aika kaukaa haettu, mutta kysynpä kuitenkin. ei kukaan sattuis tietää, mikä mahtaa olla "Love-a-lot Bear" -halinallen suomenkielinen nimi? asia on minua vaivannut siitä asti, kun sukulaistyttö sai tuonnimisen nallepehmolelun joululahjaksi, ja tämä muistamattomuus ärsyttää suunnattomasti. >:P
anyone?
apua? halinallet...
13
4151
Vastaukset
- nalle
minkä värinen se on?
- lalalalaa
hmm. taisi olla tummanpunainen. ja siis sydämenkuvia masussa. :)
- - Jo'di -
lalalalaa kirjoitti:
hmm. taisi olla tummanpunainen. ja siis sydämenkuvia masussa. :)
Mä en muista sen nimeä, mutta tiedän ketä tarkoitat, mutta kysyn vielä:
- Montako sydäntä?
- Millaisia sydämiä?
PS. Lelut voivat olla erin värisiä, kuin piirroshahmo, joten se voisi olla se yks... - lalalalaa
- Jo'di - kirjoitti:
Mä en muista sen nimeä, mutta tiedän ketä tarkoitat, mutta kysyn vielä:
- Montako sydäntä?
- Millaisia sydämiä?
PS. Lelut voivat olla erin värisiä, kuin piirroshahmo, joten se voisi olla se yks...hih. ihanaa, että jotkut jaksaa auttaa näinkin tyhjänpäiväisessä asiassa. :D
mutta siis, tässäpä linkki: http://www.care-bears.com/CareBears/html/collectors/index.html ja siis alarivillä on tuo nallukka, neljäs vasemmalta. eli kaks sydäntä löytyy mahasta.
hittolainen. kyllä mäkin olen pienenä sen verran halinalleja seurannut, että mun pitäis tietää. argh. - halinallukka pallero
lalalalaa kirjoitti:
hih. ihanaa, että jotkut jaksaa auttaa näinkin tyhjänpäiväisessä asiassa. :D
mutta siis, tässäpä linkki: http://www.care-bears.com/CareBears/html/collectors/index.html ja siis alarivillä on tuo nallukka, neljäs vasemmalta. eli kaks sydäntä löytyy mahasta.
hittolainen. kyllä mäkin olen pienenä sen verran halinalleja seurannut, että mun pitäis tietää. argh.mulla on sellane pehmo vaaleen punane ja 2 sydäntä masussa toinen tumman ja toinen vaaleen punanen... yritin liittää kuvan mut ei onnistu...
- - Jo'di -
halinallukka pallero kirjoitti:
mulla on sellane pehmo vaaleen punane ja 2 sydäntä masussa toinen tumman ja toinen vaaleen punanen... yritin liittää kuvan mut ei onnistu...
Se on se yks... Mä en tiedä nimeä, mutta tiedän ketä tarkoitat. Seuraahan aina torstaina 7.00 tulevaa halinallet-sarjaa. Siitä yleensä saa kaiken selville. Suomensin sen nimen jotenkin : "rakassydän tai -nalle...
- kirva
Yhessä paikassa sitä sanottiin Kulta-Nalleksi, mutta enpä usko. Joku Nalle loppuinen se on...
- - Jo'di -
Vaihtuu nimet. Ainakin se pesukarhu on Kirkassydän ja jossakin jaksossa sitä sanottiin Valpassydämeksi ja Hyväsydäntä Helläsydämeksi, joten vois se olla tottakin.
Muistaakseni kyseisen nallen nimi taisi olla Sylinalle.
- moomstar :)
halinallen nimi on jolla on masussa kuu ja tähti?
se on mun lemppari :) - - Jo'di -
moomstar :) kirjoitti:
halinallen nimi on jolla on masussa kuu ja tähti?
se on mun lemppari :)Unisydän, muistaakseni....
- - Jo'di -
eras_mj-fani kirjoitti:
Ettei sen nallen nimi ollut Uninalle?
Mun tietääkseni, mutta voi tuokin olla totta, sillä niillä vaihtuu nimet-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781