MP kaupan

ryöstö meininki

Katselin KTM: tehtaan sivuja juuri, kun uusi mallisto julkaistiin. Siinä julkaistiin myös tehtaan hinnasto. 125/200/250/300 EXC ja Sx mallit olivat n.4500-5500 euroa.Koskee myös muita malleja. Outoa siinä oli se, että seuraavana päivänä hintatiedot oli poistettu. Menin katsomaan suomalaisten liikkeiden myyntihinnat jotka poikkesivat liikaa. Eli alkoivat 6800:a eurosta. Jätätkö kauppaan? Yhteinen sopimus olisi kansalla paikallaan tässä. Eli liikkeen pitäisi tinkiä hinta ainakin 5000:n euroon uudesta pyörästä. Jos et osta, eikä kukaan muu osta, niin liike tinkii nopeasti, koska eivät saa muuten tuloja.Seuratkaa itse tilannetta sen jälkeenkun, jätätte pyörän ekan kerran liikkeeseen.Jokaisen velvollisuus on kiusata myyjää kavalalla tiedollaan.Tämä on myös syy rajuun pyörien hinnan pudotukseen enimmäisten käyttö vuosien aikana.Eli kaupan kate ja porvarien rikollisuus on mennyt liian pitkälle.
Kiitos ,kun luit T: KTM/Muiden pyörien Asiantuntija

5

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laskutaitoinen

      Oletkos koskaan kuullut seuraavista asioista:
      - Rahti tehtaalta
      - Ajoneuvovero
      - Arvonlisävero
      - Markkinoinnin kustannukset
      - Vakuutukset
      - Kaupan kustannukset, mm. sähkölaskut...
      - Kauppatilan kustannukset, vuokra
      - Kauppiaan palkka

      Tässä vain muutama mainitakseni...
      Luin hiljattain intilaisten palkoista. Kyllä suomalaisten työläisten palkkataso on rikollisen korkea. Palkkoja on heti laskettava 50%, ja kaikki muut lisät, mm ylityökorvaus, pekkaset, lomarahat, palkallinen sairasloma yms. on poistettava!

      Kiitos, kun luit! T: Teollisuuden ja kaupanalan kustannusten asiantuntija

      • kyllä

        nämä verot eivät koske kyseisiä välineitä..ja jos kiinnostaa työpaikkani niin olen maahantuoja!!josko jotain tiedän.Mistäpä yleissivistyksesi on kotoisin...niin rehvakkaana..ja ei onnistunut.eli ei ajoneuvoveroa,koska ei tie käyttöön ellet itse halua,..alvi menee aina vähennyksiin jne jne...mutta teitä löytyy.kiitos kun kuit t:maahantuojasi


      • ja muut

        kustannukset eivät liity katteeseen jolla kiskotaan..eikä sähköt...taidat olla takapajulasta...ei saa tehdä yrityksestä kaikin keinoin kanattamatonta.itse omistan tällaisen ja en moisia tee.menestyn!


      • 50 euroa

        jne muut yhteensä alle 500euroa.miten se selittää 4000 euron katteen?jotain meni pieleen kaupan kuvatus?


      • Laskutaitoinen
        ja muut kirjoitti:

        kustannukset eivät liity katteeseen jolla kiskotaan..eikä sähköt...taidat olla takapajulasta...ei saa tehdä yrityksestä kaikin keinoin kanattamatonta.itse omistan tällaisen ja en moisia tee.menestyn!

        Olen ollut teknisen tukkukaupan tehtävissä n 25v. Kaikki -siis IHAN KAIKKI- liiketoiminnan kulut katetaan ostohinnan ja myyntihinnan erotuksella. En tässä lähde kertomaan mitä kaikkea nuo kulut sisältävät.
        Yksi -monesti unohdettu- osa-alue on ns. jälkimarkkinointi. Tällä tarkoitetaan asiakkaan teknistä tukea kaikin tavoin.

        Mutta, jos kaikkien teidän mielestänne maahantuonti on helppoa, kulutonta ja kate on kiskontaa, niin tervetuloa alalle! Hankkikaa jonkin kapineen edustus ja siitä se alkaa. Helppoa kuin heinänteko!

        Enkä jaksa tästä tämän pidempään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe