automaatinen ovien lukitus

avaimet sisällä ja 25km käv...

Miten saa poistettua sen, että ovet ei mene automaattosesti lukkoon 30s:n kuluttua oven sulkemisesta. Avaimet jääny parikertaa sisälle ja pitkä kävely oli edessä

12

6255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeeeeer

oletkohan käsittänyt väärin, eihän tuollaista voi olla.

Jos minun autossani jää avaimet sisälle, se ei menekään lukkoon.

Muutomissa autoissani on esim vw Golffissa,
      esim. jos ovet ovat jo lukittu ja
      vahingossa aukaisee, tavaroita nostellessa, painaa aukaisua,
      eikä menekään sisään,
      silloin ovet menevät lukkoon automaattisesti.

• Auto lukko

Joo näinhän se toimii.Jos avaat kakella lukot mutta et ovea tai konttia puoleenminuuttiin niin sitten lukot menee automaattisesti lukkoon.Mutta jos olet oven avannut ja laittanut avaimet autoon ne eivät lukkiudu enää itsestään.Ainoastaan konttiin ne voi lukita kun laittaa kakesta lukot päälle kontin auki ollessa sitten lyö kontin kiinni se lukkiintuu,ja jos avaimet jäi konttiin niin voi voi

• avaimet sisällä ja 25km käv...

näinhän se autmaattinen lukitus toimii, mutta voiko sitä saada toimimattomaksi?????

• Nimetön

laitteissa,käy huollossa.
      Joissain vetää ovet lukkoon jos jännite putoaa,
      jos jätät avaimet autoon ja sisävalot tms.päälle
      ja lyöt ovet kiinni:muutaman tunnin odottelet ja
      naps,ovet ovat kiinni.

ei ole vika vaan ominaisuus passateissa eli kysymys oli miten ton autolukituksen saa pois päältä

• comilla
        avaimet sisällä ja 25km käv... kirjoitti:

ei ole vika vaan ominaisuus passateissa eli kysymys oli miten ton autolukituksen saa pois päältä

sen saa

comilla kirjoitti:

sen saa

ja kun tiedät niin voisitko kertoa

• tuolta
        avaimet sisällä ja 25km käv... kirjoitti:

ja kun tiedät niin voisitko kertoa

siellä on vagcomiin oma tropiikki. vaatii rekiteröitymisen mutta tasokin eri kun täällä.

http://ffp-motorsport.com/

• derzu

minulla.Turha tulla sanomaan ettei se niin pelaa tai sulla on jotain vikaa siinä.Kyllä sen hölmömpikin tietää.Minun pasuuna lukitsi ovet noin 30s viiveellä kun olin avannut ovet kakella ja pistin avaimet valmiiksi virtalukkoon ja suljin oven.V-mäinen ominaisuus ja ei tee sitä aina.

• sulla on....

...siinä joku vika, ei siinä sen kummempaa ole, usko pois. Vie korjaamoon se.

• EPo

Vika on silloin luultavasti kuskin oven mikrokytkimessä joka tunnistaa milloin ovi on auki. Itselläni se on rikki ja toimii juuri noin "viisaasti". Asia on helppo tarkistaa: syttyykö sisävalo kun kuskin oven avaa?

• Anonyymi

pastti käynissä ovt meni lukoon, avimtet sisällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe