Niin että aion hankkia tämän,niin että voisitteko antaa neuvoja?Ei koodeja.Sillä huijaaminen on tässä pelissä tosi tyhmää.
Heroes of Might And magic III
10
500
Vastaukset
- susi
Minkähänlaista apua tarvitsisit? Omistan itse kyseisen pelin ja olen pelannut sitä aika ahkerasti, joten mailaa kun tarvitset apua!! @80)
[email protected] - Lord Weralligator
Kun dosesta on peli tilapäisesti loppu,niin löytyykö tätä muista netti kaupoista?
- jjj
Miksi haluat kolmosen? Nythän on jo neljäskin osa tuosta pelistä?
Itse ne alunperin tuon pelityypin peleistä ole pitänyt, mutta tuota heroes4:en jälkeen on tullut sitä pelattua ainoastaan :)- c
homm4sta on saatu uskomattoman raskas ja sekava. en pitänyt, ja siirryin takaisin sarjan parhaaseen osaan; kakkoseen (ei väliä mikä niistä).
- Lord Weralligator
Olen aloittelija heroes of might and magicissa,niin miksi minun sitten suoraan pitäisi ostaa 4 osa?Sitä paitsi se on kallis.
- susku
kannattaa ostaa peli mahdollisuuksia älyttömästi ja aikaa kuluuu ite pelannu jo pari kolme kuukautta ja vielä riittää eri kenttiä ,paras ostos monkey islandin jälkeen.
- mattipatti1
joo
- Aznat
Hyvä mattipatti1, onnistuit löytämään noin 10 vuotta vanhan postauksen. :D
- Aznat
Siis noin 12 vuotta... Osaan laskea näin yöaikaan hyvin >.
Aznat kirjoitti:
Siis noin 12 vuotta... Osaan laskea näin yöaikaan hyvin >.
Kova peli se edelleen on. Ei oo varmaan ku vuosi aikaa kun viimeks pelasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042528
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,951775Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2111584Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141445Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2641292Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita461184- 441069
- 99943
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53883- 85865