Lempinimiä?

pikkuhaukku

Minkälaisia lempinimiä teidän koirillanne on? Meidän Pepiä kutsutaan välillä Pepperooniks ja Tanee Taneliks tai Tuutiks. xD Minkälaisia nimiä te ootte keksinyt koirillenne? :) Ois kiva kuulla...

12

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K.o.i.r.a

      ;) Mun koirulin nimi on topias mutta kutsuma nimi on ToPi

    • mindetys

      huisin paljon eri nimiä kuten Kaapeli, Kapris, El Kapo, Kuonohemmo, häntäheikki, kaapi, nappi, mussuli, äitin vauva...onhan nuita rakkaalla lapsella nimiä:)

      • Minttu_

        Meillä tosiaan on kans saman sorttisia nimiä, Kape, Kaappari, Kaapeli, Mussu,Muru, Paapo, Tuppo, jne...
        (Tuppo tulee lähinnä sen valkoisesta turkista ja pallomaisesta olemuksesta) ;)


      • koiralla
        Minttu_ kirjoitti:

        Meillä tosiaan on kans saman sorttisia nimiä, Kape, Kaappari, Kaapeli, Mussu,Muru, Paapo, Tuppo, jne...
        (Tuppo tulee lähinnä sen valkoisesta turkista ja pallomaisesta olemuksesta) ;)

        Nimi on Kata

        Katsku, katku, katskuli, mamin kulti, mussukka, lumikuono,tiiperoinen, riehu-petteri.. vaava(=vauva)Pikku-kata, muru.... kamalan paljon noita on tullut vaikka tässä ei oo pitkään vielä eletty, 2vko koira vauvan kanssa.. =) Ja lisää nimiä tulee vaan...


    • .....

      Meidän Nelli on Neppula, Neltsu, Nelpuriini, Nelli Nalle... Ja Niki on Nikkeli, Nakki, Nappi, Nippe, Nikke, Nipsu, Niksuliini... Että näin. Mun omia pikku mussukoita!

    • tasankosusi

      Pepen lempinimet:

      Pepe,Pöppö,Pöpö,Pöpelikkö,Peapea,Mamunnoor,Suklaasilmä,Viuniu,Pötkö,Puikula,Pämpäm,Laku,Pöppönen.


      Onhan nuita... xD

    • vili vilperi

      vili, vili vilperi, vilpe, vilperiina........

      • xxxx

        koiran oikea nimi on milla ja kutsuma nimet ovat: woopi, groowi, svampen ( ruotsiks se terkoittaa sieni ku sillä oli sieni infektio :D )doggen, prillan, ja lista vaan jatkuu... :D


    • plinkku

      Koiran oikea kutsumanimi on Iines, mutta kuten rakkaalla lapsella, niin myös rakkaalla koiralla on lukematon määrä lempinimiä:Inkkuli, Plinkku, Plinkutus, Ärjy, missus Iines.

    • Hömelö

      Kelmi on koiran nimi ja väännökset: Kelmeeni, Keemi, Kemuli, Kele, Perkele (silloin kun tekee jotain kiellettyä ;) ), Kemelin kameli, Gelmutti... Ja viimeisimpänä se taitaa ainakin luulla että "voi vitsi" on sen uusi lempinimi.. Ainakin tunkee kovasti kiehnäämään kun tuon sanoo.

    • No, nyt kun sillä on tötterö päässä, niin se on sitten Satelliitti, Tötterö(pää), Potta(pää).
      Muuten nää meiän eläimet on:

      Netsku, Netskukkuu, Nets, Nee, Kurakuono, Rosvo, Superkoira, Ääliö, Sylikoira

      Bellu, Beltsu, Vanhapiika,

    • __tassu___

      koira on chihu ja sen nimi on tutti. lempinimet: tuittu, tuutikki, tuuteroinen, tuutikki, titiuu,tutte, putte, tutteliini, tiiti, tilli, tuitsukka,tutsu,tutsukkainen, rutti, frutti.... en jaksa enää luetella :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe