Mitäs mieltä ootte ollu tuosta uudesta rautanetistä/työkaluässästä???
Työkaluässä parani entisestään,mutta rautanet oli pettymys.
Taidan hakee laastini vielä muualta.
Rautanet/Työkaluässä
6
4972
Vastaukset
- Rakentaja-Rane
Saako sieltä nykyään ihan oikeitakin työkaluja, eikä vaan niitä made in china leikkikaluja?
- MAALAARIII
Työkaluässä o nhyvä liike! Hyvä palvelu!
- liima
työkaluässän palvelu pelaa! olen ollut tosi tyytyväinen!jatkakaa samaanmalliin :)
- käyttökelpoinen on
Saa sieltä niitä made in china-työkaluja, mutta saa myös kunnollisia työkaluja. Ne maksaa vähän enemmän, mutta on kanssa laatua. Esim. ei moni ruuvimensseli kestä cyproc-ruuvin ruuvausta 40 v vanhaan kuivaan liimahirteen, tuolta ostettu mensseli sen kesti eikä mitään ole mensselistä edes nähtävissä.
- ässähiassa
muutti minun, monen muun mielestä vähän väärään paikkaan.jää varmasti monet työkalut ostamatta.
muutenkin äijien on ollu helppo luikahtaa ässään kun akat on menny minimaniin.
hyvä kauppa noin muuten.
rautanetistä en tiä kun en oo siletä tarvinnu vielä mitään. - luterilainen3
onko siellä vain uskovaisia töissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791