Tuossa köyhälistöversiossa -01 farmarissa tuli mukana vain yksi kaukosäätöinen keskuslukkoavain. Kun yrittää sitten aukaista pelkällä avaimella ( jossa ei sitä kaukosäätöä, kun se kaukosäätöinen on juuri silloin toisella auton käyttäjällä... ) niin ei meinaa millään avautua muut kuin kuskin ovi? Onko avaamiseen/avaimen kääntämiseen joku eikoisniksi millä muutkin ovet avautuisivat?
Vaikka onkin muuten ihean jees pirssi niin on ihan ahterista se että lukkoa ei ole apukuskin puolella.
keskuslukko
-01 mondeossa
6
1036
Vastaukset
se turha elektroniikkaroska on...
- sieltä löytyy
Avainta tulee kääntää aluksi toiseen suuntaan ja sitten vasta auki.
- tuota
Kukapa niitä ohjekirjoja selailee.... ei insinööri ainakaan...
Sanooko ohjekirja tosiaan noin? Tuli kokeiltua aiemmin erilaisin variaatioin, mutta teenpä uusiksi oikein ajatuksen kanssa. Kiitos. - miäs
ei löydy ohjekirjasta jos haluat kaksoislukita niin silloin käänetään ensin asentoon 1 ja sitten asentoon 2
- lisäkaukosäädin
eiks ni!!
- Nimetön
joo nyt pakkasilla tuli sama ongelma esiin pari kertaa ei ollut viime talvena oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230