Siwa ryöstettiin

Läheinen

Siwaan tuli ryöstäjä, jota kassa pääsi pakenemaan kaupan takahuoneeseen. Liikkeessä oli kaksi noin 20 v tyttöä työssä. Poliisi tuli, tutki valvontakameran kuvat ja poistui. Työnantaja jätti tytöt noin viideksi tunniksi pitämään kauppaa auki ryöstön jälkeen. He olivat aivan shokissa. Toinen ei uskaltanut tulla enää myymälän puolelle. Työnantaja ei tullut edes paikalle toteamaan työntekijöiden tilaa, vaikka nämä soittivat esimiehelleen. En osta enää koskaan mitään Siwasta, koska kohtelevat työntekijöitään näin huonosti!

6

1986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidettu juttu

Ryöstön jälkeen työntekijä lopettaa työn ja hänelle annetaan tarvittaessa "sielunhoita". Jos tilalle ei saa uutta työntekijää, niin ei maksa paljon laittaa putiikki muutamaksi tunniksi kiinni. Tällöin säästetään työntekijöitten mielenterveyttä ja työn jatkuvuutta.

Noin tyhmiä kauppiaita ei saisi olla että jättävät asiat hoitamatta tolla tavalla.

Ps! älä syytä Siwaa kokonaisuutena, vaan se yksittäinen kauppa. Kauppias vastaa kaupastaan.

• Joní

Siwa kuuluu Tradekaan, kuin myös valintatalo, Euromarket, Maxi, Ruokavarasto ja Sesto. Että niitä kannattaa sitten boikotoida myös. Mä en olis ainakaan jäänyt töihin. Kauppa kiinni ja hevon kuuseen vaan... Kannattaa boikotoida Tradekaa, ne kohtelee myyjiä kun jotain sontaa.

• ja o
        Joní kirjoitti:

Siwa kuuluu Tradekaan, kuin myös valintatalo, Euromarket, Maxi, Ruokavarasto ja Sesto. Että niitä kannattaa sitten boikotoida myös. Mä en olis ainakaan jäänyt töihin. Kauppa kiinni ja hevon kuuseen vaan... Kannattaa boikotoida Tradekaa, ne kohtelee myyjiä kun jotain sontaa.

oha se muutenki huono kauppa

• jartsa

eihän noissa oo kauppiasta vaan myymälänhoitaja
        joita ei yleensä kiinnosta mikään kun ei saa ikinä puhelimeen eikä kyllä herrojakaan!!!!!!
        ai niillähän on joskus vapaatakin (toisin kuin meillä) työntekijöillä

• kuka vaan

Siwa on niin saamarin huonosti järjestänyt turvallisuutensa, että saa syyttää ryöstöistä ainoastaan itseään.

• hy3

Turvapäällikkö keskittynyt kyttäämään omia työntekijöitä vain.ei sillä rakennusinsinöörin koulutuksella osata kuin huussi rakentaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4611
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      502
      2431
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1869
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1576
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      11
      1161
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      101
      964
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe