Niin että aion hankkia tämän,niin että voisitteko antaa neuvoja?Ei koodeja.Sillä huijaaminen on tässä pelissä tosi tyhmää.
Heroes of Might And magic III
10
550
Vastaukset
- susi
Minkähänlaista apua tarvitsisit? Omistan itse kyseisen pelin ja olen pelannut sitä aika ahkerasti, joten mailaa kun tarvitset apua!! @80)
[email protected] - Lord Weralligator
Kun dosesta on peli tilapäisesti loppu,niin löytyykö tätä muista netti kaupoista?
- jjj
Miksi haluat kolmosen? Nythän on jo neljäskin osa tuosta pelistä?
Itse ne alunperin tuon pelityypin peleistä ole pitänyt, mutta tuota heroes4:en jälkeen on tullut sitä pelattua ainoastaan :)- c
homm4sta on saatu uskomattoman raskas ja sekava. en pitänyt, ja siirryin takaisin sarjan parhaaseen osaan; kakkoseen (ei väliä mikä niistä).
- Lord Weralligator
Olen aloittelija heroes of might and magicissa,niin miksi minun sitten suoraan pitäisi ostaa 4 osa?Sitä paitsi se on kallis.
- susku
kannattaa ostaa peli mahdollisuuksia älyttömästi ja aikaa kuluuu ite pelannu jo pari kolme kuukautta ja vielä riittää eri kenttiä ,paras ostos monkey islandin jälkeen.
- mattipatti1
joo
- Aznat
Hyvä mattipatti1, onnistuit löytämään noin 10 vuotta vanhan postauksen. :D
- Aznat
Siis noin 12 vuotta... Osaan laskea näin yöaikaan hyvin >.
Aznat kirjoitti:
Siis noin 12 vuotta... Osaan laskea näin yöaikaan hyvin >.
Kova peli se edelleen on. Ei oo varmaan ku vuosi aikaa kun viimeks pelasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671