Mitäs mieltä Hippo on Jonnasta? Siis Tyytyväinen-Jonnasta, tiedät varmaankin.. :)
Hipolle kysymys..
7
635
Vastaukset
- Hippo
Sori, mutta en tosiaan tiedä ketä tarkoitat? Joku kotimainen artisti?
- bdbbhds
Jaa vaeniin, ajattelin että tietäisit, kun poppareista tunnut keikenlaista tietävän, mutta et näköjään sitten kotimaisista.. Tai no Jonnasta ainakaan :)
Siis Jonna Pirinen, joka tuli ensimmäisestä popstars.kisasta ja on nyt soolouralla, "Suomen eka r'n'b -laulaja"
Hänhä itse ihailee mm. Kristiina Akileeraa ja on ainakin minun mielestäni ehrottomasti paras kotimainen artisti, seka laulu-, että esiintymis- ja tanssitaidoiltaan.
Katos Jonnan sivut sitten vaikkapa:
http://www.jonna.fi
Jos haluat kuulla hänen laulavan niin räppäri Cheekin sivulta voit ladata Liiku-biisin musiikkivideon, jolla Jonna laulaa.. jos sattuu kiinnostamaan.
http://www.cheekki.com
Heh, tosiaan tuli vain mieleen kun lueskelin joitain juttujasi täältä :) - Hippo
bdbbhds kirjoitti:
Jaa vaeniin, ajattelin että tietäisit, kun poppareista tunnut keikenlaista tietävän, mutta et näköjään sitten kotimaisista.. Tai no Jonnasta ainakaan :)
Siis Jonna Pirinen, joka tuli ensimmäisestä popstars.kisasta ja on nyt soolouralla, "Suomen eka r'n'b -laulaja"
Hänhä itse ihailee mm. Kristiina Akileeraa ja on ainakin minun mielestäni ehrottomasti paras kotimainen artisti, seka laulu-, että esiintymis- ja tanssitaidoiltaan.
Katos Jonnan sivut sitten vaikkapa:
http://www.jonna.fi
Jos haluat kuulla hänen laulavan niin räppäri Cheekin sivulta voit ladata Liiku-biisin musiikkivideon, jolla Jonna laulaa.. jos sattuu kiinnostamaan.
http://www.cheekki.com
Heh, tosiaan tuli vain mieleen kun lueskelin joitain juttujasi täältä :)En pahemmin seuraa kotimaisia artisteja. :)
- bdbbhds
Hippo kirjoitti:
En pahemmin seuraa kotimaisia artisteja. :)
No mut katos ihmees se video josta mainitsin.. Iha vaan että näkisit millanen on ja tykkäisitkö vai et.. :)
- Hippo
bdbbhds kirjoitti:
No mut katos ihmees se video josta mainitsin.. Iha vaan että näkisit millanen on ja tykkäisitkö vai et.. :)
Video taisi olla varsinainen budjetti-video? :)
Mutta kyllä se likka osasi ihan selvästi laulaa. Tosin kappale ei antanut mahdollisuuksia äänen parempaan esittelyyn. Varmasti joku hitaampi balladi sopisi hänelle paremmin, en oikein usko että kunnon vokalistin pitäisi tehdä mitään hiphop duettoja. Ehkä pikemminkin jotain rock-tyyppisiä kappaleita? - bdbbhds
Hippo kirjoitti:
Video taisi olla varsinainen budjetti-video? :)
Mutta kyllä se likka osasi ihan selvästi laulaa. Tosin kappale ei antanut mahdollisuuksia äänen parempaan esittelyyn. Varmasti joku hitaampi balladi sopisi hänelle paremmin, en oikein usko että kunnon vokalistin pitäisi tehdä mitään hiphop duettoja. Ehkä pikemminkin jotain rock-tyyppisiä kappaleita?Jonnallehan oli tarjottu levytyssopimusta monilta eri tahoilta sen jälkeen kun hän erosi popstars-bändi Gimmelistä ja hän itse valitsi yhteistyökumppaneikseen Elastisen ja Jukka Immosen, joiden kans hän sai ruveta tekemään kaikista omanlaisinta musaa. Mm. hänelle oli ehdotettu että rupeis tekemään Pinkin tyylistä rockia tms. mutta tämä r'n'b ja hip hop tyypppiset jutut oli enemmän Jonnan tyylistä. Ja hänhän itse ihailee mm. juuri krisseä ja sitten tummia, suuriäänisiä naisvokalisteja (sori, en tuon paremmin osaa kuvailla) ja tekeväthän monetkin heistä räppäreiden kanssa duettoja (mm. beyonce). Ehkä Jonna yrittääkin olla vähän liikaa kuin joku jenkkilaulajatar, ja siksi ei uppoa suomen kansaan..
Levyillähä laulaa kyllä myös muutamia pianoballadeja ja kyllähä noi ihan hyviltä kuulostaa.
Heh, joo samaa on itsekin tullu hohoteltua, että taitaa kaikki videot olla kuvattu jonkun olohuoneessa, tai ainakin hyvinhyvin pienellä budjetilla :D
Jonnaltahan ilmestyy keväällä duetto ruotsalaislaulaja Darinin (siis sen money for nothing -Darinin, tiedätkös sitä?:) kanssa. Aika hieno homma, vois nyt saada näkyvyyttä ja kuuluvuutta hieman myöskin ulkomailla, tai no itänaapurissa ainakin..
- liittyy
Miten tämä liittyy christinaan???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009