PENKKARIASUT

enkerro

kohta iskee paniikki ku ei tiiä yhtään miks pukeutuis,perkele. oon miettiny kaiken puhki ja löytänyt ainostaan punanaamion nettisivun..kellään muulla tietoa muista sivuista? sieltäkään viitti tilata,kun about puolet abeista kummiskin tilaavat asunsa sieltä -______- haluaisin jotain yksinkertaista,mutta harmikseen itsellä ei ole minkäänlaisia ompelulahjoja. onko kellään muuta ongelmaa,ettei raksuta?

asu-vinkkejä voi antaa toki

15

35082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös penkkareihi

pukeuduta aina pilkkihaalareihin, ettei siellä auton lavalla tule kylmä? Niin ainakin meillä, ei mitään naamiaisasuja!

• titttittitititiii

Helsingissä ja joissain muissa kaupungeissa varmasti, mutta suurimmassa osassa Suomea pukeudutaan naamiaisasuihin. :>>

• winter

Minä itse olin pelle penkkaripäivänä=) Mustavalkeet raidalliset isot housut, isän isot kengät, punasen violetin sinisen vihreen keltasen värinen paita, henkselit, iso kravaatti, pellehattu, punanen pellenenä, meikki ja hiuksiin vaal.punasta markkinahiussuihketta. Olin aika hassun näkönen =) Mutta halpa asu oli! Paian sain kaverilta, housut äidiltä, hattu kaupasta, kravaatti ja nenä löyty kirpputorilta.

Kirjastosta voi lainata sellaisia askartelukirjoja ja -vihkoja. Joissakin sellaisissa on halpoja vinkkejä naamiaisasuksi.

Ole kummitus? Vanhaa lakanaa hieman revit, ketjuja päälle ja silinterihattu päähän.

Tai miten olisi jääkiekkovalmentaja? Lainaat joltakulta valmentajan vaatteita, kypärä päähän, luistimet jalkoihin tai olille ja suuhun pilli, jota sitten viheltelet käytävillä ja ympäri rekkamatkaa?

Tai entä prinsessa? Jos olet poika, sehän vain hassuntaa tilannetta =) (Vaikka nykyään on muodissa, että miehet pukeentuu naiseksi) Teet itse kruunun, kaunis mekko päälle, hassu meikki naamaan, jokin valtikka käteen ja tietenkin käsilaukku mukaan. Tai sitten vastaavasti prinssi, mutta se ei ehkä ole niin hauska kuin prinsessa..

Sitten tuli mieleen, että ole morsian tai sulhanen? Hanki itsellesi toisesta luokkalaisesta toinen aviopuoliso, esiinnytte siis aviopuolisoina. Miehelle asu nyt on helppo: juhlavaatteet ja kravaatti vain päälle ja tukka hienosti. Naiselle taas valkoinen mekko, huntu päähän (joka voi olla tehtynä myös lakanasta tai verhosta), hieno meikki ja kukkakimppu käteen.

Hippi? Enkeli (valkoiset vaatteet, itse voi tehdä rautalangasta valkoisista sukkahousuista siivet, joulunauhaa päähän)? Karhu (ruskeat vaatteet, pieni töpöhäntä peppuun, korvat päähän, meikki naamaan)? (Pienen töpöhännänhän voi tehdä tupsu-tekniikalla, jos olet joskus tupsuja tehnyt. Äitisi tai joku käsityöihminen voi varmasti auttaa. Kiinnität ompelemalla sen housuihin. Ja korvat voi tehdä myös ihan vain pahvista)

• Anonyymi

vaihdoitko edes asua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaihdoitko edes asua

kun olit pelle

• abi

eiks teillä ole minkäänlaista yhteistä teemaa? Meillä on ollu semmonen joka vuosi.

• rölli

itelläkin oli viime vuonna sama ongelma, mutta kyllä se sieltä sitten putkahti itelle sopiva asuste..

Meillä oli aiheena satuhahmot ja aikani mietittyä syrjäytin noitana olemisen ja valitsin aina niin ihanan
      "tilipitappi tilipitappi Röllin"...
      hiukset oli omasta takaa -hamputin ja lisäsin lankaa ja naruja.. ostin isot korvat.. papan vanhat juhlahousut (joihin paikkoja ja takataskun hännälle ompelin käsin).. juuttilangasta tein hännän, johon pujotin rautalangan, että sain hännän mutkalle... häntä sitte housuihin kiinni.
      hampasiin mustaa hammaslakkaa.. naamaan kasvovärejä.. puseroksi joki flanellipaita tms.,johon paikkoja.. ja sitten mankka matkaa ja rölli-kasetit soimaa... ja oliha hauskaa...
      penkkariajeluillakaa ei tullu kylymä ku otti jättisuure villapaijan ja housuihin mahtuu kalsarit poikineen..

tulipa sitte siinä romaani, ku nii innostu muistelee penkkareita, mutta kyllä sää vielä omanlaise asun löyvvät -tsemppiä!

• haluaa tietää

mistä sitä hammaslakkaa saapi? punanaamiosta en ainakaan löytäny.. tarvisin ku oon vamppyyri, ja laitan sellaset kulmahampaat, jotka on ihan valkoset.. niin näyttää hassulle, ku omat hampaat on ihan keltaset.. :)

• Styykka

Sama juttu. Ei mitään ideaa mitä laittaisi päälleen. Helppona ratkaisuna voisi tietysti käyttää vanhoja airsoft varusteita, mutta liian käytetty idea. Punanaamio ja pilailupuoti.fi selattu jo läpi moneen kertaan, eikä kummastakaan löydy mitään sopivaa. Penkkareita odottanut nyt 2 vuotta ja sitten ku ne ovat ovella ei keksi millään mitään asua.

• Abina

Ootko käynyt tuolla?

• ziltzu

kun kaveri vihjaisi sellaisesta nettikaupasta kuin www.tirina.fi, on Seinäjoen Pilailu-Puodin nettikauppa. Muutaman minuutin kun selailin asuvalikoimaa, niin kyllähän se oma sieltä löytyi. Ei muuta kuin klikkailin asun ja muut tarvikkeet ostoskoriin ja kävin verkkopankissa maksamassa ja paketti tuli parissa päivässä. Postiennakollakin sai tilatuksi, jos niin haluaa. Samaisessa paikassa on myös vähän erilaisempi Lahjapuoti, jossa näytti olevan aika kivantuntuista tavaraa.

• rkiu
    • YO 2012
    • .

mutta eipä sieltä rekan lavalta hameet edes näy joten hyvin voi autoon laittaa vaikka toppahousut jos tarvis vaatii!

• zzmm

Penkkareissa voi pukeutua vaikka tomaatiksi / kurpitsaksi / kurkuksi / paprikaksi... Ei ole edes kovin kallista - (vanhoja) verkkareita paitoja lakanoita tms - mitä keksii...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe