Mikä joukkue voittaa ensi vuonna? Joko asia on päätetty vai tarvitaanko lisäneuvotteluja?
Vastaukset 8
- Sporttila
Opettele siis perusasiat. Pesäpallossa oli sopupelejä. Futiksessa EPÄILLÄÄN _YKSITTÄISTEN_pelaajien saaneen lahjuksia. Kyse on todella eri asioista.
Parhaassa tapauksessa koko homma osoittautuu ankaksi, ja media (siis Ilta-Sanomat) saa maksaa Liigalle jättivahingonkorvaukset.
Ja tässä vastaus:
1. Inter Turku
2. HJK
3. Tampere United
4. MyPa-47- rocco
INTER TURKU!!
- jutun kirjoittaneista
toimittajista on entinen Interin tiedottaja.
- tamu
tampere united vie!
- PELAAMATTA!
KETÄ ÄÄNESTÄÄ HÄN, BELGIALAINEN. LUKEEKO KORTISSA BJARNE VAI MIES MILLWALLIN? KANSA PÄÄTTÄÄ!
- tampere03
TamU vie..
- Kovis
Honka vie ja pokaalin tuo!
- Johtaja1
Kyllä Jaro taitaa viedä mestaruuden tällä kaudella. Yllätyksiä sattuu! Perustelut tuossa omassa keskustelunavauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459