koodeja sims2 ps2?

nickname

niin tietääkö joku sims2 koodeja ps2:selle? löydän googlen kautta vain pc:lle

21

7070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muumi123445

      kato jonneweb googlesta!!!

    • mira-95

      Laitat hakuun The Sims 2 koodit ja siihen perään konsoli jolla pelaat. Esim. The Sims koodit playstation 2. Sitten otat siitä aika alusta sen sivuston. Niin helppoa ne on löytää! Siinä on 8 eri koodia, ja niillä voi mm. saada 9 999 rahaa,
      kaikki tontit ja kaikki muodit/tyylit. :D
      Ole hyvä avusta! :)

      • I AM LOST HELP ME NOW!!!!

        Miten saat tontin käyttöön.. en sitä ymmärrä kun laitan koodin ja otan käyttöön sen tontit mut kun lopetan niin ei oo uusia tontteja :*( miten toimin :x Apua!


    • Cubb

      Minäkin löydän vain tietokoneelle,pleikkarille on harvaa koodeja.

      • Tarjuska

        Hei jonnewebistä saa ps2 koodeja :> jos etit vain googlesta the sims 2 koodit niin sielt löytyy vain pc mut jos kirjoitat The sims 2 ps2 koodit niin saat niit sieltä.. jos osaat hyvin englantia niin kannattaa kirjoittaa the sims 2 ps2 cheats niin löydän enemmän koodeja :> kiitos ja kumarrus ;)


      • koodi löytyy täältä
        Tarjuska kirjoitti:

        Hei jonnewebistä saa ps2 koodeja :> jos etit vain googlesta the sims 2 koodit niin sielt löytyy vain pc mut jos kirjoitat The sims 2 ps2 koodit niin saat niit sieltä.. jos osaat hyvin englantia niin kannattaa kirjoittaa the sims 2 ps2 cheats niin löydän enemmän koodeja :> kiitos ja kumarrus ;)

        Menkää osoitteeseen www.gamewinners.com ja sieltä vasemmasta laidasta PlayStation 2 ja sieltä kirjain S ja etitte pelin SIMS 2, THE!
        Sieltä löytyy kaikki mahdolliset
        ja jos ette ymmärtänyt niin kirjottakaa koitan vastata


      • Avuton1000
        koodi löytyy täältä kirjoitti:

        Menkää osoitteeseen www.gamewinners.com ja sieltä vasemmasta laidasta PlayStation 2 ja sieltä kirjain S ja etitte pelin SIMS 2, THE!
        Sieltä löytyy kaikki mahdolliset
        ja jos ette ymmärtänyt niin kirjottakaa koitan vastata

        Millon ja miten koodeja voi laittaa the sims 2 lemmikkielämää ps2 pelissä?


      • missä ja miten
        Avuton1000 kirjoitti:

        Millon ja miten koodeja voi laittaa the sims 2 lemmikkielämää ps2 pelissä?

        ne kooodit voi laitta kun on kotona tai jossain pihassa... näpyttelet eka ton cheat gnome koodin niin voit laittaa muitakin koodeja ainakin sims 2 pelissä pihalle ilmestyy pömpeli ja sitten näpyttelet muut koodit ja meet pömpelin luo ja siellä on kaikki mitä oot näpytelly esim.anna simille rahaa, täytä simin tarpeet jne.jne.jne.jne


      • 354
        missä ja miten kirjoitti:

        ne kooodit voi laitta kun on kotona tai jossain pihassa... näpyttelet eka ton cheat gnome koodin niin voit laittaa muitakin koodeja ainakin sims 2 pelissä pihalle ilmestyy pömpeli ja sitten näpyttelet muut koodit ja meet pömpelin luo ja siellä on kaikki mitä oot näpytelly esim.anna simille rahaa, täytä simin tarpeet jne.jne.jne.jne

        onko muka tarpeet täyteen koodeja ei oo ainakaan mulle tullu koskaan vastaa voisko joku vähän kertoo millanen koodi se on


      • full
        354 kirjoitti:

        onko muka tarpeet täyteen koodeja ei oo ainakaan mulle tullu koskaan vastaa voisko joku vähän kertoo millanen koodi se on

        käy osotteessa: http://www.gamewinners.com/playstation2/Sims2.htm ja sieltä full motives niin se on tarpeet täyteen koodi... ja gamewinneristä löytyy ihan helvetisti muihinkin peleihin koodeja... :D


      • Mínáhán váán
        koodi löytyy täältä kirjoitti:

        Menkää osoitteeseen www.gamewinners.com ja sieltä vasemmasta laidasta PlayStation 2 ja sieltä kirjain S ja etitte pelin SIMS 2, THE!
        Sieltä löytyy kaikki mahdolliset
        ja jos ette ymmärtänyt niin kirjottakaa koitan vastata

        mOI!
        Voiko joku laittaa TARKAT ohjeet, miten saan laitettua koodit(PS2)The Sims2:seen? Tiedän sen yhistelmän, mutta ei siihen tule mitään, mihin voisi laittaa koodeja...Onko siihen joku juttu, jolloin pitäis laittaa? Neuvookaa.jOOKO?


      • tyhmäkö?
        Mínáhán váán kirjoitti:

        mOI!
        Voiko joku laittaa TARKAT ohjeet, miten saan laitettua koodit(PS2)The Sims2:seen? Tiedän sen yhistelmän, mutta ei siihen tule mitään, mihin voisi laittaa koodeja...Onko siihen joku juttu, jolloin pitäis laittaa? Neuvookaa.jOOKO?

        Moi,

        Niin, miten sen gnomen saa ilmestymään. Jossain sanottiin että laita pause päälle. Sieltä kun alkaa näpelöimään, niin sitten valikosta tulee kaikenlaisia juttuja eikä gnomesta ole tietoakaan.

        Eli pitääkö olla pause päällä kun aktivoi sen gnomen? vai riittääkö se kun käppäilee pihalla?

        voisko antaa 'rautalanka-ohjeet'? :- ) kiitos


      • daaaaaaa
        354 kirjoitti:

        onko muka tarpeet täyteen koodeja ei oo ainakaan mulle tullu koskaan vastaa voisko joku vähän kertoo millanen koodi se on

        maxmotives


    • Mannerheimin OIKEA! jälkelä...

      ps2: tee pelin aikana L1 L1 R1 X X ylös nuoli

    • Koodeja annan

      kirjota www.koodari.com

      Sieltä löytyy kaikki sims PS2 koodei ja muutaki!

    • Moi,niin mä tein sen koodin millä saa sen tontun pihaan mutta se ei ääntelehdi mitenkään.
      Mä tein yhden koodin ja nyt sain kaikki taidot 10.
      Ongelma vaan on se että en saa tehtyä muita koodeja.
      Oon testannu sitä raha koodia mutta sitten ku oon tehnyt sen meen taas sille tontulle mutta siinä on vaan ne taito jutut.
      Voisko joku autaa... P.S. toi juttu on sit ps2:selle

    • välimeren asuja

      täs ois taito koodi kolmio,o,neljö,r2,vasen. Tarve ylös,o,ylös,oikee,l2.

    • Kissa kamu!

      Apua! miten voi laitee Ps2 Sims2 lemikkielämää koodit?
      olen pahasti jamassa!

    • Kissa kamu!

      kerro mulle miten voi laitaa niitä koodeja? mä kun en tiedä! siis Ps2 sims2 lemikkielämää!!! :( autakaa!

    • kysyjä

      mihin koodit pitää laittaa ps2?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe