Punainen piste

Pettynyt

Ostin jouluksi 19" litteän näytön ja äsken huomasin että näytön oikeaan reunaan on ilmestynyt (voinut olla uudestakin asti) yksi pikkuinen punainen piste, tuleekohan noita vielä lisääkin...?

Ei häiritse vielä minua, mutta pitäskö palauttaa näyttö, kun on takuutakin vielä jäljellä. Näytön merkki on Benq T905, onko tuo yleensä laadukas peli. Itse en näistä juuri mitään ymmärrä.

4

2493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jim

Pikselien vikaantuminen näytön elinaikana on mahdollista mutta epätodennäköistä eli niitä saattaa tulla lisää mutta todennäköisesti ei.

Tuo näyttö on tuollaista halvempaa luokkaa, joten veikkaan ettei takuu kata ainakaan reunassa olevaa pikseliä. Voit kyllä kysyä sitä valmistajalta mutta ainakin viimeksi kun olin tekemisissä Benq takuun kanssa niin pikselin piti olla keskellä näyttöä ja etenkin halvoissa näytöissä takuu on huonompi kuin kalliimmissa.

Tästä linkistä avautuvalta sivulta löytyy pikselinherättäjä, jolla voit kokeilla pikselin herättämistä http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=6&thread=393072&start=30&msRange=15

• merkkiä

Acer?
        Kirjoitin tuonne toisaalle tänään samasta asiasta.
        Sain myös jouluksi näytön Acer AL1916 19 tuumainen. Siinä oli heti kun olin näytön laittanut paikoilleen oikeassa alakulmassa piste, väriltään vihreä. Huomenna kysäisen kaupasta mitä vois tehdä. Vaihtavatko ne näytön tai sitten ei.

• minä
        merkkiä kirjoitti:

Acer?
        Kirjoitin tuonne toisaalle tänään samasta asiasta.
        Sain myös jouluksi näytön Acer AL1916 19 tuumainen. Siinä oli heti kun olin näytön laittanut paikoilleen oikeassa alakulmassa piste, väriltään vihreä. Huomenna kysäisen kaupasta mitä vois tehdä. Vaihtavatko ne näytön tai sitten ei.

Luin huonosti kirjoituksesi, olit näytön merkin laittanutkin.

• tyhmä minä
        minä kirjoitti:

Luin huonosti kirjoituksesi, olit näytön merkin laittanutkin.

Ei mene takuuseen ainakaan Acerin näytöt.
        ...jos viallisten pikselien määrä ei ylitä neljää (4) kappaletta suhteessa yhtä miljoonaa (1 000 000) pikseliä kohden ja jos viallinen pikseli ei sijoitu näytön keskiosalle jaettaessa näytön pinta-ala yhdeksään (9) tasasuuruiseen neliönmuotoiseen osaan.
        Näin meille kerrottiin Acerin tuesta ja näin lukee myös takuukortissa, kohdassa Poissulkuehdot.
        Onneksi pisteitä ei ole kuin tuo yksi ja sekin alhaalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe