Kun joskus alkaa kirjoittamaan viestiä, kone alkaa suoltamaan numeroita, välimerkkejä tms.
F-Secure virusohjelma on päivitetty, samoin SE Aware, myös päivitetty.
Neuvoin naapuriani; häiriö poistuu kun virran katkaisee hetkeksi koneesta.
Noitui ettei häikkä tokene.
Tänään vasta kolmannella virran katkaisulla häikkä poistui.
Onko nämä vain konekohtaisia? Miten menettelette kokeneet mailailijat?
Mistä tämä häikkä johtuu?
7
437
Vastaukset
- waaagdsdk
Vaihda näppäimistöä nii eiköhän se suoltaminen lopu,
siis vika on todennäköisemmin siinä näppiksessä.- capt.cöpenick evp
Kiitti asiallisesta ohjeistuksesta!
- capt.cöpenick evp
Kesken kirjoituksen alkoi numeroita kirjainnäppäimiltä heittämään.
Taidat olla joooh oikeassa. Kun sormetkin kuin nippu k- Nantesin pätkiä.
Nirri hetkeks koneesta kankaalle ja uusi räkä nokkaan.
Toimii taas kuin wanha pertaani!
Joskus muistinpuute tekee tuon, Joku windowsohjelma ei osaa siivota jälkiään ja varaa muistia. Kun muistinpuutos vaivaa ja sähköhäiriö aiheuttaa pienen virtapiikin, olen havainnut konevanhuksessani saman ilmiön.
Oliskohan muistikammassa joku vika???
"Herramme sähkön tiet ovat niin ihmeelliset"Kiittää kovin asiantuntevasta netti-avusta näin Tapsan iltana.
Tää läppäri on vajaa kaks vuotta vanha.
Ihan pystymettäarviolla analyysisi selittää ehkä saman mitä huomenna
vehkeen myyneessä liikkeessä.
Nyt tää taas toimii.capt.cöpenick kirjoitti:
Kiittää kovin asiantuntevasta netti-avusta näin Tapsan iltana.
Tää läppäri on vajaa kaks vuotta vanha.
Ihan pystymettäarviolla analyysisi selittää ehkä saman mitä huomenna
vehkeen myyneessä liikkeessä.
Nyt tää taas toimii.Ennen dementiaa jouduin töikseni noita ihmettelemään. Onneksi ei enää tarvitse ;-)
Itse tappelen koneen hyytymisen kanssa, mutta kun ei keksi niin ei ... kiroaisin ellei se olisi niin perkeleen rumaa
- mitäs taas?
Systeemi ei hyväksy sisäänkirjautumista? Ollaan nyt sitten tuommoisella nikillä kun ei kerran oikeaa ota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1365831Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1813513- 282627
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4652558- 2012305
- 1811882
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1281457Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361242- 541148
Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721036