Lahkeet sukissa

ihmetteliä

Minkä ihmeen takia jotkut pitää fakkujen lahkeita sukissa???!!!
Siis hyi yäk,musta se on oksettava "tyyli" Kuka semmosen on edes keksinyt...

11

1862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tötterö

Se on järkyttävän näköstä.. Amiksesa aina naurettiin,ku yhellä opettajalla oli aina housujen lahkeet sukissa..Lol.. Oli vissiin vähän onnellinen hemmo.

• Randy Rhoads
      • mii

Siis sehän on PAAAAALJON kivemman näköistä kuin että lahkeet tavallisesti! Ja käytännöllistä nyt talvella, ei oo lahkeet märkinä kun käy pihalla.

• ostk
        mii kirjoitti:

Siis sehän on PAAAAALJON kivemman näköistä kuin että lahkeet tavallisesti! Ja käytännöllistä nyt talvella, ei oo lahkeet märkinä kun käy pihalla.

Ostakaa kunnon housuja: sopivanmittaisia ja kokoisia!

• oikein

oo tajunnu tota hommaa, mut ei se musta kauheen näköstä ole. paitsi että ite en rupee laittamaan lahkeita sukkiin, farkuissa voi käyttää kyllä ponnaria, samalla tavalla, eikä se näytä kaameelta ;)
      ja tosiaan, lahkeet pysyy kuivina. ku ei viittis niitä rupeemaan lyhenteleenkään.

• MiSTY

En nyt kyl tiedä, puhutteko tytöistä, pojista, vai molemmista, mutta minun mielestäni se on pojilla vielä ihan siedettävää (mutta mielummin lahkeet ihan normaalisti). Tytöillä tuo on aivan järkyttävän näköistä! Ymmärrän kyllä, jos on esim. pitkävartiset piikkarit tai jotku muut pitkä vartiset kengät, että silloin laittaa lahkeet sukkiin, jos ei laita lahkeita kenkien päälle... mutta tällaisten tennareiden ja skedejen kanssa se on todella kamalaa ja näin pukeutuvat tyypit näyttävät ihan teineiltä.... :\ yöäk!

• ihQ teini

v***U että on pelle porukkaa..."siis hyi yök kauheeta lässyn lässyn..." ei voi muuta ku nauraa! täälläki näköjään taso laskee ku tuommosta paskaa vaan sönkötetään täällä.keksikää jotaki ihan oikeeta kirjotettavaa jota viittii oikeesti tosissaan lukee.afrikassa ihmiset kuolee nälkään ja sä valitat täällä kuinka ällöä on ku joku pitää lahkeita sukissa.itse pidän lahkeiden "taka osaa" sukissa ja voi herranen aika että näytänkin teiniltä ja oon ihan himo pissis jolta heruu kaikille...Hei haloo...

• tiiti-tip

Mä ainakin puen sillee miten haluun ja mulla on joskus pultut lahkeis!

• t0mi
        tiiti-tip kirjoitti:

Mä ainakin puen sillee miten haluun ja mulla on joskus pultut lahkeis!

ootte ihan vitun noloja tyyppejä !! mitä vitun välii mis vitussa ne vitun puntit on se on aivan saatanan sama ja jos sen takii rupeette haukkuun jotain tyyppejä rumiks tai teineiks niin menkää hoitoon! sama kun tulisin vittu teille sanoon että miks vitussa sun hiuskarvas on päin vittuu näytät hirveeltä vitun teini !! miettikää vähän .

• Sukat lahkeiden päällä on hyvä metsässä punkkien takia ja sitten märällä kelillä ettei mee lahkeet märäks ja pyöräilessä ettei lahkeet lepata ja ettei sotkeudu mihinkään. Aina kun pidän lahkeita sukissa pihalla niin käytän yleensä lenkkareita.

• Anonyymi

Sukat lahkeitten päällä näyttää ihan kivalle. Itse siis pidän myös oikeastaan aina lahkeet sukissa. Kesä on ainut vuoden aika millon kulen ilman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3485
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2679
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      118
      2632
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      2303
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1723
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      50
      1658
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1586
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1315
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      140
      1293
    10. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      11
      1249
    Aihe