Minkälaisia lempinimiä teidän koirillanne on? Meidän Pepiä kutsutaan välillä Pepperooniks ja Tanee Taneliks tai Tuutiks. xD Minkälaisia nimiä te ootte keksinyt koirillenne? :) Ois kiva kuulla...
Lempinimiä?
12
1502
Vastaukset
- K.o.i.r.a
;) Mun koirulin nimi on topias mutta kutsuma nimi on ToPi
- mindetys
huisin paljon eri nimiä kuten Kaapeli, Kapris, El Kapo, Kuonohemmo, häntäheikki, kaapi, nappi, mussuli, äitin vauva...onhan nuita rakkaalla lapsella nimiä:)
- Minttu_
Meillä tosiaan on kans saman sorttisia nimiä, Kape, Kaappari, Kaapeli, Mussu,Muru, Paapo, Tuppo, jne...
(Tuppo tulee lähinnä sen valkoisesta turkista ja pallomaisesta olemuksesta) ;) - koiralla
Minttu_ kirjoitti:
Meillä tosiaan on kans saman sorttisia nimiä, Kape, Kaappari, Kaapeli, Mussu,Muru, Paapo, Tuppo, jne...
(Tuppo tulee lähinnä sen valkoisesta turkista ja pallomaisesta olemuksesta) ;)Nimi on Kata
Katsku, katku, katskuli, mamin kulti, mussukka, lumikuono,tiiperoinen, riehu-petteri.. vaava(=vauva)Pikku-kata, muru.... kamalan paljon noita on tullut vaikka tässä ei oo pitkään vielä eletty, 2vko koira vauvan kanssa.. =) Ja lisää nimiä tulee vaan...
- .....
Meidän Nelli on Neppula, Neltsu, Nelpuriini, Nelli Nalle... Ja Niki on Nikkeli, Nakki, Nappi, Nippe, Nikke, Nipsu, Niksuliini... Että näin. Mun omia pikku mussukoita!
- tasankosusi
Pepen lempinimet:
Pepe,Pöppö,Pöpö,Pöpelikkö,Peapea,Mamunnoor,Suklaasilmä,Viuniu,Pötkö,Puikula,Pämpäm,Laku,Pöppönen.
Onhan nuita... xD - vili vilperi
vili, vili vilperi, vilpe, vilperiina........
- xxxx
koiran oikea nimi on milla ja kutsuma nimet ovat: woopi, groowi, svampen ( ruotsiks se terkoittaa sieni ku sillä oli sieni infektio :D )doggen, prillan, ja lista vaan jatkuu... :D
- plinkku
Koiran oikea kutsumanimi on Iines, mutta kuten rakkaalla lapsella, niin myös rakkaalla koiralla on lukematon määrä lempinimiä:Inkkuli, Plinkku, Plinkutus, Ärjy, missus Iines.
- Hömelö
Kelmi on koiran nimi ja väännökset: Kelmeeni, Keemi, Kemuli, Kele, Perkele (silloin kun tekee jotain kiellettyä ;) ), Kemelin kameli, Gelmutti... Ja viimeisimpänä se taitaa ainakin luulla että "voi vitsi" on sen uusi lempinimi.. Ainakin tunkee kovasti kiehnäämään kun tuon sanoo.
No, nyt kun sillä on tötterö päässä, niin se on sitten Satelliitti, Tötterö(pää), Potta(pää).
Muuten nää meiän eläimet on:
Netsku, Netskukkuu, Nets, Nee, Kurakuono, Rosvo, Superkoira, Ääliö, Sylikoira
Bellu, Beltsu, Vanhapiika,- __tassu___
koira on chihu ja sen nimi on tutti. lempinimet: tuittu, tuutikki, tuuteroinen, tuutikki, titiuu,tutte, putte, tutteliini, tiiti, tilli, tuitsukka,tutsu,tutsukkainen, rutti, frutti.... en jaksa enää luetella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568