mikä on hp t749 yhen 512 alkuperäsen muistikamman kellotaajuus...? ja mihin asti sitä voi biosissa kellottaa... vastatkaa vaan jos tiedätte kun en mä halua käräyttää tota kampaa..!
Miten Muuten Pääsee Biosiin.......???
Miten Pääsen Biosiin..?
2
804
Vastaukset
- pjotr
mitään hyötyä vaikka snne pääsisitkin.pelkästään muistikampaa kellottaa.no voi kai sitä noinkin kellotella.jos kampa on DDR4400MHz niin 220MHz on jo aika hyvä.mutta muisteista ei ikinä tiedä.ovat yksilöitä vaikka sama merkki niin toinen on parempi kuin toinen.riippuu mm. käytetyistä piireistä jne.tuskin tuolta koneelta edes säätöjä löytyy tuota kampaa käräyttämään.
- pjotr
vitsi toi oli vilheit täyn ja nyt tuli vie ällä vika.mut DDR on lomahtanut män samaa syssyy neuvostoliiton kaa.belliinin muuli tietsä.BIOSIINhan mennään näpyyttelemällä jotain näppäintä ku kone aukee.ja siel vast sit koneen saakii sekasii.kokemuksii on.perkele.arrä palautu jippii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824727- 1842043
- 1321742
- 1741363
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161231- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78912