajusin, ettei tunnelin päässä aina näy valoa, vaikka niin sanotaankin. Siinä tunnelissa on kaarretta sen verran, että ei näy valoa kummastakaan suunnasta. Sitten vielä pelkäsi, että alkaakin näkyä valoa, se ois sitten ollukin juna.
- Anonyymi
opperi2 kirjoitti:
Hovinpelto: sieltä löyttyy kaiken maalaisia ihmisiä ja väemmistörodun edustajia. Juopot örveltää yötä päivää, varmaan puolet on työttömii.
Paskapuhetta. Skinnarila avain paikka.
- ja pimeällä
Lpr on väkivaltainen paikka, siellä on hieno uhota turpaan lyömisellä ja se on vaan muka miehistä kun lyödään, muualla suhtaudutaan näihinkin asioihin paljon sivistyneemmin.
- paamoottori
kun pitää pelätä. Onko teillä huono omatunto kun pelottaa ? Onko tullut puhuttua paskaa muista ihmisistä. Oisko jollakulla aihetta antaa teille korvatillikka suvaitsemattomuudestanne.Oletteko kenties aahdasmielisine mielipiteinenne joutuneet konfliktiin jonkun huonompana pitämänne ihmisryhmän kanssa.. Tällaiset asiat heijastuuvat alitajunnastanne pelkotiloina, vaikkei todellista uhkaa olisikaan. Kun on kaikkien kaveri, ei huoli pelätä pimeää edes moskovan metrossa.
- Pistoolimies
paamoottori kirjoitti:
kun pitää pelätä. Onko teillä huono omatunto kun pelottaa ? Onko tullut puhuttua paskaa muista ihmisistä. Oisko jollakulla aihetta antaa teille korvatillikka suvaitsemattomuudestanne.Oletteko kenties aahdasmielisine mielipiteinenne joutuneet konfliktiin jonkun huonompana pitämänne ihmisryhmän kanssa.. Tällaiset asiat heijastuuvat alitajunnastanne pelkotiloina, vaikkei todellista uhkaa olisikaan. Kun on kaikkien kaveri, ei huoli pelätä pimeää edes moskovan metrossa.
Minä en pelkää mitään, mutta toivon kyllä, että RYSSÄT lähtevät vittuu Lappeenrannasta. Jos yksikin ryssä alkaa minulle jotain sössöttämään, pätkäsen välittömästi turpaan niin, ettei ainakaan vähään aikaan kävele eikä sössötä mitään
- Anonyymi
Pistoolimies kirjoitti:
Minä en pelkää mitään, mutta toivon kyllä, että RYSSÄT lähtevät vittuu Lappeenrannasta. Jos yksikin ryssä alkaa minulle jotain sössöttämään, pätkäsen välittömästi turpaan niin, ettei ainakaan vähään aikaan kävele eikä sössötä mitään
Juuri näin 👍👍👍👍👍
- Anonyymi
paamoottori kirjoitti:
Tää on niin tätä. En jaksais, Suomessa. Yhtä uhoomista.
- a1
Ei Lappeenrannassa oo pelättäviä paikkoja,ellei itse halua vaikeuksia. Siisti ja rauhallinen kaupunki.
- ryskylät
pysykööt omien rajojesa sisäpuolel.
- Pesäpalloilija..
ryskylät kirjoitti:
pysykööt omien rajojesa sisäpuolel.
Oksettavaa porukkaa kaikki ryssät. Haisevat valkosipulille ja ovat olevinaan jotain kingejä. Sellanen pullistelu kyllä loppuu helvetin äkkiä. Vartokoot kun tulee pesäpallokausi. Silloin on hyvä syy pitää pesäpallomailaa mukana kaupungilla.
- Vittuuntunut
Lappeenrannassa on liikkunut jo vuosien ajan juttua sellaisesta ählämien grillikioskista, jonka omistavat hintit. Eräs rouva oli nähnyt, miten toinen ählämi imi toisen kyrpää siellä kioskissa. Ja varmalta taholta on puhuttu, että samaisen kioskin pitäjä oli pannut seisaaltaan toista myyjää perseeseen kioskin sulkemisaikaan. Jätkä oli maannut alasti selällään pöydän päällä ja tää vitun toinen hinuri oli pannu sitä. Tällaiset puheet ei synny itsestään- varsinkin kun asialle on useita todistajia. Pitää panna terveystarkastajat kyttäämään niitä saatanan hihhuleita. Kuka tietää mikä kioski se on? Niillä hinteillä oli kait useampikin kioski?
- Anonyymi
Joensuussa ainakin oli samanlainen paikka. Kokit kisko toisiaan kannikkaan.
- Anonyymi
Ylämaa
- Anonyymi
Keskusta yöllä sekä paivällä, kun siellä ei juuri ketään liiku aavemmainen tunnelma.
- Anonyymi
Liian monta hyvää ehdokasta. Voi sanoa että makuja löytyy.
- Anonyymi
Isokristiinan parkkihalli on pelottava paikka
- Anonyymi
Väinölänkatu ennen nykyjään Kourula ja peräpoika Muhlin Örinä.
- Anonyymi
Koko Lappeenranta on pelottava paikka sen takia jos ei ikinä pääse muuttamaan pois pelkkä ajatus jo kauhistuttaa, että täällä joutuu asumaan kuolemaan asti.
- Anonyymi
Meidän makuuhuone. Siellä öisin viihtyy munahaukka
- Anonyymi
liukkailla keleillä kanavan alueen lenkkipolut. Siel kun ei ole mitään aitoja suojaamassa kanavaan lipsahtamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082