ootteko pelanu battle for wesnothia

wesnoth ja koodit

niin ootteko pelanu battle for wesnothia ja onko siinä koodeja oon jämähtäny ite siihe test of claniin edellises kentäs kuoli kaikki kuolevaiset 2 ja 3levelin ukot jos koodeja on voitteko kertoa oma versio on joku 0.9.5 tai sinne päi

5

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......................

ja mite sitä pystyy pelaa netissä asentamatta ite peliä ja tietokone johon sen asensin on win 95

• juze95

• Nimetön
        juze95 kirjoitti:

mut kato tuosta:
        http://www.cheats2go.com

Olen pelannut sitä paljon ja voin kertoa muutaman jutun tästä pelistä. Ei ole koodeja, kultaa saa nopeasti ja paljon jos laittaa esim. aarnikotkan valtaamaan kyliä ja hyökkää lopuilla ja mitä nopeammin voitat niin saat kulta bonusta esim. jos voitat vuorolla 12/40 niin saat enemmän kuin 30/40. Olen itsekkin jämähtänyt parissa kampanjassa kuten aina. Itelläni on Wesnoth 1.2.3 mutta nuo ei muutaa mitään ku vaa sotilaiden tietoja, ulkomuotoa, kampanjan jaksojen ulkonäköä sekä että vanhoissa kampanjoissa puhutaan suomea entistä selvemmin. Olen jämhtänyt Idän Uhkassa siihen paikkaan missä täytyy tapella haltioita,örkkejä ja kääpiöitä vastaan ja Perillisessa hevos klaaneihin. Annan sotilaallisia vinkkejä myös. Käytä ratsuväkeä tasamaalla,metsissä ja mäillä. Ampujia/jousimiehiä
        vuorilla,mäillä,metsissä ja joitakin tasamaalla. Jalkaväkeä esim. miekka käytä niitä missä lystää mutta älä vedessä. Merenmiehiä ja muita sellaisia vesissä tietenkin. Jos jokin sotilas kehittyy värvää se seuraavaan kampanjaan mukaan jotta se voi auttaa alempia sekä tietysti itse kehittyä niin että saa EP:tä lisää. Suojaa niiden sivustoja
        jotka ei saa kuolla. Älä jää kylän viereen jos vihollinen voi päästä siihen. Laita aina parantaja
        heikkojen taakse jos on mahdollista. Suojaa taikovien yksiköiden sivuja. Jos tarvitset tietoja joistakin kampanjoista annan mielelläni neuvoja.

• päläpäläpälläää
        Nimetön kirjoitti:

Olen pelannut sitä paljon ja voin kertoa muutaman jutun tästä pelistä. Ei ole koodeja, kultaa saa nopeasti ja paljon jos laittaa esim. aarnikotkan valtaamaan kyliä ja hyökkää lopuilla ja mitä nopeammin voitat niin saat kulta bonusta esim. jos voitat vuorolla 12/40 niin saat enemmän kuin 30/40. Olen itsekkin jämähtänyt parissa kampanjassa kuten aina. Itelläni on Wesnoth 1.2.3 mutta nuo ei muutaa mitään ku vaa sotilaiden tietoja, ulkomuotoa, kampanjan jaksojen ulkonäköä sekä että vanhoissa kampanjoissa puhutaan suomea entistä selvemmin. Olen jämhtänyt Idän Uhkassa siihen paikkaan missä täytyy tapella haltioita,örkkejä ja kääpiöitä vastaan ja Perillisessa hevos klaaneihin. Annan sotilaallisia vinkkejä myös. Käytä ratsuväkeä tasamaalla,metsissä ja mäillä. Ampujia/jousimiehiä
        vuorilla,mäillä,metsissä ja joitakin tasamaalla. Jalkaväkeä esim. miekka käytä niitä missä lystää mutta älä vedessä. Merenmiehiä ja muita sellaisia vesissä tietenkin. Jos jokin sotilas kehittyy värvää se seuraavaan kampanjaan mukaan jotta se voi auttaa alempia sekä tietysti itse kehittyä niin että saa EP:tä lisää. Suojaa niiden sivustoja
        jotka ei saa kuolla. Älä jää kylän viereen jos vihollinen voi päästä siihen. Laita aina parantaja
        heikkojen taakse jos on mahdollista. Suojaa taikovien yksiköiden sivuja. Jos tarvitset tietoja joistakin kampanjoista annan mielelläni neuvoja.

kannattaa kouluttaa myös niitä jotka ei saa kuolla koska niistä on mahottomasti apua!olen päässy perillisessä viimeiseen kenttää (kai) sen nimi on taistelu wesnothista.

• Innokaspelaaja

itse olen pelannut ne kaikki taistelut läpi.... Suosittelisin aina ensimmäisenä kehittämään velhot punaisiksi/muutama valkoinen velho ja ennenkaikkea haltiadruidit kun saa yhden tason kehitettyä ne ovat "voittamattomia" ja muistakaa aina käyttää parantavia yksilöitä taistelevien yksiköiden takana itse aina ensimmäisissä kentissä pyrin velhot/haltiadruidit kehittämään tasolle 2 ja kokoajankehitän niitä lisää tasolle 2 parhaillaan minulla on ollu 40 yli 2 tason haltiadruidista kehitettyä versiota.... nämä ovat todellakin voittamattomia mutta usein ne kaipaa tukemaan jonkun vahvan yksikön joko rautamurskaajan tai mahtritarin jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe