Minkäs laisia kokemuksia teillä on tästä merkistä itse olen ostamassa jincheng knight mopoa... Toiset kehuu toiset toruu... Kertokaas kunnon asiaa ei mitään pv miesten haukkumis virsiä :D
Kokemuksia Jincheng?
50
22755
Vastaukset
- juuu u
mitä nyt olen kuullut ja päätellyt niin en ostaisi, nimikin kertoo jo jotain laadusta eli kiinalaisten värkkäämä ihme vekotin. sama konehan siinä on kun vanhassa kunnon HONDA mankissa. vaikka onhan niissä levyjarrut ja kaikki siis jincheingeissä. mutta kaverilta meni sähköt heti vituuksi en sitten muista saiko kuntoon, mutta eipä ole meillä sen jälkeen näkynyt kun meni sähköt pimiäksi XD
- knight jincheng
ittellä on jincheng jc50q8-knight se on vuosimallia 02 ja ajettu 9000km toimii ihan hyvin eikä oo ollu mitään vikaa... ei oo sähköt reistannu eikä mitään... suosittele... :D mukava peli ajaa... :) :D
- jv
knight jincheng kirjoitti:
ittellä on jincheng jc50q8-knight se on vuosimallia 02 ja ajettu 9000km toimii ihan hyvin eikä oo ollu mitään vikaa... ei oo sähköt reistannu eikä mitään... suosittele... :D mukava peli ajaa... :) :D
kyl ne kestää jos osaa ajaa
- sage
knight jincheng kirjoitti:
joo jc Q-8 on iha pro toimii iha hyvin kun sain sen niin vähä oli kränää koneessa ja sähköissä nyt 2 vuotta ajanu ilman mitään vikaa :D pv poikien pään särky ja tämän kylän helvetin enkeliksi sanotaan mut joo porasin imu kaulaa hieman pienempi etu ratas ja avot! en muuta mittaris yli 4500 km ! ei mitään vikaa ainakun menen talliin niin hymy leviää kasvoille on se niin nätti ja hyvä ja hei on sitä muissakin mopoissa vikaa vaikka tämä on kiinan ihme silti tää on iha pro
- Sattam
Ei Jinchenit kaikkein huonoimpia ole,on niitä halvempia ja huonompiakin mopoja.
- make36
jooo mut älä ainakan osta mitään honley mankia jota jotkut halpaketjut mainostaa ja kehuu maasta taivaisiin. mutta jinchen on kyllä jokseenkin kestävä mopo mutta kuten on todettu niissä ilmenee LIIAN usein sähkö vikoja ja yms pirullisia vikoja, myöskin jotkut varaosat voivat olla kiven alla.jos olet kova mopo mies ostat esin honda mankin, mutta ajelet vain normaalia rauhallista ajoa niin kyllä jinkku sen homman hoitaa.
- nou?!
itte ajoin 500 kilsaa ja vaihteet on sökönä
- Jinkku
Vaihteet menee paskaks jos ei osaa vaihtaa niitä, muuten ne kestää ainaki 15 000 km !!!!!! ( tai ellei leiki mitää hana pohjaan ja päästät kytkimen niin kyllä saat vaihdelaatikon nopeeta paskaks)
- jv
kyllä jinkkun vaihteet kestää jos ajaa rauhallisesti eikä revitä yms...
- JinChengTuned
Niin tietysti kun vaihdoit raakana xD
- JC Tyyppi
Jinkku kirjoitti:
Vaihteet menee paskaks jos ei osaa vaihtaa niitä, muuten ne kestää ainaki 15 000 km !!!!!! ( tai ellei leiki mitää hana pohjaan ja päästät kytkimen niin kyllä saat vaihdelaatikon nopeeta paskaks)
Voiko Jincheng Mankilla tehdä vauhdista starttia (mäki starttia) ?
Olen itse ajanut noin 10 000 km ja tein vauhdista startin ja vaihde jäi kolmoselle enkä saa sitä pois enää .
- BUBBA smiht
ongelma on siinä että mankin kone on alkuperäistä isommassa rugossa ja sen takii se ei jaksa vääntää
ja sen takii ei kone kestä alku peräsistä osista se saattais ki kestää ja sama juttu on tää fude chopper custom... MUT ELÄMÄ ON- thunder
Mulla on Jinchengin valmistama 4-vaihteinen manuaalikytkimellä oleva "manki". Hyvin on toiminut jo ensimmäiset 4000km, ei ole ollut mitään vikoja.
Lähtee hyvin käyntiin , valot ovat hyvät ja koneessakaan ei ole sanomista.
Vaihteiden hajoamiseen voi olla monta syytä, esim. automaattikytkimellä vaihto pitäisi suorittaa tarkasti. Myös liian vähäinen/huono sisäänajo voi tehdä hallaa vaihteistolle. Sisäänajomatka Jinchengillä on 1600km.
Minun Jinkussa oli uutena myös sellainen juttu, että koneessa ei ollut tarpeeksi öljyä, just silleen että mittatikun pää kostui. Joten kannattaa ensimmäiseksi tarkastaa uudesta Jinchengistä öljyn määrä.
Jinchengin saa myös kulkemaan hiukan kovempaa suht. helposti. Imukaulan kuristuksen poistaminen 14mm poranterällä, neulan säätö rikkaampaan asentoon ja 16-piikkinen eturatas nostaa vauhdin n.65km/h. Talveksi kannattaa ostaa 5 numeroa isompi suutin.
Itse voin kyllä suositella Jinchengiä muillekkin.
Sitten vielä fakta: Jinchengin kaikki muut osat paitsi kone sähköt kaasari tehdään eri tehtaassa kuin tekniset osat. Eli runko ja muut osat ovat Jingtong-tehtaasta. Koneet tulevat Jinchengiltä, joka tekee myös mm. hydrauliikka-osia, lentokoneiden osia ja muuta tekniikkaa ja toimittaa osia mm. Kiinan sotalentokoneisiin ja eri yrityksille Amerikkaan. Joten kone on varmaan suht. laadukas;) - Ernesti
thunder kirjoitti:
Mulla on Jinchengin valmistama 4-vaihteinen manuaalikytkimellä oleva "manki". Hyvin on toiminut jo ensimmäiset 4000km, ei ole ollut mitään vikoja.
Lähtee hyvin käyntiin , valot ovat hyvät ja koneessakaan ei ole sanomista.
Vaihteiden hajoamiseen voi olla monta syytä, esim. automaattikytkimellä vaihto pitäisi suorittaa tarkasti. Myös liian vähäinen/huono sisäänajo voi tehdä hallaa vaihteistolle. Sisäänajomatka Jinchengillä on 1600km.
Minun Jinkussa oli uutena myös sellainen juttu, että koneessa ei ollut tarpeeksi öljyä, just silleen että mittatikun pää kostui. Joten kannattaa ensimmäiseksi tarkastaa uudesta Jinchengistä öljyn määrä.
Jinchengin saa myös kulkemaan hiukan kovempaa suht. helposti. Imukaulan kuristuksen poistaminen 14mm poranterällä, neulan säätö rikkaampaan asentoon ja 16-piikkinen eturatas nostaa vauhdin n.65km/h. Talveksi kannattaa ostaa 5 numeroa isompi suutin.
Itse voin kyllä suositella Jinchengiä muillekkin.
Sitten vielä fakta: Jinchengin kaikki muut osat paitsi kone sähköt kaasari tehdään eri tehtaassa kuin tekniset osat. Eli runko ja muut osat ovat Jingtong-tehtaasta. Koneet tulevat Jinchengiltä, joka tekee myös mm. hydrauliikka-osia, lentokoneiden osia ja muuta tekniikkaa ja toimittaa osia mm. Kiinan sotalentokoneisiin ja eri yrityksille Amerikkaan. Joten kone on varmaan suht. laadukas;)Kyllä se koko vehje tehään jinchengin tehtaalla. Se jintong on sen malli ja tarkottaa suomennettuna enkeliä. Niin ja oma mopo on toiminu ihan hyvin paitsi että nyt on ruvennu rahiseen pytty ja ei kulje niin hyvin.
- thunder
Ernesti kirjoitti:
Kyllä se koko vehje tehään jinchengin tehtaalla. Se jintong on sen malli ja tarkottaa suomennettuna enkeliä. Niin ja oma mopo on toiminu ihan hyvin paitsi että nyt on ruvennu rahiseen pytty ja ei kulje niin hyvin.
Ok.
Sulla on varmaan menny männänrengas poikki, jos kerran rahisee. Savuttaako?
Mullakin tuppaa nokkaketju rahisemaan/kahisemaan aina ennenkuin kone on lämmennyt tarpeeksi/öljy on ruvennut kiertämään kunnolla. Mutta kun lämmittää aina muutaman minuutin paikallaan, niin ääne häviää.
Talvella ääni tietysti kuuluu hiuakan pidempään.
Konetta kannattaa myös lämmittää esim. kuumailmapuhaltimella hieman lämpimäksi kylmällä kelillä.
Kannattaa kokeilla säätää kaasaria rikkaammmalle, mullakin ei tahtonut syksylläkään enää kulkea enempää kuin 40km/h, isomman suuttimen vaihdolla asia kuitenkin korjaantui. - kakka
thunder kirjoitti:
Ok.
Sulla on varmaan menny männänrengas poikki, jos kerran rahisee. Savuttaako?
Mullakin tuppaa nokkaketju rahisemaan/kahisemaan aina ennenkuin kone on lämmennyt tarpeeksi/öljy on ruvennut kiertämään kunnolla. Mutta kun lämmittää aina muutaman minuutin paikallaan, niin ääne häviää.
Talvella ääni tietysti kuuluu hiuakan pidempään.
Konetta kannattaa myös lämmittää esim. kuumailmapuhaltimella hieman lämpimäksi kylmällä kelillä.
Kannattaa kokeilla säätää kaasaria rikkaammmalle, mullakin ei tahtonut syksylläkään enää kulkea enempää kuin 40km/h, isomman suuttimen vaihdolla asia kuitenkin korjaantui.älä vaan osta mun kaveril meni vaiteet rikki tuhannen kilsan kohtaan.sit sen jälkee tuli sähkö vika sit bensa karaana rupes vuotaa ja sit kaasaris on joku vika ko kaasutin menee aina täyteen pensaa ja ei käynnisty muutako satametrii toisel mopol vetämäl.
- patteriz
kakka kirjoitti:
älä vaan osta mun kaveril meni vaiteet rikki tuhannen kilsan kohtaan.sit sen jälkee tuli sähkö vika sit bensa karaana rupes vuotaa ja sit kaasaris on joku vika ko kaasutin menee aina täyteen pensaa ja ei käynnisty muutako satametrii toisel mopol vetämäl.
niin no mulla on nyt noin 11000 täynnä ja ei oo vaihteissa ollu ongelmaa!! eikä kyllä koneessakaan Pikkuvikoja on aika paljon jos jaksaa räpeltää ni osta pois mut honda on aina honda!
- chhfhf
Ernesti kirjoitti:
Kyllä se koko vehje tehään jinchengin tehtaalla. Se jintong on sen malli ja tarkottaa suomennettuna enkeliä. Niin ja oma mopo on toiminu ihan hyvin paitsi että nyt on ruvennu rahiseen pytty ja ei kulje niin hyvin.
jos rahisee nii kannattaa ekaks tarkastaa ettei pakoputken suojaritilöiden ruuvit oo löysäl mul oli ja kun kiristin ei rahissu yhtää :D
- asd092134
kakka kirjoitti:
älä vaan osta mun kaveril meni vaiteet rikki tuhannen kilsan kohtaan.sit sen jälkee tuli sähkö vika sit bensa karaana rupes vuotaa ja sit kaasaris on joku vika ko kaasutin menee aina täyteen pensaa ja ei käynnisty muutako satametrii toisel mopol vetämäl.
Kaverillas ei taida koho toimia. Elikkä jotain shittiä kaasarissa. Ei ole Kova homma putsata.
- JinChengTuned
kakka kirjoitti:
Taidat tietääkin aika paljon Jinkuista, puhevikakin on sen kuulonen että jonku 7v sielä kertoo unistaan.
- Anonyymi
patteriz kirjoitti:
niin no mulla on nyt noin 11000 täynnä ja ei oo vaihteissa ollu ongelmaa!! eikä kyllä koneessakaan Pikkuvikoja on aika paljon jos jaksaa räpeltää ni osta pois mut honda on aina honda!
Mulla on 37tkm ajettu jinkku eikä mitään ongelmaa
- pekkis 91
Olen ajanut vain 1500 kilsaa ja nyt on ihan paskana ventiilit on säädetty oikeina aikoina mutta ne on silti päin vittua ja muutenkin se on yks romu !!!!!!!!!!!!!! tiedän mistä puhun !!
- mopo
Oon kulkenu kolme vuotta jintongilla töissä eikä mitään suurempaa vaivaa ole ollut. Kunto on kasvanut kohisten kun joka viikko joutuu työntään mopoa vähintään kuus kilsaa.
Välillä tekee piikin ja välillä loppuu bensa.
Työkaverit tosin piinaavat minua ja väittävät sitä epäheteroiden ajokiksi. - OHJASTAJA
JINCHENG manki on paranneltu versio HONDA MONKEYSTÄ
- Ollut kohta 5v
5v kohta ollu Jinkku mana. Ei siinä mitään suurempia ole ollut. Polttimoita palaa joskus turhan usein. Vilkkurele on uusittu.
- img 1 uk
itsellä on ollut jincheng monkey, puoliautomaatti. ei kovin hyvä, oli koko ajan hajalla. ja tälleen eli en suosittele jincheng merkkiä ollenkaan tai ylipäätään. mitään kiinan romuja, jos haluat kunnon vehkeen niin osta honda cr.. kunnon peli 2tahti tietty :D ja lähtee tosi äkäseen.. mut ootko hakemassa ihan 4 tahtista harlikan tyylistä. vai et?? tiedoks vaan (= (=
- hyvä peli
Itellä on jincheng merkkinen mopo kulkee 83 km\h (eli virinä porasin imukaulaan 14 mm poralla). Mopo on toiminu mainiosti jos sen vaan huoltaa ja tarkastelee säännöllisesti. Mittari näyttää nytten 9574 km eikä mitää suurtavikaa (pikkuvikona on ollu mm. lamput kärähtäny joskus, tulppa kastunu, ketjut lähteny ym). Sellanen peli kannattaa ostaa HALPA JA HYVÄ KIINALAISEKS :D
- pv man
hyvä peli kirjoitti:
Itellä on jincheng merkkinen mopo kulkee 83 km\h (eli virinä porasin imukaulaan 14 mm poralla). Mopo on toiminu mainiosti jos sen vaan huoltaa ja tarkastelee säännöllisesti. Mittari näyttää nytten 9574 km eikä mitää suurtavikaa (pikkuvikona on ollu mm. lamput kärähtäny joskus, tulppa kastunu, ketjut lähteny ym). Sellanen peli kannattaa ostaa HALPA JA HYVÄ KIINALAISEKS :D
omasta mielestäni jinshengi voi olla jopa parempi vaihtoehto kuin honda, meinaan ne hondat alkaa olla jo aika vanhoja ja vanhojen mopojen ongelma on se, että eivät meinaa olla kunnossa koskaan, heti kun on vanha vika korjattu, uusi pukkaa jo päälle.
tämän voin kokemuksella sanoa, itellä kun on ollut 2 pv:tä, toinen kesti melko huonosti ja toinen on ollut niin surullisen surkea tapaus ettei toista löydy, kun ajattelenkin sitä niin meinaa tulla itku.sitten on mulla ollut tunturi tigerikin, paska mikä paska, en koskaan uskaltanut ajaa sillä yli viiden kilometrin päähän kotoani, muttei siitä sen enempää.on mulla super sportti ja rigakin ollut ja aika paljon on niissäkin ollut vikoja.
Ensimmäinen mopo jonka olin liikenteeseen hommannut oli skyteam pbr ja hyvin toimi, ei muuta vikaa ollut kuin jotain pientä sähköissä ja se, että sai aina kuulla kavereiden naamailua. hyvin toimi sen 5500km minkä minä sillä ajoin ja hyvin oli kuulemma siihenkin asti kestänyt, kilometrejä oli kertynyt yhteensä kun sen myin jopa 14000km. ei jinkku paljoa skyteamista poikkea, laadukkaita kinkkejä kumpikin, toisin kuin ne halpaketjujen romut "köh köh baotian, honlei, skygo, kinroad köh höh"
on minulla kokemuksia hondastakin, kaveri meinaan osti semmosen halvalla projektiksi ja kunnosti. uuden koneen se siihen sai hommata kun vanha oli niin romu. ja sen uudenkin se osti käytettynä. paljon näki vaivaa ja aikaa ja rahaa kului valtavasti ennenkuin sai kuntoon. ei ne hondatkaan niin ylivertaisia ole, kyllä nekin joskus ruostuvat ja kuluvat, uusimmat honda mankit ovat sentään 10vuotta vanhoja.ja se miksei hondassa juuri sähkövikoja ole johtuu siitä että ne ovat niin tehottomat ja yksinkertaiset, valo on himmeämpi kuin kiiltomato eikä hondassa ole eres jarruvaloa tai vilkkuja. Aika moneen hondaan on muuten laitettu kinkki kone, kun vanha ei enää kestä ja uusi tulisi kalliiksi. - juu.
pv man kirjoitti:
omasta mielestäni jinshengi voi olla jopa parempi vaihtoehto kuin honda, meinaan ne hondat alkaa olla jo aika vanhoja ja vanhojen mopojen ongelma on se, että eivät meinaa olla kunnossa koskaan, heti kun on vanha vika korjattu, uusi pukkaa jo päälle.
tämän voin kokemuksella sanoa, itellä kun on ollut 2 pv:tä, toinen kesti melko huonosti ja toinen on ollut niin surullisen surkea tapaus ettei toista löydy, kun ajattelenkin sitä niin meinaa tulla itku.sitten on mulla ollut tunturi tigerikin, paska mikä paska, en koskaan uskaltanut ajaa sillä yli viiden kilometrin päähän kotoani, muttei siitä sen enempää.on mulla super sportti ja rigakin ollut ja aika paljon on niissäkin ollut vikoja.
Ensimmäinen mopo jonka olin liikenteeseen hommannut oli skyteam pbr ja hyvin toimi, ei muuta vikaa ollut kuin jotain pientä sähköissä ja se, että sai aina kuulla kavereiden naamailua. hyvin toimi sen 5500km minkä minä sillä ajoin ja hyvin oli kuulemma siihenkin asti kestänyt, kilometrejä oli kertynyt yhteensä kun sen myin jopa 14000km. ei jinkku paljoa skyteamista poikkea, laadukkaita kinkkejä kumpikin, toisin kuin ne halpaketjujen romut "köh köh baotian, honlei, skygo, kinroad köh höh"
on minulla kokemuksia hondastakin, kaveri meinaan osti semmosen halvalla projektiksi ja kunnosti. uuden koneen se siihen sai hommata kun vanha oli niin romu. ja sen uudenkin se osti käytettynä. paljon näki vaivaa ja aikaa ja rahaa kului valtavasti ennenkuin sai kuntoon. ei ne hondatkaan niin ylivertaisia ole, kyllä nekin joskus ruostuvat ja kuluvat, uusimmat honda mankit ovat sentään 10vuotta vanhoja.ja se miksei hondassa juuri sähkövikoja ole johtuu siitä että ne ovat niin tehottomat ja yksinkertaiset, valo on himmeämpi kuin kiiltomato eikä hondassa ole eres jarruvaloa tai vilkkuja. Aika moneen hondaan on muuten laitettu kinkki kone, kun vanha ei enää kestä ja uusi tulisi kalliiksi.Jinkku ja skytari ovat ne kiinan laadukkaimmat.
- ja vielä se että
juu. kirjoitti:
Jinkku ja skytari ovat ne kiinan laadukkaimmat.
skytari on se laadukkain.
- gdasfhIFEJ
ja vielä se että kirjoitti:
skytari on se laadukkain.
juu itellä on jinkku jc70y ja knightillä oon ajanu ja hyvä oli! suosittelen!
- erkki
hyvä peli kirjoitti:
pelkällä 14 imukaulalla 83? hekoheko
- Kyllä toimii
Itselläni on viime vuoden Jincheng 150cc hyvin on toiminu, ja pystyn sanomaan että toimii äärettömän hyvin..
- Kyllä toimii
Olen toki testannut katuvehkeitäkin ja ne ovat omistajien mukaan olleet vain perushuolloissa.
- terpivihaaja
mun pikkuveljellä on tollanen ja se on viritetty 72cc pytyllä ja 90cc koneen kannella ja tais olla dellorto PHBL 22 AS 4T kaasutin olla ja made in omapaja tehari ja ison etuhamppi mitä sinne saa kiinni olikohan 17 hampainen ja kyllä se liikahtaa ihan kivasti.
ja kyllä se alakerta on kestäny 72cc pytyn hyvin ainakin tähänastiset 13tkm- hajoava
kalu
- Kestää!
Itsellä ollut jinkku 5v ajellut pitkin polkuja, mehtiä ja teitä tosi hyvin kestänyt ja kestää vieläkin ei ole ollut sähkövikoja kaikki toimii imu kaulaa hieman poraillut ja rattaita vaihdellut ostanut uudet ketjut siihen 3 kertaa ja rattaat 2 krt. Eikä ole vielä jättänyt kertaakaan välille! ja kulkee sen 60-70 km/h laittamassa 70 pyttyy ja uutta teho putkea. suosittelen kaikille tosi hyvä ja kestävä värkki ei mitään moittimista!
- mankimies69
JOLLEKKIN JINNKU SIITÄ http://www.nettimoto.com/honda/monkey/1117234
- ok
hyvä on
Niissä mitään vikaa ole. Perusmopoja, mutta remontin tultua osia on liian vaikea saada!
- jinnkumies
kyllä on jinkku hyvä. itellä ollu kohta 5 vuotta ja on raiskattu! voin sanoo. vaihteet tosiaan kerran menny mutta muuten ei mitään ongelmia. kandee ostaa maksaa varmana ihtesä takasi
- paskaroope
No mielummin monkey ku knight sama kone ja just mankia jaksaa kulettaa mutta ihan hyvä lähtee pakkasella saatanan hyvin käyntii jos osaa vaa ja hieno siis kaikki jotka haukkuu nii niillä on ollu honda mutta mullakin on ollu honda monkey mutta onhan se honda parempi mutta ei lähe niin hyvin käyntii ku jinchu
- JINGheng omistaja
Kannattaa tarkistaa uudesta jinkustanne 100-150km kohdalla että onko viel öljyä, Itselläni oli uutena öljyä sopivasti mutta 130km kohdalla ei paljon yhtää. Kun uutena syö öljyä
- Kokemusta on
Jonnet ette vaa osaa vaihtaa niitä vitun vaihteita...
- honlei
itellä honlei palvellu noin 5v, mittarissa yli 17000 km ja ei vikaa!!!!!!!!
- mopediharley
Siis tuo jincheng knight (jc50q-8) on ihan hyvä menopeli kesäksi? Katsonut muita keskusteluita kyseisestä moposta joissa sanotaan että pitää virittää. Kun viritykset on tehny niin pitäisi kulkea hyvin?
- Jincheng Kight
kyllä vakiollakin kerkee. Tasasella 50-55 ja alamäkeen 60-65.
Itse ostin käytettynä, n. 6000 ajettuna. Toiminut hyvin kunnes yht äkkiä moottori sammui ylmättäen. Ja pian sytytti putkessa. Siitä sain sitten työntämällä käyntiin, ja pääsin pari kilsaa eteenpäin, ja sama toistui. Tulpassa vika ei ollut, sillä vaihdoin jo uuden. Ja sama jatkui... Ja kun antaa jäähtyä 30min niin vika ei poistu. Työntää vaan ja kohta käy. Kellään ideoita mikä vikana? - vika selvisi
Jincheng Kight kirjoitti:
kyllä vakiollakin kerkee. Tasasella 50-55 ja alamäkeen 60-65.
Itse ostin käytettynä, n. 6000 ajettuna. Toiminut hyvin kunnes yht äkkiä moottori sammui ylmättäen. Ja pian sytytti putkessa. Siitä sain sitten työntämällä käyntiin, ja pääsin pari kilsaa eteenpäin, ja sama toistui. Tulpassa vika ei ollut, sillä vaihdoin jo uuden. Ja sama jatkui... Ja kun antaa jäähtyä 30min niin vika ei poistu. Työntää vaan ja kohta käy. Kellään ideoita mikä vikana?Vika oli cdi - boxsissa. Ei muuta kun netistä uus (29€ posti) ja parissa päivässä se onkin jo postilaatikossa, ja taas mennään :D
- Tomppaz12
Itellä ollu jinkku vähä aikaa, tais entisellä omistajalla olla vähä hauskaa ku omia paskoja patentteja piti mennä tunkemaa.. Mutta asiasta hännänpäähän, hyvä peli, ei oikeestaan oo paljoo vikaa.. Vaihepolkimen vaijeri katkes ja yritän nyt vaihteeks laittaa omaa patenttia :D hyvä ajaa ja turvallinen :)
- Juuuuuuuuuu
Juu jinkku on hyvä mopedi mut tietääkö kukaan mistä vois hankkii uuden moottorin 50cc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670