mitä pitäs tehä?Eli vain scartilla saan TV kuvan, manuaalia ei ole kun on lainavehe.Kaikki muut nauhurit antaa RF:n chanelille 36.
Siis RF tarve johtuu siitä, että mulla on ketju nauhureita, eli seinästä tulee tähän "uuteen polttavaan", siitä se menee vanhaaan VHS:ään ja lopuksi TV:n.Vanha VHS on LG:n (polttava on myös LG:n)ja siinä ei ole RF:ää, joten se vie TV ainoan scart- paikan.
En tosin ole kelannut kaikkia RF taajuuksia läpi, mutta perinteiselle tuo uusi laite ei anna?
vhs poltetaan DVD:lle
miksi RF ei anna channel 3...
1
425
Vastaukset
- sekavaa!
Eihän tosta ota erkkikään selvää?
"RF tarve johtuu siitä, että mulla on ketju nauhureita, eli seinästä tulee tähän "uuteen polttavaan", siitä se menee vanhaaan VHS:ään ja lopuksi TV:n." Siis mikä tulee seinästä? Antennijohto ilmeisesti.. Joa haluat sitä vhs:ää tallentaa sinne dvd:lle, niin mikset laita vhs:stä scarttia tallentavaan dvd:een, valitset dvd:stä oikean kanavan, niin että videon kuva näkyy, videosta "play" ja dvd:stä "rec", ei luulis olevan noin vaikeeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627