Antakaa mun kaikki kestää!

Mää tääl

J899: Mulla on 8mb laajakaistayhteys!

Hah hah, ai on jätkällä 8mb laajakaistayhteys, se on valitettavasti mahdottomuus, sillä tuollaista yhteyttä kun ei ole olemaasakaan Suomessa!

9

2604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

nosti meillä 8Mb:n nopeuden, joten älä jauha paskaa.

• Mää tääl

Kyllä uskon että nopeus voi hyvinkin olla 8Mb, tai jopa 100Mb nykyjään.

Mutta sanoin, että tuolla yksi sanoi että hänellä on 8mb:n laajakaista, eli 8 millibitin laajakaista, tuollaisella 8mb yhteydellä menisi yhden ainoan kirjaimen siirtoon noin kolme minuuttia!

Et älä sä jauha paskaa!

• olet säälittävä
        Mää tääl kirjoitti:

Mutta sanoin, että tuolla yksi sanoi että hänellä on 8mb:n laajakaista, eli 8 millibitin laajakaista, tuollaisella 8mb yhteydellä menisi yhden ainoan kirjaimen siirtoon noin kolme minuuttia!

Et älä sä jauha paskaa!

Laajakaistan nopeus ei voi olla niin 8Mb kuin 100Mb:kään. Se on yksinkertaisesti sula mahdottomuus. Sinä jauhat paskaa.

Luku erotetaan tyhjällä välillä sitä seuraavasta mittayksiköstä eli yksiköstä, jolla mitataan jotakin suuretta kuten pituutta, aikaa tai massaa. Näin tehdään silloinkin, kun yksikkö ilmaistaan lyhenteellä tai tunnuksella, ja ainakin silloin käytetään yhdistävää välilyöntiä, jos mahdollista.

Oikeaoppisesti 8 megabittiä kirjoitetaan 8 Mb.

• jos et
        Mää tääl kirjoitti:

Et älä sä jauha paskaa!

tajua hänen tarkoittaneen 8 Mb:n nopeutta, niin älä lähde pilkkaamaan, koska et näköjään osaa itse kirjoittaa oikein aloituksessasi.

Vai mitä tarkoittanee "olemaasakaan"?

• Kiki
        jos et kirjoitti:

tajua hänen tarkoittaneen 8 Mb:n nopeutta, niin älä lähde pilkkaamaan, koska et näköjään osaa itse kirjoittaa oikein aloituksessasi.

Vai mitä tarkoittanee "olemaasakaan"?

Jos ostat mopon, jolla on ajaettu 20 mm se on upouusi ajamaton alite, mut jos ostat mopon jolla on ajettu 20 Mm, niin se on loppuun ajettu paska, et ei ihan niin pieni ero!

• - - -
        Kiki kirjoitti:

Jos ostat mopon, jolla on ajaettu 20 mm se on upouusi ajamaton alite, mut jos ostat mopon jolla on ajettu 20 Mm, niin se on loppuun ajettu paska, et ei ihan niin pieni ero!

- - -

• pukkaas
        Mää tääl kirjoitti:

Et älä sä jauha paskaa!

on pahasti tampereelta nääs ny vai raskaana on vai

• kiki.

8 megabitin netti on avain normaali, mutta ei 8 mikrobitin, kuten aloituksessa oli kyse.

TOki eihän noilla eroa oo, toi 8 megan netti on vaan semmonen 10000000 kertaa nopeempi ku 8 millibitin...

• urpojaturpo

TODELLA TURHAA PILKUNNUSSINTAAAAA!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56