Linux on roskapostin tyyssija

Linux on roskapostin tyyssija

"# mail-komento toimii myös komentorivillä. Voit vaikka suorittaa komennon ja ohjata tulostuksen meiliin: pwd | mail -s "Komennon pwd tulos" [email protected] "

Miksi Linuxissa on tollaisia? Roskapostittajille joululahja?

6

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoa mutta yksinkertaista

      Se on skriptinvääntäjille ja muille ohjelmoitsijoille lahja ettei tarvitse sähköpostinlähetystoimintoa tehdessään rueta koodaamaan mitään tarpeettoman monimutkaista.

    • luo tuskaa

      >Roskapostittajille joululahja?

      Tiesithän että sendmail täytyy olla käynnissä että tuo mail-komento toimii välittömästi. Muuten viesti menee jonoon jota voi analysoida esim. lähtevien osoitteiden osalta ennen lähetystä.

    • armahda

      >...roskapostin tyyssija

      Onko windowsin käyttäjien tietämys TOSIAAN tällä tasolla ?

      Kerro mulle miksi joku roskapostittaja edes vaivautuisi yrittämään murtaa Linux-kone postin välittämiseen kun vapaita ja postiserveriksi halukkaita windowskoneita mielinmäärin tarjolla.

      Tuli taas vähän kiivastuttua ennen kuin huomasin että tämä on taas noita Nelosen Pentin juttuja joilla on tarkoitus mollata windowsin käyttäjiä esittämällä Linuxista väite joka on mahdollisimman helppo kumota.

      Mutta menköön tämän kerran kun ei sitä koskaan tiedä vaikka joku olisi kysynyt tosissaan.

    • armahda

      >...roskapostin tyyssija

      Onko windowsin käyttäjien tietämys TOSIAAN tällä tasolla ?

      Kerro mulle miksi joku roskapostittaja edes vaivautuisi yrittämään murtaa Linux-kone postin välittämiseen kun vapaita ja postiserveriksi halukkaita windowskoneita mielinmäärin tarjolla.

      Tuli taas vähän kiivastuttua ennen kuin huomasin että tämä on taas noita Nelosen Pentin juttuja joilla on tarkoitus mollata windowsin käyttäjiä esittämällä Linuxista väite joka on mahdollisimman helppo kumota.

      Mutta menköön vastaus tämän kerran kun ei sitä koskaan tiedä vaikka joku olisi kysynyt tosissaan .

    • Siis vähänkö taas surkea yritys. mail-komento on ollut olemassa jo ajalta ennen kuin roskaposti on edes ollut ongelma (samaten myös siis paaaaaljon ennen Linuxiakin).

    • tietysti

      Uncyclopediasta kun katsoo, niin asia tulee ymmärrettäväksi: "Linux®, Linux Is Not UniX, more commonly known as WimpWare for Dweebs., is an operating system used mainly for cracking into animal hospitals and online banking sites by 12 year old social misfits desparate to appear 1337 in front of other 12 year old social misfits." :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe