Niin kysyisin että miten se wi-fi juttu toimii??? Tarviiko siinä ostaa mitään erillistä juttua?
Vastaukset 5
- olla,
pelkkä wifi riittää,ja koneessa usb liitäntä ja tietysticd asema.Yhteydet onkin sitten vaikeempi juttu,tällä hetkellä mulla toimii ainoastaan ilman palomuuria ja virustorjuntaa.
Miksi ostaa Nintendon Wi-Fi USB tikku??
Osta Anttilasta, tai Cittarista halpa Buffalon WLAN USB tikku.
Olen kräkännyt Nintendon softan, joten se toimii muillakin WLAN tikuilla.
Ilmoitelkaa, jos asia kiinnostaa.- Apua kaipaava
Eli mistä vois ostaa tuon Wi-Fi tikun usb ku pitäs päästä näkee uuttakin wiissäni :-/
- 17+7
Ihan normi pelikaupoista ja kaupoista joissa myydään pelejä ja tarvikkeita luulis löytyvän. Se tikku ei muuten sit toimi windows seiskalla, vistasta en tiedä.
- nds
17+7 kirjoitti:
Ihan normi pelikaupoista ja kaupoista joissa myydään pelejä ja tarvikkeita luulis löytyvän. Se tikku ei muuten sit toimi windows seiskalla, vistasta en tiedä.
Wi-Fi Connectioniin tarvitset langallisen laajaksitan. Itselläni ainakin pelaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2981085Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50938- 106899
- 101859
- 78853
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11528