Pähkäilen tässä ensi syksyksi suunniteltua Bulgarian matkaa...olemme päätyneet sb:iin,; mukanamme raahataan lapset 8 ja 3v. Lähinnä olen huolissani ilta/yömelusta...Onko moisesta kellään tieoa??? Olen ajatellut hotelliksi Blue village-tyyppistä hotellia. Onko kellään kokemuksia ts. kuuluuko musanmelut tuollaiseen "villageen" ???? Haluaisin lastenkin saavan lepoa ja rentoutusta reissulta, enkä toivo heille univelkaista lomaa.....
Finnmatkat ja sb
1
533
Vastaukset
- meluisa ja rauhaton
Rauhallista lomaa haluavalle Albena olisi ihannekohde tai Sveti Konstantin.
Molemmat Varnan suunnalla, lento on Varnan kentälle, jossa ei ole niin kamala ruuhkakaan kuin Burgasin kentällä.
Itse valitsisin ehkä pienen ja rauhallisen Sveti Konstantinin, koska sen ympärillä on enemmän näkemistä kuin Albenassa, joka ei ole aktiivilomailijan ihannepaikka, mutta sopii erinomaisesti esimerkiksi rauhalliseen lapsiperhelomaan, jos ei välitä paljon kulkeakaan nähtävyyksien perässä vaan rauhoittua nauttimaan merestä, auringosta ja levosta.
Sveti Konstantin on mukava pienehkö puistomainen alue, josta esimerkiksi Varnan keskustaan on matkaa vain 6-7 kilometriä ja bussiyhteydet ovat hyvät.
Kaikissa paikoissa rauha riippuu tietysti paljon siitä, mistä kohtaa kyseistä aluetta hotellin valitsee.
Mukavaa lomasuunnittelua, vaikka sinne SB:lle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349