mites siinä parkanon nippusidesurmajutussa kävi
saiko ne tuomion jotka jäi kiinni? joku sanoi että oli juttua ollut lehdessä, muistaako kuka mitä. kertokaa kun meni ohi.
sitomissurma parkano
8
2994
Vastaukset
- edeksi
vapautettiin syytteistä.
- avohoitopotilas
Minä olen lukenut lehdestä, että mies oli tunnustanut tekonsa. Naiselle oli kuulemma pitänyt antaa vaan opetus vasikoinnista, mutta nainen olikin kuollut suukapulaan tukehtumalla, kun mies oli rikoskumppani naisen kanssa palannut paikalle tarkistamaan tilanteen. Käsittääkseni tapausta ei ole vielä käsitelty käräjillä.
- minä
avohoitopotilas kirjoitti:
Minä olen lukenut lehdestä, että mies oli tunnustanut tekonsa. Naiselle oli kuulemma pitänyt antaa vaan opetus vasikoinnista, mutta nainen olikin kuollut suukapulaan tukehtumalla, kun mies oli rikoskumppani naisen kanssa palannut paikalle tarkistamaan tilanteen. Käsittääkseni tapausta ei ole vielä käsitelty käräjillä.
kakkaa puhutte. älkää puhuko mitään,kun ette tiedä asiasta. tämä retostelu sattuu meihin läheisiin ihmisiin.
avohoitopotilas kirjoitti:
Minä olen lukenut lehdestä, että mies oli tunnustanut tekonsa. Naiselle oli kuulemma pitänyt antaa vaan opetus vasikoinnista, mutta nainen olikin kuollut suukapulaan tukehtumalla, kun mies oli rikoskumppani naisen kanssa palannut paikalle tarkistamaan tilanteen. Käsittääkseni tapausta ei ole vielä käsitelty käräjillä.
siellä on juttua tästä tapauksesta
http://www.poliisitv.fi- !!!
minä kirjoitti:
kakkaa puhutte. älkää puhuko mitään,kun ette tiedä asiasta. tämä retostelu sattuu meihin läheisiin ihmisiin.
kestettävä.kun puhutaan noista piireistä.Kuka leikkiin lähtee,niin säännöt on tiedossa jokaisella.Olen sitä mieltä,että olet sitten kyttien puolella tai kannatat rikollista elämän tyyliä,se on tehtävä niin ettei vasikoi tai elä poliisille kuuluvalla tavalla.Pahinta on vasikat ja rikolliset kytät.
- öksö
Käräjäoikeus kertoo päätöksensä alkuvuodesta. Näin muistan lukeneeni.
- sai nainen.
Nainen sai 30 tuntia yhdyskuntapalvelua. Hänen puukonpistoon tämä sidottu menehtyi. Mies sai 9 vuotta linna, kun oli mukana.
- äijä
noin 9 vuoden tuomiot joista puolet ensikertalaisena vain ovat vankilassa
helppoa on tappaa joku, olet vain muistamaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483