Lahkeet sukissa

ihmetteliä

Minkä ihmeen takia jotkut pitää fakkujen lahkeita sukissa???!!!
Siis hyi yäk,musta se on oksettava "tyyli" Kuka semmosen on edes keksinyt...

11

1719

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tötterö

      Se on järkyttävän näköstä.. Amiksesa aina naurettiin,ku yhellä opettajalla oli aina housujen lahkeet sukissa..Lol.. Oli vissiin vähän onnellinen hemmo.

    • Randy Rhoads
      • mii

        Siis sehän on PAAAAALJON kivemman näköistä kuin että lahkeet tavallisesti! Ja käytännöllistä nyt talvella, ei oo lahkeet märkinä kun käy pihalla.


      • ostk
        mii kirjoitti:

        Siis sehän on PAAAAALJON kivemman näköistä kuin että lahkeet tavallisesti! Ja käytännöllistä nyt talvella, ei oo lahkeet märkinä kun käy pihalla.

        Ostakaa kunnon housuja: sopivanmittaisia ja kokoisia!


    • oikein

      oo tajunnu tota hommaa, mut ei se musta kauheen näköstä ole. paitsi että ite en rupee laittamaan lahkeita sukkiin, farkuissa voi käyttää kyllä ponnaria, samalla tavalla, eikä se näytä kaameelta ;)
      ja tosiaan, lahkeet pysyy kuivina. ku ei viittis niitä rupeemaan lyhenteleenkään.

    • MiSTY

      En nyt kyl tiedä, puhutteko tytöistä, pojista, vai molemmista, mutta minun mielestäni se on pojilla vielä ihan siedettävää (mutta mielummin lahkeet ihan normaalisti). Tytöillä tuo on aivan järkyttävän näköistä! Ymmärrän kyllä, jos on esim. pitkävartiset piikkarit tai jotku muut pitkä vartiset kengät, että silloin laittaa lahkeet sukkiin, jos ei laita lahkeita kenkien päälle... mutta tällaisten tennareiden ja skedejen kanssa se on todella kamalaa ja näin pukeutuvat tyypit näyttävät ihan teineiltä.... :\ yöäk!

    • ihQ teini

      v***U että on pelle porukkaa..."siis hyi yök kauheeta lässyn lässyn..." ei voi muuta ku nauraa! täälläki näköjään taso laskee ku tuommosta paskaa vaan sönkötetään täällä.keksikää jotaki ihan oikeeta kirjotettavaa jota viittii oikeesti tosissaan lukee.afrikassa ihmiset kuolee nälkään ja sä valitat täällä kuinka ällöä on ku joku pitää lahkeita sukissa.itse pidän lahkeiden "taka osaa" sukissa ja voi herranen aika että näytänkin teiniltä ja oon ihan himo pissis jolta heruu kaikille...Hei haloo...

      • tiiti-tip

        Mä ainakin puen sillee miten haluun ja mulla on joskus pultut lahkeis!


      • t0mi
        tiiti-tip kirjoitti:

        Mä ainakin puen sillee miten haluun ja mulla on joskus pultut lahkeis!

        ootte ihan vitun noloja tyyppejä !! mitä vitun välii mis vitussa ne vitun puntit on se on aivan saatanan sama ja jos sen takii rupeette haukkuun jotain tyyppejä rumiks tai teineiks niin menkää hoitoon! sama kun tulisin vittu teille sanoon että miks vitussa sun hiuskarvas on päin vittuu näytät hirveeltä vitun teini !! miettikää vähän .


    • Sukat lahkeiden päällä on hyvä metsässä punkkien takia ja sitten märällä kelillä ettei mee lahkeet märäks ja pyöräilessä ettei lahkeet lepata ja ettei sotkeudu mihinkään. Aina kun pidän lahkeita sukissa pihalla niin käytän yleensä lenkkareita.

    • Anonyymi

      Sukat lahkeitten päällä näyttää ihan kivalle. Itse siis pidän myös oikeastaan aina lahkeet sukissa. Kesä on ainut vuoden aika millon kulen ilman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe