Nyt lähdetään siitä, että annat mulle yhden selkeen viestin, jota tällanen vanha tomppeli ei vaan voi käsittää väärin..Ja sit mä ponnistelen viestin sulle - laitan vaikka molempiin numeroihin jotka löysin.
Ja taas olen eksyksissä
Mulle kans yks M
4
794
Vastaukset
- ite eka
... vaan viestiä mulle. Mikset muka voi laittaa itse ensin? Eihän se niin vaikeeta voi olla, kun on vielä kaksi numeroa mistä valita...
nyt vaan vietiä molemppin numeroihin, kerran se kirpasee, tai tässä tapauksessa kahdesti.
- minzu*
mä olen laittanut sulle jo aika montakin viestiä.. se on sun vuoro nyt. odotan..
- santtu
Laita vaan toiseen, se toinen ei oo käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362679- 1282363
- 1582074
- 391975
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401309
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114914