hei

miten sielä on

te ketkä olette käynyt sielä, miten tykkäisitte, oliko turvallista, miten algerialaiset suhtautuvat ulkomaalaisiin. Minulla on mies sieltä kotoisin, lapset ovat nyt näin isot, että voisimme vaikka mennä viikoks tutustumaan sinne, miehen mukaan sielä on nykyisin ihan turvallista, tietenkin erilaista, kun Suomessa.

4

1636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiuku

Hei :)
      Olin mieheni kotimaassa tutustumassa viime syksynä. Turvallista oli ainakin kun miehen kans liikkui mutta auta armias kun olit hetken yksin niin yks jos toinen tunki liian lähelle. Turvallista siis henkeä ei kokenut kertaakaan uhatuksin, olin algerian pääkaupungissa algerissa mutta matkustus on riskialtista henkilöautoilla ym. sitäkin tuli testattua ja olihan se kaaosta. Muuten oli ihana maa, ihmiset superystävällisiä ja lämmintä riitti.. loin nahkani 2 otteeseen reilun kuukauden aikana mitä olin tytön kanssa siellä. Sanotaanko näin että kuuntelet mitä miehesi sulle sanoo niin pärjäät varmasti ja ongelmia ei tuu. En tiedä oletko itse muslimi mutta uskonto korostuu ja sitä et voi olla huomaamatta. Minusta se oli kaunista ja rauhoitti jopa minunkin mieltä. Tupakointia en suosittele, jos sitä teet niin tee se sitten piilossa ja vaatetusta sen verran että normaalit vaatteet mutta ei paljastavia. Ihana maa kun vain muistaa olla ja elää maan tavoin.

• suosittelen

Mieheni on myös algerialainen ja itse en aikaisemmin ole uskaltanut lasten kanssa varsinkaan edes ajatella menemistä sinne. Viime kesänä sitten rohkaisin mieleni ja lähdimme koko perhe. Kokemus oli hyvin positiivinen, mieheni perhe asuu vuoristossa muutama kymmenen kilometriä pääkaupungin ulkopuolella, paikka oli todella ihana. Koin oloni turvalliseksi mutta yksin en halunnut liikkua,varsinkaan kieltä taitamattomana ja koska siellä ei todellakaan turisteja paljon ole. Ruoka on ihanaa, rannat todella upeita , mutta wc:n kanssa oli ongelmia koska pönttöjä siellä ei suosita. Ruoka on todella hyvää ja ihmiset valtavan vieraanvaraisia ja sosiaalisia.

• Ria Bensalah

Algerialaiset suhtautuvat myönteisesti ulkomaalaisiin ja tiedän asian varmasti, sillä olen käynyt siellä 5 kertaa aina kuukauden kerrallaan. Viikoksi ei kannata lähteä kun liputkin on aika kalliita. Nykyään Algeriassa on kaikkea joten lasten kanssakin voi ihan huoletta mennä. Euroilla elää vielä aika leveästi !

• ben

olen kääynyt Algeriassa viime vuonna suomalainen vaimon kansa ja hänen mielestään se oli rauhallinen maa vaika jotkut haukkvat sitä vaaralliseksi. jokaisissa maassa löytyy ensi...: kadut, puistot jotka nuoret, rikolliset jotka pitää hauska siellä, ei kannata mennä sinne. turistit eivät tiedä näistä kadut tai puistot, sen takia minä neuvon sinua että kannata olla aina sun miehen seurassa tai hänen sukulasia. toivon turvalista matkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe