Sanna

Shalice

Käytin aiemmissa novelleissani nimimerkkiä tyttönen, mutta nyt se on ilmeisesti rekisteröity jollekulle, joten...
*****************************************************************
Baarissa oli hämärää, savuista ja meluisaa. Yksi ystävistäni valitti päänsärkyä ja halusi lähteä kotiin, toinen oli lähdössä tapaamansa pojan matkaan. Pojan kaveri ehdotti, että lähtisin hänen mukaansa. Kieltäydyin kohteliaasti. Minua ei kiinnostanut. Jäin vielä baariin yhden ystäväni kanssa, vakaasti päättäneenä että tänään pidettäisiin hauskaa vaikka taivas tippuisi. En antaisi minkään pilata iltaa, niin kuin usein oli menneisyydessä tapahtunut. Baariin kanssani jäänyt ystäväni, Kaisa, oli löytänyt mukavan tuntuisen pojan, jonka kanssa voisi flirttailla suhteellisen viattomasti. Hän ei kuitenkaan hylännyt minua, vaan esitteli minulle poikia ja kehotti etsimään seuraa. Arvostin hänen huolenpitoaan, mutta en yrittänyt erityisemmin löytää poikaystävää. Olin illan kuluessa huomannut, ettei baarista löytynyt yhtä ainoaa kiinnostavaa poikaa. Se taas oli johtanut minut ajattelemaan, etten oikeastaan koskaan ollut tavannut poikaa johon olisin kunnolla ihastunut, saati sitten rakastunut. Katseeni kiinnittyi tyttöihin.

Olin miettinyt asiaa jo pidemmän aikaa. Silmääni viehättivät pääasiassa tytöt, kehoni muista osista puhumattakaan. Katseeni kääntyi kun näin suloisen tytön kulkevan ohitse, samoin kuin näin kaverini katseen kääntyvän pojan kohdalla. Minulla ei siis ollut minkäänlaisia paineita vastakkaisen sukupuolen iskemisestä.

Näin Sannan ihmisjoukossa. Tunsin hänet koulusta. Emme olleet erityisen läheisiä ystäviä, mutta juttelimme silloin tällöin kohdatessa. Sannassa oli jotain, mikä sai minut usein punastumaan. Hän oli suunnilleen minun pituiseni, kiharahiuksinen, tummasilmäinen tyttö, jonka hymy ja nauru tuntuivat tarttuvan vaivattomasti muihin. Sanna huomasi minut, heilautti kättään ja hymyili. Hymyilin takaisin. Hän suunnisti ystäviensä kanssa kohti täyttä tanssilattiaa. Sannan keho alkoi liikkua musiikin tahtiin vaivattomasti ja sulavasti. En voinut olla katsomatta häntä. Musta hame paljasti kauniit sääret ja musta toppi paljasti olkapäät ja yläselän. Hänen lantionsa liikkui rytmin mukana ja hänen naamallaan oli iloinen hymy. Kun kappale loppui, tunsin poskieni hehkuvan punaisina.

Sanna työntyi väkijoukon läpi minua kohti. Koitin koota ajatukseni ja karistaa mielestäni kaiken sopimattoman. Asiaa ei auttanut se, että musiikin äänekkyyden takia Sannan oli nojauduttava aivan lähelleni, jotta kuulisin häntä. Vaihdoimme lyhyesti kuulumisia. Sannan tuoksu hämmensi aivojani, samoin hänen kätensä pehmeys ja lämpö, kun hän laski sen kädelleni. Hän sanoi palaavansa ystäviensä luokse ja nojautui sitten vielä sanomaan, että nähdään myöhemmin. Kun hän nojautui lähelleni, hänen rintansa kosketti omaani ja se sai minut värähtämään. Olin iloinen, että Sanna lähti, sillä pelkäsin, että hän olisi saattanut huomata miten hän minuun vaikutti. Ihoni oli kananlihalla ja nännini kovettuneet kiihotuksesta.

Ilta kului sekavissa tunnelmissa, kun en osannut päättää olisiko parasta katsella vai olla katselematta Sannaa. Yritin hillitä itseni, mutta en onnistunut kehuttavan hyvin. Huomasin myös nolona, että Sanna huomasi joskus katseeni. Yritin pitää keskustelua yllä Kaisan kanssa, jotta saisin muuta ajateltavaa. Sitten tunsin koputuksen olkapäässäni. Varsin mukavan näköinen poika pyysi minua kanssaan tanssimaan. En ehtinyt sanoa mitään, kun Kaisa jo suunnilleen työnsi minut pojan mukaan. Kun poika sitten johdatti minut kädestäni kiinni pitäen tanssilattialle, ajattelin, että ehkä minun täytyisi keskustella kaverini kanssa kiinnostuksenkohtestani.

Poika oli varsin mukavan tuntuinen. Hän tanssi varsin hyvin, mutta kun hän veti minut lähelleen, tunsin oloni hieman epämukavaksi. Hän ei yrittänyt lähennellä, vaan piti siististi kätensä vyötärölläni tai jossain muussa turvallisessa paikassa. En kuitenkaan tuntenut nauttivani. Tunsin hänen vartalonsa omaani vasten, mutta mikään minussa ei liikahtanut. Jatkoin kuitenkin tanssia, en tiennyt mitä muutakaan tehdä. Ja tanssiahan se vain oli, ei mitään vakavaa. Silti ajatukseni eksyivät Sannaan, hänen tuoksuunsa ja hetkeen kun hänen rintansa hipaisi rintaani. Yhtäkkiä huomasin näkeväni Sannan pojan olkapään yli. Yllätyksekseni hän katsoi minua. Hän oli harvinaisen vakavan näköinen ja hänen katseensa näytti arvioivalta. Näkyikö silmistäni, etten tuntenut oloani kotoisaksi? En irrottanut katsettani Sannasta, en tiedä miksi. Mutta hänkään ei rikkonut katsekontaktia. Kappaleen loputtua kuitenkin vetäydyin pojan luota, sillä verukkeella, että minun oli mentävä vessaan.

Vessassa huokaisin helpotuksesta, kun olin päässyt pois epämukavasta tilanteesta. Sanna tuli vessaan pian perässäni.
- Moi, Sanna sanoi.
- Moi, vastasin tervehdykseen.
- Pääsit sitten irrottautumaan siitä tanssipartneristasi? Sanna sanoi ja hymyili pienesti.
- Joo, onneksi, vastasin ja yritin hymyillä takaisin.
- Mullekin käy välillä noin, hän totesi. En aivan ymmärtänyt mitä hän täsmälleen tarkoitti vaan kysyin:
- Ai miten?
- Kaverit työntää puoliväkisin jonkun pojan seuraan, ettei tuntisi itseään yksinäiseksi, kun ei koskaan tunnu olevan kenenkään pojan kanssa läheisessä tekemisessä, Sanna vastasi ja pesi käsiään. Sydämeni alkoi takoa hieman kovempaa, miettiessäni piilikö sanojen takana jotain. En osannut sanoa mitään, eikä minun tarvinnutkaan, koska hän jatkoi:
- Koska mä oon kokenut tuon ennenkin, mä tiedän sun onneksesi siihen myös vastalääkkeen.
Sanna hymyili ja katsoi minua silmiin.
- No minkä? kysyin ja hänen hymynsä tarttui minuunkin.
- Se on ihan yksinkertaista. Tanssit vaan jonkun kanssa, jonka seurassa sulla on oikeasti hauskaa, Sanna sanoi ja käveli ovelle. Hän tarttui kahvaan, katsoi minuun ja kysyi:
- No, tuletko sä?

Seurasin Sannaa tanssilattialle hieman hermostuneena. Kauempaa katsottunakin hänen tanssinsa sai minut sekaisin, mutta näin läheltä... Hän alkoi tanssia ja sai minut mukaan. Koitin keskittyä enemmän musiikkiin ja vähemmän häneen, mutta huonolla tuloksella. Hänen liikkeensä vetivät katseeni väistämättä puoleensa. Hän liikkui lähemmäs minua ja tunsin taas hänen tuoksunsa. Päätin yrittää unohtaa hämmennykseni ja nauttia. Sanna tarttui käteeni ja sormemme kietoutuivat toisiinsa. Ele saattoi tarkoittaa myös ystävyyttä, mutta halusin tulkita sen paljon enemmäksi. Sanna tanssi koko ajan hieman lähemmäs minua. Hänen sormensa hyväilivät kättäni ja olin tietoinen niiden jokaisesta liikkeestä. Hän laski toisen kätensä lantiolleni. Laitoin myös oman käteni hänen vyötärölleen varoen, aivan kuin olisin koskenut jotain särkyvää. Hengitykseni kiihtyi, eikä se johtunut pelkästään tanssimisesta. Sannan käsi liukui hiljaa selkääni ja tunsin taas hänen rintansa omiani vasten. Hän oli kiinni minussa, hyvin paljon samankaltaisesti kuin se poika oli aiemmin ollut. Tällä kertaa tilanteessa ei ollut mitään epämiellyttävää. Tunsin hänen vartalonsa liikkeet ja hänen hellät kosketuksensa. Hän katsoi minua silmiin ja hänen silmissään oli lempeää kiihkoa, luultavasti samanlaista kiihkoa kuin itsekin tunsin. Sanna painoi otsansa otsaani vasten. Tunsin neniemme hipaisevan toisiaan. Raotin tahtomattani hiukan huuliani ja kallistin aavistuksen verran päätäni. Tuskallisen kauan kasvomme olivat aivan lähekkäin. Tiesin hänen huuliensa olevan melkein kiinni huulissani. Tunsin hänen lämpimän hengityksensä. Sitten viimein, kun minusta tuntui etten kestäisi odottaa kauempaa, hänen huulensa painautuivat hyvin hellästi omiani vasten. Värähtäen vastasin suudelmaan varovasti. Sillä hetkellä maailmassa ei ollut mitään muuta kuin hänen vartalonsa omaani vasten, hänen toinen käsi kädessäni ja toinen ympärilläni. Ja hänen suloiset huulensa huulillani. Jatkoimme tanssimista, huomasin tosin jalkojeni tärisevän hieman. En kuitenkaan halunnut irrottautua suudelmasta ja tuskin halusi Sannakaan. Suudelma muuttui kiihkeämmäksi ja hänen kielensä kosketti omaani, saaden minut vetämään hänet tiukemmin itseäni vasten.

Musiikki vaihtui toisenlaiseksi ja vastentahtoisesti irrotin huuleni Sannan huulilta. Huomasin meidän keränneen jonkin verran katseita osaksemme, mutta yllätyin itsekin, kun en oikeastaan välittänyt siitä. Näin Kaisan katsovan minua yllättyneenä. Kohautin olkapäitäni, tietämättä mitä muutakaan tehdä. Hän alkoi nauraa iloisesti ja vilkutti minulle. Hymyilin ja vilkutin takaisin. Sitten johdatin Sannan pois tanssivien ihmisten joukosta.
- Haluatko sä lähteä jonnekin? kuiskasin hänen korvaansa ja suukotin hänen poskeaan.
- Haluan, Sanna vastasi ja haimme takkimme narikasta. Olin autolla liikenteessä, pysyttelin yleensäkin baareissa selvinpäin. Kävelimme minun autoani lukuunottamatta tyhjälle ja hämärälle parkkipaikalle. Avasin auton ovet, mutta silloin Sanna kietoi kätensä takaapäin ympärilleni. Hänen pehmeät huulensa painautuivat niskaani ja kädet työntyivät paitani alle, hyväilemään vatsaani.
- Mitä sä nyt? kysyin huokaisten.
- Kyllä me ehditään mennä meille hieman myöhemminkin, Sanna kuiskasi ja hänen kätensä liukuivat rinnoilleni. Hän pujotti kätensä rintaliivieni sisään ja hyväili hiljaa pehmeitä rintojani ja kovia, kiihottuneita nännejäni. Käännyin ympäri ja suutelin Sannaa. Hän painoi minut autoa vasten ja nojautui minuun kiinni. Aloin hyväillä häntä. Liu'utin käsiäni hänen selässään ja uskaltauduin laskemaan ne hetkeksi hänen pakaroilleen. Sitten aloin hiljalleen nostaa hänen paitaansa ylöspäin hyväillen sen alta paljastuvaa ihoa. Ilma oli viileä, mutta minun avustuksellani Sanna otti takkinsa pois ja heitti sen auton katolle. Painoin huuleni hänen paljaalle olkapäälleen ja sain käteeni hänen rintansa. Tunsin kovettuneen nännin kämmentäni vasten ja meinasin itse voihkaista mielihyvästä kun sain koskettaa häntä näin. Sannan huulet löysivät taas omani ja kielten kiihkeä leikki sai minut pyörryksiin. Tunsin kuinka hänen kätensä avasivat farkkujeni nappeja. Sanna avasi auton takaoven ja minusta irtautumatta hän johdatti minut ovesta sisään ja selälleen takapenkille. Hän oli päälläni ja onnistui jotenkin nykäisemään ovenkin kiinni.Hänen polvensa nojasivat penkkiin ja hänen hameensa oli kohonnut ylöspäin. Aloin hyväillä käsilläni hänen reisiään ja nostin hametta koko ajan ylemmäs. Sannan kädet olivat taas paitani alla ja olimme molemmat varsin hengästyneitä, muttemme silti, malttaneet irrottaa huuliamme toisen huulilta. Tunsin olevaani todella kiihottunut ja halusin tuota kaunista tyttöä mielettömän paljon. Sannan käsi liukui housujeni sisään. Voihkaisin kun hänen kätensä löysi kostean vakoni. Hän ei tuhlannut aikaa vaan painoi sormensa klitoristani vasten ja liikkui päälläni rytmikkäästi, kuin naiden minua sormillaan. Nostin hänen hameensa täysin ylös ja vein omat sormeni hänen haarojensa väliin. Tunsin pikkuhousujen kostean kankaan sormiani vasten ja Sanna värähti ja veti henkeä häntä koskettaessani. Työnsin käteni pikkuhousujen sisään. Tunsin liukkaat ja lämpimät häpyhuulet ja, jos mahdollista, kiihotuin lisää. Sannan käsi housuissani sai minut voihkaisemaan. Vein omat sormeni hänen klitorikselleen ja aloin hieroa sitä samassa rytmissä kuin Sanna hieroi minua. Sanna irrotti huulensa huuliltani ja voihkaisi. Kosteat ja kiihkeät äänet täyttivät auton ja ikkunat huurustuivat hiljalleen. Tunsin, etten kestäisi kauaa. Hieroin Sannan klitorista nopeammin ja tunsin hänen värähtävän syleilyssäni. Suutelimme jälleen. Hyväilymme ja kosketuksemme kiihtyivät kiihtymistään ja kun Sanna sitten painoi klitoristani voimakkaasti, sain orgasmin ja Sannan huulet tukahduttivat huutoni. Tunsin väriseväni kauttaaltani, mutten irroittanut sormiani Sannan vaosta ja pian sain hänetkin laukeamaan. Tunsin hänen jännittyvän ja sitten painautuvan päälleni koko painollaan. Makasimme siinä hetken ja annoimme toisillemme pieniä, rauhoittavia suudelmia. Sitten Sanna nosti itseään hieman päältäni ja katsoi minua silmiin hymyillen tyytyväisenä. En voinut kuin hymyillä takaisin. Hän silitti poskeani ja nautin suunnattomasti pienestä hyväilystä. Silmät tuikkien hän kysyi:
- No, mennäänkö nyt meille?

4

9358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joni

      Loistava kirjoitus, upea! Toivottavasti tälle tulee jatkoa, todella kiihottavaa ja kaunista tekstiä. =)

    • ghgfjjjf

      hieno teksti mutta seksikohta ei jotenki mielestäni sopinu tähän ja se oli liian hätänen mut taiteilijan päätös ;)

      tosi hyvää tekstiä!

      • on!

        Siis aivan käsittämättömän upeaa tekstiä!Kiihotoin toden teolla, ja jos mahdollista, niin kirjoitat tietty lisääkin.Ainakin mun toivomusten mukaan.


    • annah

      Aivan mahtava teksti...haluan todellakin tietää mitä tapahtuu jatkokertomuksessa...mikäli sellainen tulee! toivottavasti tulee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe