Onko kellään kokemuksia Siperian kissasta? Luonne? Sopiiko lapsiperheeseen(pieniä/pieni lapsi)? Kertokaa Siperian kissan omistajat kissoistanne! Lämmin Kiitos!
Siperian kissa
2
1136
Vastaukset
- vielä...
Niin ja onko väitteet oikeat, että myös allergiaperheeseen tai astmaperheeseen voi tällaisen Siperian kissan ottaa? Meillä ei ole allergiaa tai astmaa, muuten vain kiinnostunut. Kummipoika on allerginen kissoille.
- Tepa
Mulla on kolmevuotias siperiankissa. Luonne on aivan mahtava. Jaksaa leikkiä aina vaan kuin pieni pentu. Muutenkin on aivan ihana halittava mussukka. Sen saa todellakin vaan napata syliin ja rutistaa, alkaa mahdoton kehrääminen välittömästi. Muutenkin tykkää viettää aikaa sylissä makoilemalla, tosin välillä joutuu nostamaan pois, kun tuota painoa uroksella löytyy... Eikä se osaa edes suuttua koskaan mistään, on todella lutunen luonne. Tämä yksilö ei voi sietää lapsia, juoksee piiloon kun vain kuuleekin ulkoa lasten ääniä. Mutta taas emonsa on todella lapsirakas, joten en osaa sanoa että mikä on rodulle ominaista. Eli jos haluat kissan, joka on mukana kaikissa kodin askareissa (hyvinkin läheisesti) ja antaa sinulla kaiken rakkautensa, on siperian kissa mielestäni oiva valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733614Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91971Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2251315- 1341186
- 1001063
- 1081036
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil681001- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876