Visa Electron?

Pippi

Olen lähdössä Köpikseen tammikuussa pitkäksi viikonlopuksi. Mitenkähän mahtaa lelukorttini Visa Electron toimia maksuvälineenä Tanskassa?

6

1294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -h-

Heh... Ihan se samalla lailla siellä toimii ku täälläki...

• laita kunnon

käy ja ei käy...mitä ihmettä tuomoisella lasten visalla yleensä tekee jos on kunnonkin kortteja mitkä käy ihan mihin vai...tee testi ja yritä maksaa esim. taksi tuolla kortilla, kerro miten kävi , heh heh

• pippi
        laita kunnon kirjoitti:

käy ja ei käy...mitä ihmettä tuomoisella lasten visalla yleensä tekee jos on kunnonkin kortteja mitkä käy ihan mihin vai...tee testi ja yritä maksaa esim. taksi tuolla kortilla, kerro miten kävi , heh heh

heh vaan, monellakos taksilla oot ajellu, jossa on elektroninen kortinvarmennus? ja jos yhtään osaat yhdistää, niin sehän kertoo, että electron ei käy, turha siis edes yrittää, edes sun.
        heh.

• Kun electronilla
        pippi kirjoitti:

heh vaan, monellakos taksilla oot ajellu, jossa on elektroninen kortinvarmennus? ja jos yhtään osaat yhdistää, niin sehän kertoo, että electron ei käy, turha siis edes yrittää, edes sun.
        heh.

Se ei onnistu, mutta visalla kyllä.
        Viime kesänä tnskassa tuttavilla elctron pelasi jooka paikassa.
        Ruotsissa se taas toimi vaan joka toisessa paikassa.
        Lasten visa se on.
        Tanskassa kyllä pelaa jopa paremmin ku suomessa.

• Lenny

Mulla ei ole ainakaan toiminut kauhean hyvin. Isommissa tavarataloissa toimii, mutta ei pienemmissa kaupoissa. Varman paalle taalla toimii vain tanskalainen Visa. Nordean Electronilla saa tosin nostaa kateista ilman nostokuluja Nordean automaateista joita keskustasta loytyy aika hyvin.

Hauskaa lomaa! Valitettavasti joudun itse jo palaamaan Suomeen 5 kuukauden "opiskelun" jalkeen..

• Aqua

Pakko vielä tarkentaa, että nykyään monissa takseissa pystyy maksamaan electronilla ja Kööpenhaminassa electron kävi maksuvälineenä lähes joka paikassa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5410
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1412
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe