Pystyykö skypeen lisäämään hymiöitä niiden alkuperäisten lisäksi? (Missä sijaitsevat alkup. hymiöt skypessä)?
Lisää hymiöitä
18
6677
Vastaukset
- Sköpöttelijä
alareunassa :)
- ernesti
Tarkoitin että mihin (kansioon) windows/skype piilottaa ne hymiönsä resurssienhallinnassa?
- Sköpöttelijä
ernesti kirjoitti:
Tarkoitin että mihin (kansioon) windows/skype piilottaa ne hymiönsä resurssienhallinnassa?
ollenkaan. Voi olla jossain muualla kuten yhteystiedotkin.
- ernesti
Sköpöttelijä kirjoitti:
ollenkaan. Voi olla jossain muualla kuten yhteystiedotkin.
oltava, koska vaikka katkaisen virrat adsl-modeemilta (verkkoyhteys poikki) ja avaan skypen niin siellähän ne hymiöt luuraa chatti-ikkunan alareunassa. Voihan ne sisältyä C:Program Files/Skype/Phone/Skype.exe tiedostoon? Oikaiskoon joka tietää paremmin.
- tiiän kaikki hymiöt
kirjota (mooning)
- tiiän kaikki hymiöt
siis skypeen (mooning) tai (finger) tai (heidy) tai (rock)
- ghghjhjhgjhg
hei idiootti: eiköhän tuokin jurpo ole jo 6 vuodessa löytänyt siihen vastauksen IHAN ITSE....
- outous..
(d) on yks
- Skype-mirri
(mooning) (rock) (ci) (tmi) (heidy) (poolparty)
- _TrollMan_
http://pietar.in/wp-content/uploads/2010/11/skype_hymiot.png
täältä löytyy pari hymiötä - mä tiiän vähä :)))))
(mp) (wtf) (wfh) (punch) (~) (call) (oliver) (skype) (hollest) (zilmer) (bandit) (drunk)
(finger) (headbang) (mooning) (rock) (smoking) (toivo) (bug) (fubar) (poolparty)
(swear) (tmi) (heidy) skl alas painettuna = kissa - Skype man
yks on (wtf)
- taalasmaaseppoooo
Mulla on ongelmia skypen asentamisesta, tarvitsisin hieman apua... Perkele kun ei se suostu lataamaan ei helvetti!Asensin sitä niin tuli teksti:Et voi asentaa tiedostoa koneellesi... Eikö joku perkele voisi Auttaa???!! Voi VITTU tän kaa taas
- lotta20
pystyy !!!!! entiiä missä ne on vittuu
- OletkoHOMO
www.Oletkohomo.fi
- Jokke051
yksi esi merkki (flag:fin) tai ton "Fin" voi korjata minkä vaan maan lyhentellä
- HerraPeruna
(o) (phone) on kans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.745009Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.153398Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242690Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571747- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941342
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2311206Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711025IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra53902