Loimaa on tunnettu kolarista, lottovoittajista ja Loimaa MC-biisistä. Ja helvetin kalliista, ylihintaisesta yökerhostaan!!
LOIMAA
39
16528
Vastaukset
- Loimatar
Paikkakunnalla ei ole kun yksi yökerho, kilpailu ei olisi pahitteeksi.
- hfghdfhd
Totta puhut. Kilpailua pitäisi olla, että saataisiin tämä porvariperhe kuriin!!!
- yrittänyt mutta
hfghdfhd kirjoitti:
Totta puhut. Kilpailua pitäisi olla, että saataisiin tämä porvariperhe kuriin!!!
vanhoilliset asiakkaat käyttävät samoja palveluita aina. Terveisiä Seurahuoneelle vaan.
- -kia-
Ei ole kyllä vielä näkynyt kilpailijaa, siis toista yökerhoa Loimaalla. Pubeja kyllä on, mutta nehän ovat eri asia! Juu, terveisiä vaan Seurahuoneelle, ettei monopoliasemaa tarvitse silti käyttää väärin!! Hinnat vaan nousee koko ajan ja palvelu on töykeää..palautetta ei oteta vastaan ollenkaan..edes asiallista. Ja siivous on aivan oma lukunsa. Tai siis sen puute =)
- Ritu
Olen samaa mieltä !
Kilpailija ei nyt taitaisi saada jalansijaa, koska uudistunut Torni-kahvila (vie asiakkiata muilta, varmaan Seurikseltakin !) on SIISTI mesta, eikä enää sellainen räkälä kuin oli vanhassa paikassa toimiessaan.
Tyhmää, kun Seurahuone seisottaa ihmisiä jonottamassa JOULUPÄIVÄNÄ tuntikausia ovensa takana, vaikka sisällä kyllä on tilaa ! Eivätkö tajua, päästäisivät nopeampaan tahtiin sisään, niin saisivat enemmän myytyä viinaa !
Tuntuu siltä, että pitivät jonoa ulkona osittain VAIN näytillä, jotta ihmiset himoitsisivat oikein laumoina jonottamaan.
-
En ole käynyt Huittisten Seuriksella koskaan, onkos se yhtään tasokkaampi paikka kuin Loimaan vastaava ? - Kävin kerran, ovella
Ritu kirjoitti:
Olen samaa mieltä !
Kilpailija ei nyt taitaisi saada jalansijaa, koska uudistunut Torni-kahvila (vie asiakkiata muilta, varmaan Seurikseltakin !) on SIISTI mesta, eikä enää sellainen räkälä kuin oli vanhassa paikassa toimiessaan.
Tyhmää, kun Seurahuone seisottaa ihmisiä jonottamassa JOULUPÄIVÄNÄ tuntikausia ovensa takana, vaikka sisällä kyllä on tilaa ! Eivätkö tajua, päästäisivät nopeampaan tahtiin sisään, niin saisivat enemmän myytyä viinaa !
Tuntuu siltä, että pitivät jonoa ulkona osittain VAIN näytillä, jotta ihmiset himoitsisivat oikein laumoina jonottamaan.
-
En ole käynyt Huittisten Seuriksella koskaan, onkos se yhtään tasokkaampi paikka kuin Loimaan vastaava ?mutta jostain roskiksesta heränneiden keskikaljaporukoiden virttyneet naamat veivät ruokahalun. Tarttis laittaa oma karsina omalla sisäänkäynnillä niille, tukeva väliseinä erottamaan. Ei ole tornikahvilasta sosikselle vastusta.
Taitaa olla Huittisten sosis hiljainen paikka, Loimaa menee vielä kun on vanhoillista porvarisväkeä asiakkaina. - Ritu
Kävin kerran, ovella kirjoitti:
mutta jostain roskiksesta heränneiden keskikaljaporukoiden virttyneet naamat veivät ruokahalun. Tarttis laittaa oma karsina omalla sisäänkäynnillä niille, tukeva väliseinä erottamaan. Ei ole tornikahvilasta sosikselle vastusta.
Taitaa olla Huittisten sosis hiljainen paikka, Loimaa menee vielä kun on vanhoillista porvarisväkeä asiakkaina.Joo, en tarkoittanutkaan, että Tornikahvila kilpailisi yökerhon eli Loimaan Seurahuoneen kanssa. Selitin siis huonosti, tarkoitin että Torni on siistiytynyt entisestä paikasta, joka oli KAMALA räkälä !
Lintuparvelta uusi Torni ainakin on vienyt asiakkaita (kuten Seilori aikoinaan), mutta joulupäivänä oli Parvi todella täynnä ! En ole ikinä nähnyt siellä niin paljon ihmisiä !
Varmaan Tornissa käy yhä sitä kantajengiä (= räkä-porukkaa), joka kävi wanhassakin paikassa.
Kyllä sellainen roskalaatikko-sakki tosiaan mielialan laskee, mutta itse kai olen sitten tottunut näkemään heitä muuallakin (katu, ruokakaupat ym), koska täällä olen ikäni asunut, joten en enää kauhistu, vaikka heitä jossain näenkin. Tietenkään EN itse halua olla missään tekemisissä sellaisten kanssa.
En ole uudessa (enkä wanhassakaan) Tornissa syömässä käynyt, joten en tiedä, mutta muutamat ovat kehuneet uudessa olevan hyvät ruoat !
Porvariväki sitten ilm. diggaa Loimaan Seurista, vaikka taso ei olekaan kummoinen. Ehkä se johtuu osittain siitä, kun ovat tottuneet siellä käymään, niin wanhasta tottumuksesta menevät sinne, eivätkä edes osaa vaatia parempaa ... - Loimatar
Ritu kirjoitti:
Joo, en tarkoittanutkaan, että Tornikahvila kilpailisi yökerhon eli Loimaan Seurahuoneen kanssa. Selitin siis huonosti, tarkoitin että Torni on siistiytynyt entisestä paikasta, joka oli KAMALA räkälä !
Lintuparvelta uusi Torni ainakin on vienyt asiakkaita (kuten Seilori aikoinaan), mutta joulupäivänä oli Parvi todella täynnä ! En ole ikinä nähnyt siellä niin paljon ihmisiä !
Varmaan Tornissa käy yhä sitä kantajengiä (= räkä-porukkaa), joka kävi wanhassakin paikassa.
Kyllä sellainen roskalaatikko-sakki tosiaan mielialan laskee, mutta itse kai olen sitten tottunut näkemään heitä muuallakin (katu, ruokakaupat ym), koska täällä olen ikäni asunut, joten en enää kauhistu, vaikka heitä jossain näenkin. Tietenkään EN itse halua olla missään tekemisissä sellaisten kanssa.
En ole uudessa (enkä wanhassakaan) Tornissa syömässä käynyt, joten en tiedä, mutta muutamat ovat kehuneet uudessa olevan hyvät ruoat !
Porvariväki sitten ilm. diggaa Loimaan Seurista, vaikka taso ei olekaan kummoinen. Ehkä se johtuu osittain siitä, kun ovat tottuneet siellä käymään, niin wanhasta tottumuksesta menevät sinne, eivätkä edes osaa vaatia parempaa ...Todella hyväruoka ja palvelu. Mies tarjoilija osaa hommansa, ottaa huomioon myös murkku-ikäiset lapset. Porvarissa ei mitään vikaa. Naapurissa Forssassa on demarit vallassa ja siellä ei ole mitään, kaikki yrittäjyyttä vastaan.
- Ritu
Loimatar kirjoitti:
Todella hyväruoka ja palvelu. Mies tarjoilija osaa hommansa, ottaa huomioon myös murkku-ikäiset lapset. Porvarissa ei mitään vikaa. Naapurissa Forssassa on demarit vallassa ja siellä ei ole mitään, kaikki yrittäjyyttä vastaan.
Olen kerran (31.12.2003.) syönyt Pihvilinnassa. Palvelu oli asiallista ja ruoka hyvää !
Itsekin olen porvari, eikä minulla ole heitä vastaan mitään. Mutta silti Seuriksen palvelu tökkii joiltakin kohdin.
Forssassa on Sedu Koskisen yökerho, jossa en ole käynyt. Millaista palvelua siellä saa ? - gfgd
Ritu kirjoitti:
Olen kerran (31.12.2003.) syönyt Pihvilinnassa. Palvelu oli asiallista ja ruoka hyvää !
Itsekin olen porvari, eikä minulla ole heitä vastaan mitään. Mutta silti Seuriksen palvelu tökkii joiltakin kohdin.
Forssassa on Sedu Koskisen yökerho, jossa en ole käynyt. Millaista palvelua siellä saa ?En pidä yleensäkään Seurahuoneen ruoasta..Ankkuri hakkaa sen mennentullen! palvelu on ihan ok, mutta annokset kamalia.
- Ritu
gfgd kirjoitti:
En pidä yleensäkään Seurahuoneen ruoasta..Ankkuri hakkaa sen mennentullen! palvelu on ihan ok, mutta annokset kamalia.
Seuriksella olen syönyt siis vain kerran ja sain ihan hyvää ruokaa ja palvelua.
Ankkurissa sen sijaan olen syönyt vaikka miten monta kertaa ja AINA sinne haluan uudelleen mennä aterioimaan !!! Rauhallinen paikka ja ottavat erityisruokavaliotkin huomioon ... - Loimatar
Ritu kirjoitti:
Seuriksella olen syönyt siis vain kerran ja sain ihan hyvää ruokaa ja palvelua.
Ankkurissa sen sijaan olen syönyt vaikka miten monta kertaa ja AINA sinne haluan uudelleen mennä aterioimaan !!! Rauhallinen paikka ja ottavat erityisruokavaliotkin huomioon ...Ankkuripaikassa hyvä ruoka ja parhaat salaattikastikkeet, mutta nuhruinen paikka.
Kalusteet olleet aikansa, Pihvilinnassa parempi. - Xerox
Ritu kirjoitti:
Joo, en tarkoittanutkaan, että Tornikahvila kilpailisi yökerhon eli Loimaan Seurahuoneen kanssa. Selitin siis huonosti, tarkoitin että Torni on siistiytynyt entisestä paikasta, joka oli KAMALA räkälä !
Porvariväki sitten ilm. diggaa Loimaan Seurista, vaikka taso ei olekaan kummoinen. Ehkä se johtuu osittain siitä, kun ovat tottuneet siellä käymään, niin wanhasta tottumuksesta menevät sinne, eivätkä edes osaa vaatia parempaa ...Minä käyn Seurahuoneella VAIN, koska ei ole muutakaan paikkaa..en siis tavan vuoksi! Käyn myös Tornissa, Kukossa ja Parvessa. Mutta kyllä tanssimaankin pitää joskus päästä..hintoja tosiaan viosi laskea ja siivousta parantaa. Eivätkö omistajat ole kuulleet Happy Houreista, vai rahanahneusko taas esteenä??
- Ritu
Loimatar kirjoitti:
Ankkuripaikassa hyvä ruoka ja parhaat salaattikastikkeet, mutta nuhruinen paikka.
Kalusteet olleet aikansa, Pihvilinnassa parempi.Totta on, että Ankkurin sisustus on kulunut vuosien saatossa. Tottakai Pihvilinna on siistimpi sisustukseltaan, koska on uudistettu/laajennettu. Silti tykkään käydä Ankkurissa syömässä, joten mutta makunsa kullakin ...
- Ritu
Xerox kirjoitti:
Minä käyn Seurahuoneella VAIN, koska ei ole muutakaan paikkaa..en siis tavan vuoksi! Käyn myös Tornissa, Kukossa ja Parvessa. Mutta kyllä tanssimaankin pitää joskus päästä..hintoja tosiaan viosi laskea ja siivousta parantaa. Eivätkö omistajat ole kuulleet Happy Houreista, vai rahanahneusko taas esteenä??
Tuokin on totta, että tanssimaankin on kiva välillä päästä ja sehän ei Loimaalla talvella onnistu muualla kuin Seuriksella, Loimirannan lisäksi (joka on tainnut jäädä vallan paitsioon ?).
Seuriksella on ollut Happy Houreja ainakin joskus uuden vuoden aattona, kun meni tarpeeksi ajoissa sisään (ilmoitettu lehdessä, mihin aikaan Happy Hour alkoi). Ja discon puolella taitaa olla vähän useammin ... en ole selvillä, koska yleensä vain pikaisesti poikkean discossa. Ei siellä "teinien" keskellä jaksa tällainen kohta 4-kymppinen olla ... vaikka tykkääkin rockista ! - Loimatar
Ritu kirjoitti:
Tuokin on totta, että tanssimaankin on kiva välillä päästä ja sehän ei Loimaalla talvella onnistu muualla kuin Seuriksella, Loimirannan lisäksi (joka on tainnut jäädä vallan paitsioon ?).
Seuriksella on ollut Happy Houreja ainakin joskus uuden vuoden aattona, kun meni tarpeeksi ajoissa sisään (ilmoitettu lehdessä, mihin aikaan Happy Hour alkoi). Ja discon puolella taitaa olla vähän useammin ... en ole selvillä, koska yleensä vain pikaisesti poikkean discossa. Ei siellä "teinien" keskellä jaksa tällainen kohta 4-kymppinen olla ... vaikka tykkääkin rockista !Käykö Seuriksella tanssivaa porukkaa? Kävin kesällä Pappisten tanssien jälkeen ja sama porukka melkein oli siellä jatkoilla. Tunnen muutaman hyvän mies tanssijan Loimaalta, mut ne ei tiettävästi enää käy siellä. Siis pääsekö siellä vieraat naiset tanssimaan?Onko seka haku?
- Ritu
Loimatar kirjoitti:
Käykö Seuriksella tanssivaa porukkaa? Kävin kesällä Pappisten tanssien jälkeen ja sama porukka melkein oli siellä jatkoilla. Tunnen muutaman hyvän mies tanssijan Loimaalta, mut ne ei tiettävästi enää käy siellä. Siis pääsekö siellä vieraat naiset tanssimaan?Onko seka haku?
Kyllä Seuriksella on sekahaku.
Siellä on valitettavasti liian pieni (kuten rafloissa yleensä) tanssilattia ja varsinkin loppuyöstä miehet liian juopuneita eli ei tanssiminen välttämättä suju.
Näkyy siellä olevan paljon niitäkin mieheiä paikalla, jotka eivät ilm. tanssi lainkaan eli ovat vain juomisen vuoksi liikenteessä.
En ole itse aikoihin tanssinut siellä, koska en diggaa iskelmämusiikkia ! En osaa sanoa pääseekö siellä vieras nainen tanssimaan, koska en ole seurannut tilannetta. Mutta kyllähän siellä parejakin (vain vähän juoneitakin) on liikkeellä, eivätkä he välttämättä tanssi kuin keskenään.
Joskus sinne tuli Pappisista SELVÄÄKIN väkeä jatkoille.
- Kerrankin pääsin parketille todella hyvän tanssijan (itse ole huippu, mutta osasin, kun hyvin vietiin !) kanssa, joka oli selvä ja muuten fiksu, mutta ryhtyikin lopulta iskemään minua ! Koska en mistään lähde minkään miehen kanssa yhden yön juttuihin, niin ko. miespä katsoi itsellään (minua vanhempi) olevan luvan haukkua minua ! Kummallista muuten, mutta hyvä tanssikokemus silti.
Onko Sinulla kokemusta Loimirannan parketista ? - Ritu
Loimatar kirjoitti:
Todella hyväruoka ja palvelu. Mies tarjoilija osaa hommansa, ottaa huomioon myös murkku-ikäiset lapset. Porvarissa ei mitään vikaa. Naapurissa Forssassa on demarit vallassa ja siellä ei ole mitään, kaikki yrittäjyyttä vastaan.
Forssahan on aina ollut ns. PUNAINEN kaupunki !
Tuli mieleeni, kummallisesti Forssan demarit sitten ajattelevat, jos ei saisi mitään yrittäjiä/yrityksiä olla !? Mistäs demarit sitten luulevat saavansa tarvitsemiaan palveluja ??? Käyvätkö esim. muilla paikkakunnilla, jos/kun eivät ilm. kateutensa vuoksi voi hyödyttää oman paikkakuntansa elinkeinonharjoittajia ... ?
Sitä paitsi, voihan vasemmistolainenkin olla yrittäjä. - Xerox
Ritu kirjoitti:
Seuriksella on ollut Happy Houreja ainakin joskus uuden vuoden aattona, kun meni tarpeeksi ajoissa sisään (ilmoitettu lehdessä, mihin aikaan Happy Hour alkoi). Ja discon puolella taitaa olla vähän useammin ... en ole selvillä, koska yleensä vain pikaisesti poikkean discossa. Ei siellä "teinien" keskellä jaksa tällainen kohta 4-kymppinen olla ... vaikka tykkääkin rockista !Olen päälle parikymppinen, tarkoitin ihan siis sitä discopuolta, jossa "jorataan"..=) Häppäreitä on joo kerran puolessa vuodessa, tunti kerrallaan. Mutta ei koskaan normaaleina pe tai la-iltoina! Yläkerrassa onkin kai ihan siistiä, discossa lasinsirut narskuu jaloissa ja pöydät tahmeina viinasta. Ja jos uskallat mennä ystävällisesti pyytämään, josko joku ehtisi niitä siivoamaan, tulee kiukkuinen tiuskaisu päin naamaa..palkkaisivat lisää henkilökuntaa (ei voi, se maksaa) tai irrottaisivat yhden henkilön 10 minuutiksi siivoamaan (viinan myynti kärsii). Ja huom, viime torstain? lehdessä ilmoitus, la 4e sisälle, mutta maksoikin 5e..sehän ei ole laillista?! Noh, odotellaan sitä kilpailijaa vielä..=)
- Loimatar
Ritu kirjoitti:
Kyllä Seuriksella on sekahaku.
Siellä on valitettavasti liian pieni (kuten rafloissa yleensä) tanssilattia ja varsinkin loppuyöstä miehet liian juopuneita eli ei tanssiminen välttämättä suju.
Näkyy siellä olevan paljon niitäkin mieheiä paikalla, jotka eivät ilm. tanssi lainkaan eli ovat vain juomisen vuoksi liikenteessä.
En ole itse aikoihin tanssinut siellä, koska en diggaa iskelmämusiikkia ! En osaa sanoa pääseekö siellä vieras nainen tanssimaan, koska en ole seurannut tilannetta. Mutta kyllähän siellä parejakin (vain vähän juoneitakin) on liikkeellä, eivätkä he välttämättä tanssi kuin keskenään.
Joskus sinne tuli Pappisista SELVÄÄKIN väkeä jatkoille.
- Kerrankin pääsin parketille todella hyvän tanssijan (itse ole huippu, mutta osasin, kun hyvin vietiin !) kanssa, joka oli selvä ja muuten fiksu, mutta ryhtyikin lopulta iskemään minua ! Koska en mistään lähde minkään miehen kanssa yhden yön juttuihin, niin ko. miespä katsoi itsellään (minua vanhempi) olevan luvan haukkua minua ! Kummallista muuten, mutta hyvä tanssikokemus silti.
Onko Sinulla kokemusta Loimirannan parketista ?Kerran olen ollut tansseissa siellä ja ikäni muistan. Oli kaunista katsella,kun junat meni.
Ei ollut mun paikkani, vaikka tanssia sai.
Portsari oli komea. Tästä on aikaa ainakin 4 vuotta. Paikkaa on varmasti remontoitu sen jälkeen. Tunkkainen pimeä paikka silloin ennen. - Ritu
Xerox kirjoitti:
Olen päälle parikymppinen, tarkoitin ihan siis sitä discopuolta, jossa "jorataan"..=) Häppäreitä on joo kerran puolessa vuodessa, tunti kerrallaan. Mutta ei koskaan normaaleina pe tai la-iltoina! Yläkerrassa onkin kai ihan siistiä, discossa lasinsirut narskuu jaloissa ja pöydät tahmeina viinasta. Ja jos uskallat mennä ystävällisesti pyytämään, josko joku ehtisi niitä siivoamaan, tulee kiukkuinen tiuskaisu päin naamaa..palkkaisivat lisää henkilökuntaa (ei voi, se maksaa) tai irrottaisivat yhden henkilön 10 minuutiksi siivoamaan (viinan myynti kärsii). Ja huom, viime torstain? lehdessä ilmoitus, la 4e sisälle, mutta maksoikin 5e..sehän ei ole laillista?! Noh, odotellaan sitä kilpailijaa vielä..=)
EI henkilökunnan kuulu käyttäytyä tiuskien asiakkaille, nuorillekaan ! Huonoa asiakaspalvelua tuollainen ... ja asiakkaista se heidänkin leipänsä on kiinni !
Seuriksen yläkerrassakin on kyllä toisinaan lasinsiruja lattialla ja viinaakin, joskus oksennustakin !
Pian tasan vuosi sitten minua tosiaan nolotti/harmitti, kun erään paikallisen ihmisen 50-vuotis-synttäreiltä tuli ulkopaikkakuntalaista (= toiselta puolelta maata) porukkaa jatkoille Seurikselle. Ja just sillä kertaa yläkerrassa olikin oksennusta lattialla (eteisessä), eikä sitä edes siivottu pois, vaan tarjoilija heitteli päälle jotain vaaleaa jauhetta. Kummallista touhua, koska sehän on vaarallistakin, joku voi liukastua siihen ! Saivatpahan siis todella hyvän kuvan paikasta vieraat ihmiset, jotka halusivat nähdä paikkakunnan ainoan yökerhon.
-
Huomasin viime torstain paikallislehdessä Seuriksen ilmoituksen ja oikein ihmettelin, miten siinä launtain pääsymaksu on VAIN 4 €, vaikka on ollut jo pitkään 5 € !!!
- Jos (?) kyseessä ei ollut painovirhe, niin tuollainenhan on harhaan johtamista - ja tuskin laillistakaan !
Muistan, yhtenä kevättalvena (ehkä 2003 ?) Seuris nosti lauantai-pääsymaksun yht´äkkiä 5 euroon ja pitivät sen kevään. Sitten ilm. olikin pakko palata taas 4 euroon, koska taisi väki vähetä ...
Ihmettelen myös sitä, kun he kehtasivat kesällä 2005 kiskoa AINA lauantaisin pääsymaksun ! Tosin, jos meni jo ennen klo 24.00. -> pääsi ilmaiseksi, mutta kuka sinne siihen aikaan vielä meneekään ? Ei varmasti monikaan ...
- Aiempina kesinä on päässyt ilmaiseksi, sekä perjantaina että lauantaina.
- Jos olisivat järkeviä, niin olisivat ottaaneet ainakin pienemmän maksun kesällä ja /tai päästäneet ilmaiseksi, niin olisi varmaan ollut enemmän asiakkaitakin !
Lintuparveen(kin) maksaa sisäänpääsy, mutta se on VAIN 1 € ! No, siellä ei olekaan esiintyjiä yleensä. - Ritu
Loimatar kirjoitti:
Kerran olen ollut tansseissa siellä ja ikäni muistan. Oli kaunista katsella,kun junat meni.
Ei ollut mun paikkani, vaikka tanssia sai.
Portsari oli komea. Tästä on aikaa ainakin 4 vuotta. Paikkaa on varmasti remontoitu sen jälkeen. Tunkkainen pimeä paikka silloin ennen.Loimirannassa olin vuosi aikaa yksityistilaisuudesa, jonka päätteeksi oli tanssia. Parkettia ei tullut testattua osaltani.
Paikkaa on tosiaan kuulemma remontoitu, mutta silti se ei ollut minun makuuni. Ja kaiken huipuksi ainakin naisten vessassa HAISI virtsa, joten inhottavalta tuntui ! Melko kylmäkin vessassa oli.
Myöhemmin oli paikallislehden yleisönosastossa kirjoitus, jossa kerrottiin vessojen olleen epäkunnossa jonakin perjantaina, kun siellä oli joku esiintyjäkin. Ihmiset joutuivat menemään ulos (= nurkan taakse) tarpeilleen. Tottakai vessakin voi mennä rikki, mutta sellaista tilannetta varten voisi/tulisi olla varasysteemi ... vaikka ns. ulkohuussi, joka oikein hoidettuna on siisti ! - Xerox
Ritu kirjoitti:
EI henkilökunnan kuulu käyttäytyä tiuskien asiakkaille, nuorillekaan ! Huonoa asiakaspalvelua tuollainen ... ja asiakkaista se heidänkin leipänsä on kiinni !
Seuriksen yläkerrassakin on kyllä toisinaan lasinsiruja lattialla ja viinaakin, joskus oksennustakin !
Pian tasan vuosi sitten minua tosiaan nolotti/harmitti, kun erään paikallisen ihmisen 50-vuotis-synttäreiltä tuli ulkopaikkakuntalaista (= toiselta puolelta maata) porukkaa jatkoille Seurikselle. Ja just sillä kertaa yläkerrassa olikin oksennusta lattialla (eteisessä), eikä sitä edes siivottu pois, vaan tarjoilija heitteli päälle jotain vaaleaa jauhetta. Kummallista touhua, koska sehän on vaarallistakin, joku voi liukastua siihen ! Saivatpahan siis todella hyvän kuvan paikasta vieraat ihmiset, jotka halusivat nähdä paikkakunnan ainoan yökerhon.
-
Huomasin viime torstain paikallislehdessä Seuriksen ilmoituksen ja oikein ihmettelin, miten siinä launtain pääsymaksu on VAIN 4 €, vaikka on ollut jo pitkään 5 € !!!
- Jos (?) kyseessä ei ollut painovirhe, niin tuollainenhan on harhaan johtamista - ja tuskin laillistakaan !
Muistan, yhtenä kevättalvena (ehkä 2003 ?) Seuris nosti lauantai-pääsymaksun yht´äkkiä 5 euroon ja pitivät sen kevään. Sitten ilm. olikin pakko palata taas 4 euroon, koska taisi väki vähetä ...
Ihmettelen myös sitä, kun he kehtasivat kesällä 2005 kiskoa AINA lauantaisin pääsymaksun ! Tosin, jos meni jo ennen klo 24.00. -> pääsi ilmaiseksi, mutta kuka sinne siihen aikaan vielä meneekään ? Ei varmasti monikaan ...
- Aiempina kesinä on päässyt ilmaiseksi, sekä perjantaina että lauantaina.
- Jos olisivat järkeviä, niin olisivat ottaaneet ainakin pienemmän maksun kesällä ja /tai päästäneet ilmaiseksi, niin olisi varmaan ollut enemmän asiakkaitakin !
Lintuparveen(kin) maksaa sisäänpääsy, mutta se on VAIN 1 € ! No, siellä ei olekaan esiintyjiä yleensä.Tosiaan, ennen sentään KESÄT ilmaseksi sisään, ei enää sitäkään! Tuosta, että lintuparveen 1 euro, Seurahuoneelle 5 euroa kun esiintyjiä: nimenomaan, ymmärtäisin jotenkuten tämän hirmuisen pääsymaksun alakertaan, jos SIELLÄ olisi edes joskus esiintyjiä! Kun yläkerrassa joku esiintyy, pitää discoon menijöidenkin tästä maksaa. Joskus harvoin ylä-ja alakerta on ns "erotettu", esim yläkerrassa nimekkäämpi esiintyjä, silloin alakertaan ei välttämättä maksa. Tämäkin on suunniteltu kyllä niin, että nimekkäät esiintyjät ovat aina perjantaisin (alakerta muutenkin ilmainen)ja sisälle maksaa silloin 10 euroa! Huhhei! Oikein hävettää kun tulee tuttuja käymään "isosta maailmasta" ja kauhistelevat tuppukylän yökerhon hintoja! Kun vain saisi ihmiset "barrikaadeille" niin jotain voisi hinnoille tapahtuakin..ei todellakaan muuten!
- Ritu
Xerox kirjoitti:
Tosiaan, ennen sentään KESÄT ilmaseksi sisään, ei enää sitäkään! Tuosta, että lintuparveen 1 euro, Seurahuoneelle 5 euroa kun esiintyjiä: nimenomaan, ymmärtäisin jotenkuten tämän hirmuisen pääsymaksun alakertaan, jos SIELLÄ olisi edes joskus esiintyjiä! Kun yläkerrassa joku esiintyy, pitää discoon menijöidenkin tästä maksaa. Joskus harvoin ylä-ja alakerta on ns "erotettu", esim yläkerrassa nimekkäämpi esiintyjä, silloin alakertaan ei välttämättä maksa. Tämäkin on suunniteltu kyllä niin, että nimekkäät esiintyjät ovat aina perjantaisin (alakerta muutenkin ilmainen)ja sisälle maksaa silloin 10 euroa! Huhhei! Oikein hävettää kun tulee tuttuja käymään "isosta maailmasta" ja kauhistelevat tuppukylän yökerhon hintoja! Kun vain saisi ihmiset "barrikaadeille" niin jotain voisi hinnoille tapahtuakin..ei todellakaan muuten!
Totta puhut jälleen !
-
Ainakin kerran (pe 19.09.2003) oli Seuriksella typerästi laitettu, kun discossa esiintyi kaksi stripparia (mies & nainen), niin olikin PAKKO maksaa alakertaan VAIN vessaankin päästäkseen pääsymaksu, vaikkei stripparit olisikaan pätkää-
kään kiinnostaneet ! Eli lipunmyynti oli tavanomaisella paikallaan, eikä oltu laitettu vasta alakertaan (myöhemmällä kertaa oli, kun taas stripparit), discon ovensuuhun.
Yläkerrastahan pääsee ns. "vanhaan vessaan" (ainakin lauantaisin, kun toinenkin ravintolasali käytössä), mutta tuolloin paljeovi oli kiinni ja käskettiin mennä alakertaan (= maksettava 5 € ) !
Kyllä heillä näyttää olevan keinonsa rahastaa ...
Kerran joulupäivänä joku "isosta maailmasta" (Tku/Tre) tullut jonottaja ihmetteli, miten täällä joutuu jonottamaan KAUAN, kun ei Hesassa-
kaan samoin joudu !?
Nimekkäitä esiintyjiä Seuris ottaa varmaan siksikin perjantaisin, koska silloin nämä ovat lauantaita halvempia !
"Barrikaadeille" pitäisi tosiaan nousta, EI tämä monopoli-yritys muuten tapojaan muuta/paranna !
Ihmisten pitäisi "äänestää jaloillaan" eli päättää isoin joukoin olla pois Seurikselta, mutta eihän se onnistu, koska on ne vakiporukat, jotka siellä usein käyvät. Eikä tosiaan ole muuta paikkaa, jos haluaa tanssia (= yläkerta).
- Monen asiakkaan olen kuullut Seuriksella sanovan, ettei tykkää, mutta liikkeellä taas, koska EI ole muutakaan paikkaa ! - wiips
Xerox kirjoitti:
Olen päälle parikymppinen, tarkoitin ihan siis sitä discopuolta, jossa "jorataan"..=) Häppäreitä on joo kerran puolessa vuodessa, tunti kerrallaan. Mutta ei koskaan normaaleina pe tai la-iltoina! Yläkerrassa onkin kai ihan siistiä, discossa lasinsirut narskuu jaloissa ja pöydät tahmeina viinasta. Ja jos uskallat mennä ystävällisesti pyytämään, josko joku ehtisi niitä siivoamaan, tulee kiukkuinen tiuskaisu päin naamaa..palkkaisivat lisää henkilökuntaa (ei voi, se maksaa) tai irrottaisivat yhden henkilön 10 minuutiksi siivoamaan (viinan myynti kärsii). Ja huom, viime torstain? lehdessä ilmoitus, la 4e sisälle, mutta maksoikin 5e..sehän ei ole laillista?! Noh, odotellaan sitä kilpailijaa vielä..=)
Perjantaina jotain puolialastomia ukkoja hyppimässä (vrt stripparit!) ja 7 euroa sisälle! Lauantaina ei mitään ohjelmaa ja 5 euroa sisälle. Miksei edes NARIKKA voi sisältyä pääsymaksun hintaan?! Sekin on taas erikseen 1,20 euroa!
- Ritu
wiips kirjoitti:
Perjantaina jotain puolialastomia ukkoja hyppimässä (vrt stripparit!) ja 7 euroa sisälle! Lauantaina ei mitään ohjelmaa ja 5 euroa sisälle. Miksei edes NARIKKA voi sisältyä pääsymaksun hintaan?! Sekin on taas erikseen 1,20 euroa!
Lintuparvessa narikka sisältyy pääsymaksuun, vaikka siellä onkin halpa pääsymaksu.
Ja Seuriksella oli jo kauan ennen narikan hintana 1,20 €, vaikka Ankkurissakin vielä oli 1 € ! Nykyään en tiedä Ankkurin narikka-hintaa, koska en ole ollut siellä niin, että olisin jättänyt takin säilytykseen. - Ritu
wiips kirjoitti:
Viime yönä pääsi ainakin jo klo : 02.45. ilmaiseksi sisään Seurikselle eli olivat lopettaneet rahastuksen (7 €) ...
Tosin siihen aikaan ei kauheasti enää porukkaa ollut, mutta ei ollut muissakaan ravintoloissa, joten vaikuttaakohan TIPATON TAMMIKUU asiaan ? - dooris
Ritu kirjoitti:
Viime yönä pääsi ainakin jo klo : 02.45. ilmaiseksi sisään Seurikselle eli olivat lopettaneet rahastuksen (7 €) ...
Tosin siihen aikaan ei kauheasti enää porukkaa ollut, mutta ei ollut muissakaan ravintoloissa, joten vaikuttaakohan TIPATON TAMMIKUU asiaan ?Antoivatko ne ilmaiseksi jotain?! Tosin kuulin, että kun joku oli menossa sisään, portsari sanoi ettei kannata maksaa 7 euroa, ei täällä ole ketään! =) Ihmekkään noilla hinnoilla!
- Ritu
dooris kirjoitti:
Antoivatko ne ilmaiseksi jotain?! Tosin kuulin, että kun joku oli menossa sisään, portsari sanoi ettei kannata maksaa 7 euroa, ei täällä ole ketään! =) Ihmekkään noilla hinnoilla!
Ei siellä paljon porukkaa varmaan ollut ollut aikaisemminkaan (= ennen kuin menin), koska tuollainen hinta !
Joskun ennenkin on ollut niin, että kun joku kuuluisampi esiintyjä (esim. Frederik) on jo lopettanut osuutensa, niin pääsymaksu poistuu (vaikka hänen bändinsä jatkaakin). Ja niinhän sen kuuluisikin olla, koska perjantaisin ei yleensäkään ole maksua !
Ihme kyllä, vettä olen kerran saanut baaritiskiltä yläkerrassa ilmaiseksi ! Vaikken ostanutkaan muuta ... joskus ainakin on vettä saanut oluen tai drinkin kanssa ostettuna maksutta. - tiituski
Ritu kirjoitti:
Ei siellä paljon porukkaa varmaan ollut ollut aikaisemminkaan (= ennen kuin menin), koska tuollainen hinta !
Joskun ennenkin on ollut niin, että kun joku kuuluisampi esiintyjä (esim. Frederik) on jo lopettanut osuutensa, niin pääsymaksu poistuu (vaikka hänen bändinsä jatkaakin). Ja niinhän sen kuuluisikin olla, koska perjantaisin ei yleensäkään ole maksua !
Ihme kyllä, vettä olen kerran saanut baaritiskiltä yläkerrassa ilmaiseksi ! Vaikken ostanutkaan muuta ... joskus ainakin on vettä saanut oluen tai drinkin kanssa ostettuna maksutta.vesi kuuluisi olla ilmainen AINAKIN jos ostaa jotain muuta, esim siiderin..! Eipä ole seurahuonella..kysyin kerran, enpä saanut. "Jäävesi on 1 euro aina!"
- Saija
tiituski kirjoitti:
vesi kuuluisi olla ilmainen AINAKIN jos ostaa jotain muuta, esim siiderin..! Eipä ole seurahuonella..kysyin kerran, enpä saanut. "Jäävesi on 1 euro aina!"
Kyllä se vesi muuallakin maksaa.Toisissa paikoissa vähemmän. Mitä tietoo Loimaan vartijoista?
- Ritu
tiituski kirjoitti:
vesi kuuluisi olla ilmainen AINAKIN jos ostaa jotain muuta, esim siiderin..! Eipä ole seurahuonella..kysyin kerran, enpä saanut. "Jäävesi on 1 euro aina!"
Siitä on jo aikaa (vuosi-pari ainakin), kun Seuriksella sai vettä ilmaiseksi, jos osti samalla vaikka siiderin.
- Siis pelkkää vettä, ilman jäitä ! En voi juoda jäiden kanssa, koska saan kurkkukivun herkästi.
Olin kesällä 2005 Tampereella eräässä yökerhossa. Kaverini osti oluen ja samalla sain vettä ilmaiseksi. Olimme myös Yläneen Valasrannalla tansseissa, jolloin hän osti limsaa ja minä sain vettä ohessa maksutta.
- Joten lienee aika yleinen käytäntö muualla, paitsi Loimaan Seurahuoneella ! - Ritu
Saija kirjoitti:
Kyllä se vesi muuallakin maksaa.Toisissa paikoissa vähemmän. Mitä tietoo Loimaan vartijoista?
Siis tarkoitatko nyt vartijoita (= vartioliikkeen miehet) vaiko portsareita, joita heitäkin joku vartjoiksi kutsuu ?
Voisitko selventää, "mitä tietoa" tarkoitat ? - Saija
Ritu kirjoitti:
Siis tarkoitatko nyt vartijoita (= vartioliikkeen miehet) vaiko portsareita, joita heitäkin joku vartjoiksi kutsuu ?
Voisitko selventää, "mitä tietoa" tarkoitat ?Olisin vaan halunnut tietää millasia ovat näin ihmisenä. Yleensä poliiseissa ja vartijoissa on jotain ylimääräistä.Kilpailua ei taida olla vartijoillakaan?
- Ritu
Saija kirjoitti:
Olisin vaan halunnut tietää millasia ovat näin ihmisenä. Yleensä poliiseissa ja vartijoissa on jotain ylimääräistä.Kilpailua ei taida olla vartijoillakaan?
Tunnen jotenkin sekä poliisin että vartijan, siis kaksi eri henkilöä ja miehiä. Kummatkin olen nähnyt sekä työ- että vapaa-ajalla. Molemmat ovat käyttäytyneet minua kohtaan asial-lisesti vapaa-ajallaan, joten Ei negatiivista sanottavaa !
Tottakai heillä on työssään tietty rooli ja velvoitteet, joten kenestäkään ei voi täysin tietää, millainen pohjimmiltaan on, koska ei paremmin tunne.
*
Kirjoitit :
- "Kilpaijia ei taida olla vartijoillakaan ?"
Tarkoittanet, ettei ole kilpailua "miesmarkki-
noilla" ?
- Ehkäpä ihmiset jotenkin kammoksuvat juuri em. alojen edustajia ? En nyt tarkoita Sinua, vaan yleensä !
Itse ajattelen : EI sillä ole mitään merkitystä, mikä ammatti ihmisellä on, vaan se on tärkeintä, millainen ihminen on ajatuksiltaan/tavoiltaan.
- sälli seinäjoelta
Joulukuussa 2005 poikkesin sukulaisteni luona Loimaalla ja käytiin serkkupojan kanssa lasillisella (jos toisellakin..) ravintola lintuparvessa. en ole sen illan jälkeen unohtanut tätä nuorta baarimikko neitosta ja hänen lumoavia silmiään..
- iloinenalkoholisti
Lintuparvi??
Käväisin siellä,siitä on jo aikaa varmaan kaksikymmentävuotta.
Uskomatonta,yleensä monet ovat muuttaneet nimensä joksikin amerikkaisvitseiksi.
Siellä on joku toinenkin paikka,oliko Savikukko?
Sitten kauempana oli Loimiranta?
Voi voi,vanhan juopon muistelut...oikein tulee tippa linssiin muistelessa nuoruutta. - Mamma-Ilona
iloinenalkoholisti kirjoitti:
Lintuparvi??
Käväisin siellä,siitä on jo aikaa varmaan kaksikymmentävuotta.
Uskomatonta,yleensä monet ovat muuttaneet nimensä joksikin amerikkaisvitseiksi.
Siellä on joku toinenkin paikka,oliko Savikukko?
Sitten kauempana oli Loimiranta?
Voi voi,vanhan juopon muistelut...oikein tulee tippa linssiin muistelessa nuoruutta.Ja ajattele - kaikki edelleen toiminnassa... kivoja pubeja kaikki - lisäksi on Tornikahvila ja Pub Ventti... Mikset lähtis verestään muistoja Loimaalle!?! Seurahuonekin on, perinteinen sekin nimeltään, muttei juuri muuten huomionarvoinen... Ruokaa jos tahdot, mene purjehdi Ankkuripaikkaan!!!
- tyby**
4.3.la kaikki Vastakulttuuriklubille Heimonlinnaan! Kerrankin Loimaalla järjestetään jotain, hyvähyvä! Toivottavasti porukka on mukana ja ilta on onnistunut, valitettavan usein kiukutellaan kun ei mitään koskaan järkätä ja kun sitten joskun jotain olisi, ei tulla paikalle..mutta siiiiiiiiiis sinne! =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809