Mikä teillä on moottorin lämpötila noin normaalisti -15 asteen pakkasella mulla ittellä se on 80C, vai pitäisikö se olla korkeampi.
Lämpötila
5
3726
Vastaukset
- Motormania
Riippuu mistä moottorista turistaan. Mun moottori on yleensä ruumiinlämpönen eli siinä 36-37 C about. Sitte on jo kuumetta jos se ton yli hivuttaa. Miten sulla, onko kuumeetta moottorissa?? Siis ylikuumenemista.
- astra
astra 99 1.6/8 venttiilinen kone käy myös pakkasella hieman viileänä lämpömittari näyttää noin 85 astetta,pidän pahvia syylärin edessä.termostaatti on hankalassapaikassa joutuu purkamaan jakopään.
talvella saavuttaa lämpötilan hitaasti joutuu ajamaan mekein kymmenen kilsaa. - hyvä
Kyllä se olis hyvä olla 90 asteessa. Niin ei kulu bensaa niin paljon eikä moottori kulu. Termostaatissa on vikaa. Se on helppo ja halpa vaihtaa itse.
- kulumiseen
on lämmöillä kyllä merkitystä,mutta tuo 85 astetta on kyllä jo riittävä lämpö.myös kulutuksen suhteen.jos vielä lämmin ilma riittää sisätiloissa niin ei termarin vaihto vielä ole välttämätöntä.itse kävin juuri huollossa ja kysyin samasta asiasta kun ompun lämmöt kiikkuu myös tuossa 85 kieppeillä.
- 1,8 -01
Moottorin lämpötila ei juuri nouse yli 80C, mielestäni pitäisi olla korkeampi, taitaa olla termari vika. Helppo vaihtaa itse kun vain tietäisi on termari irrallinen vai kiinni kopan kannessa ???
Kuka osaisi vastata....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963