Niin kysyisin että miten se wi-fi juttu toimii??? Tarviiko siinä ostaa mitään erillistä juttua?
Wi-Fi
5
337
Vastaukset
- olla,
pelkkä wifi riittää,ja koneessa usb liitäntä ja tietysticd asema.Yhteydet onkin sitten vaikeempi juttu,tällä hetkellä mulla toimii ainoastaan ilman palomuuria ja virustorjuntaa.
Miksi ostaa Nintendon Wi-Fi USB tikku??
Osta Anttilasta, tai Cittarista halpa Buffalon WLAN USB tikku.
Olen kräkännyt Nintendon softan, joten se toimii muillakin WLAN tikuilla.
Ilmoitelkaa, jos asia kiinnostaa.- Apua kaipaava
Eli mistä vois ostaa tuon Wi-Fi tikun usb ku pitäs päästä näkee uuttakin wiissäni :-/
- 17+7
Ihan normi pelikaupoista ja kaupoista joissa myydään pelejä ja tarvikkeita luulis löytyvän. Se tikku ei muuten sit toimi windows seiskalla, vistasta en tiedä.
- nds
17+7 kirjoitti:
Ihan normi pelikaupoista ja kaupoista joissa myydään pelejä ja tarvikkeita luulis löytyvän. Se tikku ei muuten sit toimi windows seiskalla, vistasta en tiedä.
Wi-Fi Connectioniin tarvitset langallisen laajaksitan. Itselläni ainakin pelaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604836Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362199Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581909- 1941873
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681570Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2911486Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061270- 881189
- 2071172
- 651134