Tuossa köyhälistöversiossa -01 farmarissa tuli mukana vain yksi kaukosäätöinen keskuslukkoavain. Kun yrittää sitten aukaista pelkällä avaimella ( jossa ei sitä kaukosäätöä, kun se kaukosäätöinen on juuri silloin toisella auton käyttäjällä... ) niin ei meinaa millään avautua muut kuin kuskin ovi? Onko avaamiseen/avaimen kääntämiseen joku eikoisniksi millä muutkin ovet avautuisivat?
Vaikka onkin muuten ihean jees pirssi niin on ihan ahterista se että lukkoa ei ole apukuskin puolella.
keskuslukko
-01 mondeossa
6
1036
Vastaukset
se turha elektroniikkaroska on...
- sieltä löytyy
Avainta tulee kääntää aluksi toiseen suuntaan ja sitten vasta auki.
- tuota
Kukapa niitä ohjekirjoja selailee.... ei insinööri ainakaan...
Sanooko ohjekirja tosiaan noin? Tuli kokeiltua aiemmin erilaisin variaatioin, mutta teenpä uusiksi oikein ajatuksen kanssa. Kiitos. - miäs
ei löydy ohjekirjasta jos haluat kaksoislukita niin silloin käänetään ensin asentoon 1 ja sitten asentoon 2
- lisäkaukosäädin
eiks ni!!
- Nimetön
joo nyt pakkasilla tuli sama ongelma esiin pari kertaa ei ollut viime talvena oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026933
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354065- 703189
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217